loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 106 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

منبع: www.parsviva.com

 
فراموشكاري در قرن 21 روز‌به‌روز در حال گسترش است و حتي جوان‌ها نيز به اين بيماري دچار شده‌اند. گاهي اوقات نيز آنقدر مشغله فكري افراد زياد مي‌شود كه كارهاي روزانه خود را فراموش مي‌كنند و نمي‌توانند به موقع به تمام آنها رسيدگي كنند. اگر خواندن مطلب فوق كمي نگرانتان كرده‌است بايد بگوييم نگران نباشيد! با پيدايش رايانه و نرم‌افزارهاي كاربردي آن براي هركاري نرم‌افزاري ساخته شده است!

اگر قبلا براي فراموش نكردن كارهايتان از ياد‌داشت‌هاي روي ميز، بستن نخ به دور انگشتان، علامت‌گذاري پشت دست و ... استفاده مي‌كرديد چرا حالا همين كارها را با نرم‌افزارهاي مخصوص اين كار انجام نمي‌دهيد؟

عملكرد اين نرم‌افزارها به اين شكل است كه ياد‌داشت، قرار ملاقات، اطلاعيه مهم و ... كه مورد نظرتان است در آنها وارد مي‌كنيد، تاريخ و زماني كه بايد به اطلاع شما برسند را مشخص كرده و ديگر اصلا به آنها فكر نمي‌كنيد! نرم‌افزار به‌طور كاملا دقيق و هوشمند قبل از فرا رسيدن كار مربوطه با انواع هشدارهاي متني و صوتي شما را مطلع كرده و قبل از اين‌كه دير شود كارهايتان را طبق برنامه براي شما پيش مي‌برد.

تقويم زنده‌

Active Desktop Calendar  يك تقويم نرم‌افزاري است كه قادر است تمام قرارهاي ملاقات، كارها، اطلاعيه‌هاي مهم و تماس‌هاي روزانه شما را به‌صورت يكپارچه و هماهنگ در تصوير زمينه دسكتاپ، مديريت كند!  همچنين اين برنامه امكان به اشتراك‌گذاري اطلاعات موجود در تقويم، ميان ديگر كاربران يك شبكه محلي را به شما مي‌دهد.

سازگار با ديگران‌

تقويم دسكتاپ  (Desktop Calendar)  مي‌تواند خود را با نرم‌افزار  Outlook  نيز يكي كند تا قرارها و كارهاي مشخص شده در آن را در دسكتاپ شما به نمايش درآورد.

طبق سليقه‌

تغيير در تنظيماتي همچون رنگ آيكون‌هاي تقويم، فونت‌ها و رنگ آنها، نشانه گذاري روزهايي از هفته و نشانه گذاري تاريخ‌هايي از سال با ياد‌داشت‌ها و اطلاعيه‌ها، برخي از امكاناتي است كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد.
 همچنين مي‌توانيد نسخه فقط متني تقويم را بر روي دسكتاپ خود فعال كنيد كه در اين‌صورت انتخاب نمايش يك، دو يا سه ماه از تقويم نيز به دلخواه شما قابل تغيير است.

معمولي، خصوصي يا پنهان‌

تمام ياد‌داشت‌ها و پيام‌هاي هشدار در اين برنامه از قابليت خاصيت‌پذيري پشتيباني ‌مي‌كنند. يك پيام هشدار مي‌تواند به تنهايي اجرا شود يا يك ياد‌داشت را نيز همراه با خود داشته باشد. همچنين اگر قابليتinteractive desktop  براي شما فعال باشد مي‌توانيد از روي دسكتاپ خود بر كارها، ياد‌داشت‌ها و ... كليك كرده و آن‌ها را اجرا نماييد. طبقه بندي ياد‌داشت‌ها از ديگر امكاناتي است كه در اين برنامه در اختيار شما قرار مي‌گيرد. معمولي، خصوصي يا نمايش پنهان يك ياد‌داشت از خصوصياتي است كه مي‌توانيد به ياد‌داشت‌هاي خود اختصاص دهيد. قابل ذكر است كه ياد‌داشت‌هاي خصوصي به‌شكل يك يادآوري عمومي نمايش داده مي‌شوند و ياد‌داشت‌هاي پنهان نيز اصلا روي دسكتاپ به نمايش در نخواهند آمد.

چاپ آسان‌

اگر مي‌خواهيد تمام كارهايي كه براي نرم‌افزار مشخص كرده‌ و اطلاعاتي كه در آن وارد كرده‌ايد را بر روي كاغذ نيز داشته باشيد، مي‌توانيد از قابليت چاپ در نرم‌افزار كمك بگيريد. (امكان انتخاب بازه زماني مورد نظر نيز در اين بخش وجود دارد)

بيشتر و بيشتر

و اما ديگر امكانات اين نرم‌افزار به اختصار عبارتند از:

دفترچه تلفن: براي مديريت تماس‌هاي شخصي و كاري با قابليت پشتيباني از فراخواني تماس‌ها از ديگر نرم‌افزارها همچون  Outlook, Outlook Express وWindows Address Book

پشتيباني از تقويم گوگل: اين نرم‌افزار قادر است اطلاعات موجود در تقويم گوگلتان را نيز براي شما به نمايش درآورد.

ورودي و خروجي قدرتمند: براي وارد كردن اطلاعات يا گرفتن خروجي از آنها مي‌توانيد از  iCal  يا فورمت‌هاي  CSV  استفاده كنيد

ساعت جهاني: محافظ صفحه نمايش (Screen Saver) ساعت جهاني از ديگر امكانات موجود در اين برنامه است.
اين ساعت علاوه بر نمايش زمان رايانه شما، ساعت 5 منطقه مهم دنيا را برايتان به نمايش در مي‌آورد.

نشانه‌گذاري روزهاي تعطيل، پشتيباني از چندين نمايشگر، پشتيبان‌گيري خودكار از اطلاعات و وجود تعداد بسيار زيادي آيكون براي نشانه‌گذاري ياد‌داشت ها از ديگر امكاناتي است كه در اين نرم‌افزار به چشم مي‌خورد.

چنانچه مي‌خواهيد از امروز كارهاي خود را با نظم بيشتري پيش ببريد و هيچ‌كدام از آنها را فراموش نكنيد مي‌توانيد به سايت www.xemico.com  مراجعه كرده و نسخه‌اي از اين برنامه را دانلود نماييد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 46
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 261
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 883
  • بازدید سال : 4,004
  • بازدید کلی : 43,127