loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 151 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)





محرم (حمید علیمی) من و جداییت ای دلربا خدا نکند ، غم تو و دل ما و بلا خدا نکند
[587 کلیک]
محرم (حمید علیمی) غم عشقت تو دل من عمری که لونه کرده - دوری از کربلاتون ماهارو دیونه کرده
[344 کلیک]
محرم (حمید علیمی) ماه می گوید حسین با آه می گوید حسین - آیه آیه حضرت الله می گوید حسین
[329 کلیک]
محرم (حمید علیمی) حسین آمد به میدان علی اصغر در آغوشش، علی لای لای
[210 کلیک]
محرم (حمید علیمی) از حرم تا به حرم از اباالفضل و حسین ، اسم اینجای قشنگ شده بین الحرمین
[266 کلیک]
محرم (حمید علیمی) نفس نفس زدن من فقط برای حسینه ، تپش تپش توی قلبم فقط دعای حسینه
[250 کلیک]
محرم (حمید علیمی) آه و واویلا ، آه واویلا ، کربلا غوغا ، ماتم سرا شد
[185 کلیک]
محرم (حاج منصور ارضی) روضه پریشانی کودکان حرم در شب شام غریبان
[196 کلیک]
محرم (حاج منصور ارضی) روضه حضرت زینب و فرزندانش
[121 کلیک]
محرم (حاج منصور ارضی) روضه حضرت عبدالله ابن حسن
[109 کلیک]
محرم (مجید بنی فاطمه) غریب ارباب، غریب ارباب، منو دریاب، منو دریاب
[190 کلیک]
محرم (مجید بنی فاطمه) عمه توام بیا و ببین، افتاده عمو جون رو زمین ، ببین چه خاکی شده به سرم، وقتشه که به کمکش برم
[158 کلیک]
محرم (مجید بنی فاطمه) ازتوی چشمام، بارون فاصله ها، تو دلم حرم می سازم، به یاد کرب بلا
[183 کلیک]
محرم (مجید بنی فاطمه) شبی صوت تو دلگیر ، خودم بودم و قلبی که ز غم بسته به زنجیر
[120 کلیک]
محرم (مجید بنی فاطمه) صدای سوز گریه میاد تو دشت ماتم ، زبون گرفته خواهر میان خیمه غم
[144 کلیک]
محرم (سعید حدادیان) روضه حضرت علی اصغر
[108 کلیک]
محرم (سعید حدادیان) روضه حضرت ام البنبن و حضرت عباس
[118 کلیک]
محرم (سعید حدادیان) روضه حضرت علی اکبر
[94 کلیک]
محرم (سعید حدادیان) روضه حضرت اباعبدالله حسین
[154 کلیک]
محرم (سعید حدادیان) روضه حضرت زینب و فرستادن پسران حضرت زینب به میدان نبرد
[92 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) دار المجانین حسین ، می خانه اهل ولاست ، جنت برای عاقلا ، ما را هوای کرب بلاست
[95 کلیک]
محرم(عبد الرضا هلالی) اگه من ای خدا خوبم و یا بد ، عشق یارم تو سینم ندارهحد ، کربلا اگه نمی تونم برم من ، اما دلتنگ که میشم می رم به مشهد
[148 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) می میرم یک روز می گم شهادتین ، می سوزم فقط میگم حسین حسین
[169 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) اصغر من کی به زبان آمده ، حرمله با تیر و کمان آمده ، ارض و سماء شد ز غمت غرق خون...
[97 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) از رسم زمونه خستم ، در کویت بنده‌ای پستم ، تا مرگم پای تو هستم
[104 کلیک]
محرم (عبالرضا هلالی) بیرق به پا کنید شد ماه شور و شین ، عرش خدای حی شد هیئت حسین
[90 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) همرو مست خودت کردی ، دیونه گنبدت کردی ، مثل پرچمت پر از احساس ، حک شده روی دلم عباس
[102 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) دل زینب همه خونه ، بی بی معمار جنونه ، چهره کبود بی بی ، خورشید هفت آسمونه
[100 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) همه عالم میدونن که ملک آسمونن ، این شبهای آخر تو خرابه ها می مونن
[115 کلیک]
محرم (عبدالرضا هلالی) ثار الله حسین یل زینب – شده مجنون دل زارم ، شده پر خون دلم، دل زارم
[86 کلیک]
محرم (محمود کریمی) میاد از تو صحرا یک کاروان پر ماتم ، با پرچمی که نوشته کاروان محرم
[301 کلیک]
محرم (محمود کریمی) روی تو را به چشم دل از سر دار دیده ام ، جانب مکه پر زند جان به لب رسیده ام
[175 کلیک]
محرم (محمود کریمی) واسم نگاهت نفسه ، نفس بدون تو بسه ، بزار بیام کرب و بلا ، که بی تو دنیا قفسه
[186 کلیک]
محرم (محمود کریمی) وقتی در آن غوغا در ظهر شور انگیز آن صحرا ، بوی شبیه عطر یاس آشنایی پیچید
[157 کلیک]
محرم (محمود کریمی) زلف بر باد مده تا ندهی بر بادم ، ناز بنیاد مکن تا نکنی بنیادم
[152 کلیک]
محرم (محمود کریمی) در هاله ای از شور می آمد از بالای عالم سفره ای از نور ، می گشت جاری خطبه ای عشقی در پای آن سفره
[112 کلیک]
محرم (محمود کریمی) اگه یتیم گریه کنه می لرزه عرش خدا ، صدای بابام می رسه عزیز بابا بیا
[192 کلیک]
محرم (محمود کریمی) بر خیمه تشنه از خشکی لبهای یک مادر ، بر دست و پایی کودکی بی حال ، بوسه می بارید
[127 کلیک]
محرم (محمود کریمی) دلم اسیر چشاته ، چشات به موج فراته ، یک قطره آب دواته ، علی لای لای
[132 کلیک]
محرم (محمود کریمی) می سوخت سیمرغی در آتشی از هیزم غیرت ، وقتی ترک های لب ارباب خود می دید می سوخت از حسرت
[121 کلیک]
محرم (محمود کریمی) مدد اگه حیدر کنه غوغا میشه به مولا ، آقا اگه لب تر کن دل میزنم به دریا
[131 کلیک]
محرم (محمود کریمی) در اوج سرمستی هر کس امیدی داشت ، وقتی که می دیدند از بین دو انگشت مبارک جایگاه سبز فردا را
[114 کلیک]
محرم (محمود کریمی) انگار یکی میون قلب منه ، ای وای یکی داره صدام میزنه – میگه بیا حسین مادر نداره ، بیا به کربلا حسین مادر نداره
[147 کلیک]
محرم (محمود کریمی) گفت ارباب که اینجا همان وعده گه یار ، شفا بخش سینه غمبار بیایید و گشایید
[153 کلیک]
محرم (محمود کریمی) کاش صیاد چنین تا نکند ، بیش از این تیغ به تن جا نکند ، کاش بر حال من و این گلها زینب از دور تماشا نکند
[127 کلیک]
محرم (محمود کریمی) قد کشیده اگر شاخه شمشادم ، بر سر نی شده حجله دامادم
[125 کلیک]
محرم (محمود کریمی) ساعتی رفته ولی هیچ خبر نیست از او ، آه کجا رفته عمو ، دیر کرده شده چند دلشوره زده مانده نفس بین گلو
[170 کلیک]
محرم (محمود کریمی) کسی ندیده آه و زاری تو ، جونم فدای استواری تو ، نمون تو خیمه خواهر صبورم...
[135 کلیک]
محرم (جواد مقدم) آه ارباب دلم آتیش گرفته ، می سوزه که کربلا نرفته ، در دلم تو سینه ام نهفته
[157 کلیک]
محرم (جواد مقدم) چو گیسوی خود پیچ و تابم بده ، ز جام جمالت شرابم بده
[243 کلیک]

