loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 85 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
همانطور كه مي‌دانيد مقالاتاين صفحه اكثرا در رابطه با نرم افزار، ترفند‌هاي نرم افزاري و بطور كليهمه چيز در رابطه با دنياي نرم افزار است.
اين هفته قصد داريم بجاي معرفي نرم افزار به معرفي يك سايت بپردازيم!تعجب نكنيد، مطلب اين هفته نيز نه تنها كاملا با مطالب هميشگي اين صفحههمخواني دارد بلكه مي‌توان به جرات گفت كه اين هفته بيشتر از هفته‌هايديگر معرفي نرم افزار داريم چرا كه اين سايت كار ده‌ها نرم افزار را برايشما انجام مي‌دهد.

http://noalam.persiangig.ir/Post%20Images/convertFiles-logo.jpg

 سايتاينترنتي You convert it همانطور كه از نامش مشخص است براي انجام عملياتتبديل بكار مي‌رود. اما اين عمليات تبديل از چه چيزي به چه چيزي است؟

اينسايت به شما اين امكان را مي‌دهد تا به راحتي و بدون نصب هيچ نرم افزاري وبصورت آنلاين بيش از 70 نوع فايل مختلف صوتي، تصويري، متني، گرافيكي وفشرده را به فرمت‌هاي ديگر تبديل كنيد. خدمات و سرويس‌هاي ارائه شده دراين سايت بطور مختصر عبارتند از :

تبديل فايل‌ها

با استفاده از اين قابليت ديگر نيازي نيست برايتبديل فايل‌هاي صوتي و تصويري به فرمت قابل پخش توسط گوشي‌هاي تلفن همراهو يا تبديل فرمت‌هاي مختلف متني به يكديگر به دنبال نرم افزارهاي مختلفباشيد چرا كه اين برنامه همه چيز را يك جا در خود جاي داده است.همچنينديگر نگران سرعت رايانه خود نيز نباشيد زيرا تمام عمليات تبديل توسطسرور‌هاي قدرتمند اين سايت صورت مي‌گيرد.

در بخش Convert Files در اين سايت مي‌توانيد به راحتي و بدون نياز به عضويت فايل‌هاي مورد نظرخود را از ميان 70 فرمت مختلف انتخاب كرده و به فرمت دلخواه خود تبديلسازيد. پشتيباني از اكثر فرمت‌هاي صوتي، تصويري، متني و فايل‌هاي فشرده ازقابليت‌هاي منحصر بفرد اين سايت است.

استفاده از اين بخش به اينصورت است كه ابتدا ايميل خود را در كادر مربوطه وارد كرده سپس فايل موردنظر را از روي رايانه خود انتخاب كرده و فرمت مورد نظر خود براي عملياتتبديل را نيز مشخص مي‌كنيد. در نهايت بر روي كليد Convert It  كليكمي‌كنيد تا تبديل آغاز شود. پس از آپلود فايل شما بر روي سرور اين سايتپيامي‌ مبني بر آپلود موفقيت آميز مشاهده خواهيد كرد. حالا صبر مي‌كنيد تابعد از يكي دو دقيقه لينك دانلود فايل تبديل شده به ايميلتان ارسال شود.چنانچه مي‌خواهيد ليست كاملي از فرمت‌هاي قابل تبديل در اين سايت رامشاهده كنيد مي‌توانيد به لينك  زير مراجعه كنيد.
 
http://www.youconvertit.com/ HTMLFiles/ConvertTypes.htm

دانلود و تبديل‌

نرم افزار‌ها و روش‌هاي زيادي براي دانلود و تبديلفيلم‌ها و كليپ‌هاي آنلاين موجود در سايت‌هايي همچون  youtube,google,metacafe  وجود دارد اما استفاده از هر يك از اين نرمافزارها و پيدا كردن آنها دردسرهاي خاص خودش را دارد.

سايت  You convert it  در اين زمينه نيز راه حل مناسبي ارائه كرده است كه با انتخاب گزينه  Convert Online Video  قابل دسترسي است.

دراين بخش مي‌توانيد آدرس كليپ مورد نظر خود بر روي سايت‌هاي ذكر شده راوارد كرده و با فشردن كليد  Download  فايل مربوطه را بر روي رايانه خودذخيره سازيد. همچنين اگر مي‌خواهيد اين فايل را قبل از دانلود به فرمتديگري تغيير دهيد مي‌توانيد با وارد كردن آدرس ايميل خود و مشخص نمودنفرمت دلخواه بر روي گزينه  Convert It  كليك كنيد تا فايل مورد نظر بااعمال تغييرات دلخواه شما به آدرس ايميلتان ارسال شود. فايل خروجي در اينبخش مي‌تواند از ميان 7 فرمت مختلف صوتي و يا 11 فرمت مختلف تصويري انتخابشود.

ارسال به دوستان‌

شايد براي خيلي از شما پيش آمده باشد كه بخواهيدفايلي را در اختيار ديگر دوستان خود قرار دهيد. بخش  Send File  در اينسايت مخصوص اين كار است. با انتخاب اين بخش مي‌توانيد فايل‌هاي موردنظرتان را از روي رايانه خود انتخاب كرده و پس از وارد نمودن آدرس ايميلدوستانتان فايل خود را براي آنها ارسال كنيد. در اين روش نيازي به ارسالايميل توسط سرويس‌هاي ارسال ايميل نداريد و مي‌توانيد به سرعت فايل‌هايمورد نظرتان را براي دوستانتان ارسال كنيد. در اين روش فايل شما بر رويسرورهاي اين سايت آپلود شده و لينك دانلود آن براي ايميل دوستانتان ارسالمي‌شود. توجه داشته باشيد كه لينك‌هاي ارسالي در اين حالت تا يك هفتهاعتبار دارند و پس از اين مدت فايل مربوطه از روي سرورهاي اين سايت حذفمي‌شود.

تبديل واحد

آيا مي‌دانيد يك متر چند اينچ است؟ و يا يك ژول چند كيلوگرم كالري است؟

برايخيلي از ما پيش آمده است كه گاهي اوقات نياز به تبديل يك واحد به واحدديگر داريم اما منبع مناسبي براي انجام اين كار در اختيار نداريم. از حالابه بعد پيشنهاد مي‌كنيم در چنين مواردي نيز سري به سايت  You Convert it بزنيد.بخش  Convert Units  در اين سايت قادر است تمام مقياس‌ها و واحدهارا به يكديگر تبديل كرده و نتيجه را بصورت دقيق در اختيار شما قرار دهد.

پشتيبانياز 30 واحد و مقياس اصلي از جمله قابليت‌هايي است كه در نرم افزارهايبسيار كمي‌يافت مي‌شود اما اين سايت چنين قابليتي را نيز در خود جاي دادهاست. اين سايت در حال حاضر بصورت آزمايشي راه اندازي شده است و از آدرس 
www.youconvertit.com  قابل دسترسي است.



ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 31
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 77
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 146
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 812
  • بازدید ماه : 1,171
  • بازدید سال : 4,292
  • بازدید کلی : 43,415