loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 85 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/BarnamehayeEslami.png

با فرا رسيدن ماه مبارك رمضان،بسياري از ايرانيان و مسلمانان جهان سعي بر اين دارند تا بيشترين وقت خودرا صرف آداب و مراسمي كنند كه بتوانند از بركات اين ماه عزيز بيشترين بهرهرا برده و پيش درگاه خداوند حق تعالي سرافراز و سربلند باشند. از جمله اينكارها كه در كنار روزه گرفتن انجام مي‌شود، مي‌توان به خواندن قرآن،خواندن دعاهاي مختلف، گفتن ذكر و صلوات و .... كه در اين ماه از ثواب دوچندان برخوردار است، اشاره كرد.

 شركتنوكيا در يك اقدام خدا پسندانه و صد البته جذب مخاطب بيشتر، اقدام به تهيهو توليد بسته نرم‌افزاري با ارزشي كرده است كه حاوي چندين نرم‌افزاراسلامي بوده و مخصوص مسلمانان جهان ساخته شده است. ما با معرفي كوتاه ايننرم‌افزارها شما را با زواياي مختصري از آن آشنا مي‌سازيم تا شما هم بانصب كردن آن، پي به ارزش و امكانات بالاي آن ببريد.

 كتاب آسماني قرآن

اين نرم‌افزار حاوي كليه آيه‌ها و سوره‌هاي قرآنمجيد است و محيط و طراحي بسيار زيبايي دارد. اعراب‌گذاري كلمات در آنبه‌دقت و با رنگ متمايز صورت گرفته است و شما به‌راحتي مي‌توانيد نوع آنهارا تشخيص دهيد و هم اين‌كه بر حسب قدرت بينايي، اندازه فونت آن كه بسيارزيبا مي‌باشد را بزرگ و يا كوچك كنيد. اين بدان معنا است كه اين برنامهدست رد به سينه هيچ رده سني نمي زند و از كوچك‌ترين فرد خانواده تامسن‌ترين آنها مي‌توانند از برنامه بهره لازم را ببرند.

همچنينبا تعبيه شدن گزينه جست‌وجو شما به راحتي مي‌توانيد قسمت دلخواه خود راپيدا كنيد و يا با استفاده از گزينه Go to Verse  در قسمت آيه‌ها، بهشماره آيه دلخواه و يا در قسمت سوره‌ها، به شماره سوره مورد نظر برويد!اما نبايد قابليت نشانه‌گذاري را از ياد برد كه اين امكان را مي‌دهد كه درهر قسمت كه دوست داشتيد علامتي بزنيد تا در مراجعه‌هاي بعدي سريعا قابلدسترس باشند. فقط توجه داشته باشيد كه براي راه‌اندازي اين برنامه و اعمالفونت ها، حتما بايد يك بار گوشي خود را خاموش و روشن كنيد تا فونت‌هايمربوطه در گوشي شما بارگذاري شوند.

اعمال حج (عمره و تمتع )

اين نرم‌افزار گل سرسبد اين مجموعه بوده و بنا برمحتويات ارزشمند خود داراي حجم بسيار بالايي نيز نسبت به بقيه برنامه‌هااست. اين نرم‌افزار به شما راه‌هاي مربوط به حج را براي شما بيان مي‌كند وقسمت‌هاي مختلف آن را به شما نمايش مي‌دهد. بدين ترتيب كه با آموزشويديويي كه براي شما تدارك ديده شده، تمامي مراحل را به‌صورت تصويري توضيحداده و تمامي راه‌ها را مشخص كرده است. نمايش نقشه جاده‌ها، مسير حركت ومناطق مذهبي از جمله مساجد و نام‌هاي آنها به همراه عكس‌هاي ديدني، وهمچنين مكان‌هاي ويژه مثل قبرستان بقيع و كوه حرا و ... از ديگر امكاناتاين برنامه مي‌باشند كه توضيحات آنها در چند سطر نمي‌گنجد.

درگوشي‌هاي داراي حسگر مثل 95 N و82  N، گوشي شما اين امكان را دارد كهاقدام به محاسبه مقدار مسافتي كه مي‌پيماييد، كند و يا شمارش دفعات گردشبه دور خانه خدا را ذخيره و آنها را به‌طور خودكار نمايش دهد.
همچنينگزينه‌هاي ديگري از جمله جستجو و اعمال تنظيمات دلخواه مي‌تواند استفادهاز آن را براي شما آسان‌تر كند. پيشنهاد ما به تمامي زايران خانه خدا ايناست كه اين نرم‌افزار را حتما بر روي گوشي خود نصب كنند و از اطلاعات باارزش آن كمال استفاده را ببرند.

نرم‌افزار كارت‌

هدف از تهيه و توليد اين برنامه اين است كه شمابتوانيد روز‌هاي مهم سال را از جمله عيد سعيد فطر، عيد قربان، ميلادپيامبر اكرم(ص) و يا ديگر اعياد و مناسبت‌ها را با استفاده از عكس‌هايمربوطه به ديگران تبريك و تهنيت بگوييد.

اين نرم‌افزار چهار قسمتدارد. قسمت اول كه به نوعي يك گالري عكس است، حاوي تصاوير و عكس‌هاي بسيارزيباي از پيش تهيه شده‌اي است كه شركت نوكيا براي اين منظور آماده كرده وبر حسب نوع مناسب‌ها دسته‌بندي شده‌اند. شما مي‌توانيد اين عكس‌ها از طريقسرويسMMS، كه به‌زودي راه‌اندازي خواهد شد، ارسال كنيد و يا در صورتي كههنوز به اين دسترسي نداريد، مي‌شود آنها را با استفاده از سرويس اينترنتگوشي براي دوستان و آشنايان فرستاد. قسمت دوم براي تهيه و توليد اين گونهعكس‌ها است و به شما اين امكان را مي‌دهد كه بر حسب سليقه و اختيار،خودتان اقدام به طراحي يك عكس زيبا كرده و آن را با كادرها و يا قاب‌هايموجود در اين برنامه، زينت بخشيد و ذخيره كنيد. قسمت سوم براي آن دسته ازكساني است گوشي آنها عكس‌هاي تصويري و يا رنگي را پشتيباني نمي‌كند، كهشما با استفاده از اين قسمت مي‌توانيد براي آنها عكس‌هاي در قالب فرمت(SMS ) پيامك ارسال كنيد. قسمت چهارم و آخرين قسمت هم مربوط به،به‌روزرساني اين نرم‌افزار بوده و آخرين افزونه‌هاي موجود را بر روي ايننرم‌افزار اضافه مي‌كند.

در اين بسته 6 نرم‌افزار وجود دارد كه هركدام از آنها مخصوص قسمتي از آيين مسلمانان ساخته شده و به‌خوبي و با دقتو جزء‌به‌جزء توضيح داده شده است. شما هم اينك مي‌توانيد با مراجعه بهآدرس اينترنتي زير اقدام به تهيه و نصب اين برنامه‌ها كنيد:

http://forum.persianmobiles.com/religious-software/8417-nokia.html

لینک دانلود در سایت نوکیا
لينك دانلود


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 56
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 177
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 434
  • بازدید ماه : 434
  • بازدید سال : 4,880
  • بازدید کلی : 44,003