محرم (جواد مقدم) تا خدا جا در دل اهل ولا دارد حسین ، هر طرف رو آوری صد کربلا دارد حسین
[95 کلیک]
محرم (مهدی مختاری) باز هم خواب حرم دیدم و دیوانه شدم ، بوسه ای از حرمت چیدم و دیوانه شدم
[68 کلیک]
محرم (مهدی مختاری) خیلی وقته که دلم بهونه کرده ، غو عالم کنج قلبم لونه کرده ، فکر کربلات منو دیونه کرده
[58 کلیک]
محرم (نریمان پناهی) چند ای خواهر غمگین ز قفا می آیی ، این چه دشت است و چه لشکر به کجایی می آیی
[59 کلیک]
محرم (نریمان پناهی) مداحی و سینه زنی به زبان ترکی
[48 کلیک]
محرم (حسین سیب سرخی) ای دلدار من ، ای غمخوار من ، ای سالار من ، من مجنون هستم ، من مست مستم
[54 کلیک]
محرم (حسین سیب سرخی) مرغ باغ ملکوتم ای خدا ، خونه دارم توی دشت کربلا
[59 کلیک]
محرم (حسین سیب سرخی) خواهر تو بی پناهه ، خسته از غصه راهه
[50 کلیک]
محرم (حسین سیب سرخی) کربلا عمری ازت شنیدم ، کربلا هنوز تو را ندیدم، کربلا ای قبله امیدم ، کربلا نکن تو نا امیدم
[66 کلیک]
محرم (حسین سیب سرخی) ای قرار من دار و ندار من گلعزار من ثار الله ، سالار زینب حسین غریب مادر
[62 کلیک]
محرم (محمد رضا طاهری) دست خدا به همراهت ، علمت را بردار عمو جون ، شدن همه بچه ها نیمه جون
[50 کلیک]
محرم (محمد رضا طاهری) عشقا دروغن به خدا تو این زمونه ، عشق یکی فقط برای من می مونه ، همون که تشنه لبه...
[45 کلیک]
محرم (محمد رضا طاهری) بدون عشقت کارم تمومه ، نفس کشیدن بی تو حرومه
[97 کلیک]
محرم (محمد رضا طاهری) علمداره وفاداره عموی نازنین من ، قد بلندش آسمونی ، نگاش نگاه مهربونی...
[45 کلیک]
به همراه :
ياد امام و شهداء دل رو مي‌بره كربُ بلا -:- سعيد حداديان
[12829 کلیک]



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 54
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 195
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 462
  • بازدید ماه : 462
  • بازدید سال : 4,908
  • بازدید کلی : 44,031