loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 94 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
سری اول اس ام اس ، پیامک ، SMS ، جوک و طنز سایت را برای شما آماده کردیم که امیدواریم با خواندن آنها لذت ببرید.

 
 

منبع: www.parsviva.com



 

 


یه نقطه قرمز توی آسمون داره حرکت میکنه... میدونی چیه؟........اون قلب من نیست که واسه تو پر کشیده.........یه مگسه که ماتیک زده!

 

یارو پسرشو میبره آزمایش ببینه دیوونست یا نه... دکتر به پسره میگه: برو با این آبکش آب بیار... یارو میگه: این خسته هست ، بذار من بیارم!

 

یه بابا به بچش میگه:درس بخون گوساله...میدونی گوساله چیه؟ بچه میگه آره ، یعنی کسی که باباش گاوه!

 

به یه نفر میگن دوست داری وقتی تو تاکسی هستی کی کنارت بشینه؟ میگه یه دختر خوشگله ، ناز ، ملوس ، سوسول ، دلبر ، با نامزدش. میگن خاک تو سرت; چرا با نامزدش؟ میگه آخه اون دوتا به هم می چسبن جای من زیاد میشه!

 

عزیزم تو گاو منی...! ناراحت نشو الان توضیح میدم: گ : گلمی ا : آرزومی و : وجودمی.

 

یه گدا در خونه ی یک پیرزنی رو میزنه پیرزن میگه باز اومدی گدایی؟ گدا میگه توقع داری بیام خواستگاری...؟

 

روباه به زاغ گفت: به به چه دمی ، چه بالی ، چه سری ، چه نوکی... زاغ به روباه گفت: خفه شو اون موقع کلاس دوم بودم ، الان شوهر دارم...

 

بوش گفت: سه نقطه از قم را خواهم زد... لره میگه چرت گفته ، قم دوتا نقطه بیشتر نداره... ترکه میگه جفتشون زر میزنن ، گم اصلا نقطه نداره...!

 

 

جشنواره ی فیلم خسیس ها: 1- تکه نانی برای دو نفر 2- تا حالا موز خوردی؟ 3- ده نفر زیر یک چتر 4- من اصغر 15 سال دارم 5- دیشب پیتزا خوردم آیدا

 

یارو ماشین می خره پشتش مینویسه یا زهرا یا هیچکس...!

 

آن شب حاجی خیلی نورانی شده بود... بچه ها رو بوسید... آفتابه رو برداشت رفت پشت خاکریز...صدای انفجار بلند شد...آخه حاجی روی مین ریده بود...!

 

میگن وقتی یه خوشگل به آسمون نگاه می کنه ستاره ها چشمک می زنن...یه وقت به آسمون نگاه نکی بهشون ضدحال بزنی...!

 

یارو اسم پیغمبر یادش میره میگه برجمال پدر خانم حضرت علی صلوات!

 

میدونی فرق لر با شورت چیه؟ با هر کدوم 2 دقیقه بگردی آبروت میره

 

دعای شب یک کودک خردسال: خدایا! خودت میدونی آب کم خوردم ، جیش هم کردم ، پس کمکم کن صبح کتک نخورم... حالا که دعاتو کردی لالا کن!

 

یارو می ره حج خلاف جهت همه طواف میکنه ، بهش میگن چرا اینجوری می کنی؟ میگه: شما خدا رو دنبال کنید من از این طرف می گیرمش...!

 

یارو داشت تو پارتی می خوند: می خوام که با بوسه گل لباتو پرپر کنم.... یهو 110 می ریزه تو پارتی ، یارو ادامه می ده: گلهای پرپر شده رو هدیه به رهبر کنم...!

 

میدونی اگه چشم خر هم مثل گربه تو شبها می درخشیدچی می شد؟ شبهای اردبیل مثل لوس آنجلس چراغونی می شد!

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 127
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 253
  • بازدید ماه : 253
  • بازدید سال : 4,699
  • بازدید کلی : 43,822