loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 73 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)


بخش پرسش و پاسخ پارس ویوا محلی است برای مشاهده ی سوالاتی که مطمئناً برای هر یک از کاربران پیش می آید. در این بخش سعی شده است پاسخ پرسش ها با زبانی ساده ، کوتاه و مختصر باشد تا کاربران به راحتی و در زمان کوتاه به پاسخ خود دست یابند. توجه داشته باشید که این پرسش ها در حوزه فناوری اطلاعات می باشد و مختص بخش ویندوز رایانه ، اینترنت ، موبایل و... است. در قسمت ادامه مطلب می توانید متن کامل سوالات و جوابها را مشاهده نمائید.

يك فايل در قالب فايل اينترنتي همراه با نوار زرد رنگ در صفحه دسكتاپ ظاهر مي‌شود و داراي فايل نوشتاري است و يك نسخه از آن فايل در دسكتاپ و يك نسخه در داكيومنت قرار مي‌گيرد و با نام ‌ Important‌ ظاهر مي‌گردد. براي از بين بردن آن مرا راهنمايي كنيد. ‌ ‌

دوست عزيز سيستم شما آلوده به ويروس شده است كه به آن ويروس سالدوست هم مي‌گويند. كه آنتي‌ويروس‌هاي معروف مانند مك‌آفي آن را مي‌شناسد. براي اين ويروس ايراني چند آنتي‌ويروس كوچك و كم حجم ايراني نيز ساخته شده است كه مي‌توانيد از:
http://parsaspace.com/files/iransetupYellow%20Virus%20Remover_zip.aspx
يا
www.mshdiau.ac.ir/itc/saldostcleaner.zip
دريافت كنيد.
توجه داشته باشيد در صورتي كه هنگام اجراي اين آنتي‌ويروس با يك ‌Error ‌با عنوان ‌1.1 Microsoft .Net Framework‌ مواجه شديد، ضروري است كه ابتدا ‌1.1 Microsoft .Net Framework‌ را دريافت و نصب كنيد كه اين برنامه را مي‌توانيد از سايت زير دريافت كنيد: ‌ ‌
‌http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=262d25e3-f589-4842-8157-034dle7cf3a3&displaylang=en



 من اصلا نمي‌توانم با ‌Windows live messenger ‌ آنلاين شوم. مرتب اين پيغام را مي‌دهد: ‌ ‌

‌.Singing in to Windows Live Messenger Failed because the service temporarily unavailable‌
‌.Please try again later‌
‌1c810003 :Error code‌
ويندوزم را هم عوض كردم اما باز هم نشد.

اين مشكل به اين دليل است كه سرويس هات‌ميل و ‌MSN‌ درخواست‌هاي رسيده با نام كشور ايران را پشتيباني نمي‌كنند.


چگونه مي‌شود فايل‌هاي PDF‌ را به قالب ‌WORD ‌تبديل كرد به‌طوري‌كه از زبان فارسي هم پشتيباني كند. چون من اين كار را با نرم‌افزارهاي مختلف امتحان كردم اما با زبان فارسي مشكل داشتند. يعني متن‌ها ناخوانا هستند.

براي اين منظور نرم‌افزارهايي وجود دارد كه شركت‌هاي ايراني آن را عرضه كرده‌اند و مي‌توانيد براي خريد به آنها مراجعه كنيد. از جمله اين شركت ها، شركت هدي سيستم است. براي جلوگيري از كپي غيرمجاز اين نرم‌افزارها، معمولا يك قفل سخت‌افزاري نيز به همراه آنها عرضه مي‌شود.



من مدتي پيش به شركتي ميل زدم. بعد از مدتي طولاني (حدودا دو ماه) كه جوابي نيامد، يكي از دوستان گفتند چون با ايميل رايگان (ياهو) ميل فرستادم، در قسمت اسپم ميل قرار گرفته و آنها چك نكرده‌اند. مي‌خواستم بدانم آيا چنين چيزي درست است؟ و چند ايميل پولي معتبر معرفي كنيد .

با وجود اين‌كه چنين چيزي چندان منطقي به‌نظر نمي‌رسد، اما امكان دارد. بيشتر ارائه‌‌دهندگان پست الكترونيكي كه سرويس رايگان در اختيار كاربران قرار مي‌دهند، سرويس‌هايي نيز ارايه مي‌دهند كه در قبال پرداخت هزينه، خدماتي خاص ارايه مي‌دهند. ياهو هم از جمله اين ارايه‌دهندگان است.



وقتي مي‌خواهم با فارسي‌نويس كار كنم، لابه‌لاي حروف مربع مي‌آيد و نمي‌شود از فارسي‌نويس استفاده كرد. راه استفاده‌اش را بگوييد.

با توجه به نوع فارسي‌نويسي كه استفاده مي‌كنيد، بايد فونت‌هايي را در نوع قلم انتخاب كنيد كه ويژه آن نرم‌افزار هستند و همراه با نرم‌افزار بر روي سيستم نصب مي‌شوند. بعضي از اين نوع فونت‌ها پيشوندهايي در كنار نام فونت دارند. كافيست در هنگام تايپ در فارسي نويس، نوع قلم را يكي از آنها انتخاب كنيد.



چند وقت پيش عضو گروهي شدم. از آن وقت هر روز 20‌‌يا 30 ايميل از اين گروه براي من فرستاده مي‌شود. چطور بايد عضويت را حذف كرد؟

معمولا هر گروهي نحوه حذف عضويت اعضا از آن گروه را در نوشته‌هاي تبليغاتي و ثابتي كه همراه هر ميل براي اعضا مي‌فرستد، ارايه مي‌كند كه ممكن است ارسال يك ايميل خالي به آدرس همان گروه باشد. در صورتي كه مي‌خواهيد از عضويت گروهي در ياهو صرف نظر كنيد، مي‌توانيد به نشاني زير برويد:
http://groups.yahoo.com/mygroups
در آنجا نام كاربري و كلمه عبور خود را وارد كنيد. فهرستي از گروه هايي كه در ياهو عضو آن هستيد را به شما نشان مي دهد. حالا بر روي نام گروهي كه مي‌خواهيد عضو نباشيد كليك كنيد. حالا گزينه ‌Edit membership‌ را انتخاب كنيد (اين گزينه جلوي نام كاربري شما در بالاي صفحه ديده مي‌شود.)
در صفحه جديد باز شده، مشخصات عضويت شما وجود دارد. در پايين‌ترين بخش صفحه و سمت راست، بر روي گزينه ‌Leave group‌ كليك كنيد. دوباره از شما تاييديه‌اي براي حذف از گروه گرفته مي‌شود، تاييد كنيد و خارج شويد. به اين صورت شما از عضويت در گروهي كه انتخاب كرده‌ايد، خارج مي‌شويد. همين طور مي‌توانيد به آدرس زير يك ميل خالي بفرستيد (دقت كنيد كه به جاي نام گروه اسم صحيح گروه را وارد كنيد:)
‌mailto:groupname-unsubscribe@yahoogroups.com



در ويندوز روي هر چيزي دابل‌كليك مي‌كنم، پنجره ‌ Properties‌ آن باز مي‌شود؟ فكر كنم سيستمم ويروسي شده است. ‌ ‌

سيستم خود را با يك آنتي‌ويروس قوي و به‌روز اسكن كنيد. از سالم بودن كابل ماوس اطمينان حاصل كنيد. صفحه كليد را كنترل كنيد كه بعضي از كليدهاي آن به‌ويژه كليد ‌(Alt)‌ پايين نباشد. درايور ماوس خود را دوباره نصب كنيد.
به ‌Control Panel‌ برويد و تنظيمات ماوس را دوباره انتخاب كنيد. در پايان اگر هيچ‌كدام از اين راه‌حل‌ها كارگشا نشد، مي‌توانيد به منوي ‌Start‌ رفته و گزينه ‌Regedit‌ را تايپ كنيد. از پنجره سمت چپ به آدرس
‌ ‌‌HKEY_CLASSES_ROOTDirectoryshell‌
برويد و آن را انتخاب كنيد. در پنجره سمت راست، روي ‌Default‌ كليك راست كنيد و مقدار آن را به ‌None‌ تغيير دهيد.


کلمات کلیدی: پرسش های کامپیوتری ، پرسش و پاسخ کامپیوتری ، سوالات کامپیوتری ، مشکلات کامپیوتری ، آموزش ویندوز ، آموزش اینترنت

منبع: www.parsviva.com

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 50
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 204
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 330
  • بازدید سال : 4,776
  • بازدید کلی : 43,899