loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 77 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
مجموعه ای از اس ام اس عاشقانه , پیامک عاشقنه, SMS عاشقانه, Payamak عاشقانه, sms love برای موبایل که توسط پرتال دانلود و خدمات الکترونیکی ایران جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

منبع: www.parsviva.com  اس ام اس عاشقانه  پیامک عاشقانه

و کسی می گوید سر خود بالا کن ، به بلندا بنگر. به بلندای عظیم به افق های پر از نور امید و خودت خواهی دید و خودت خواهی یافت خانه ی دوست کجاست... خانه دوست در آن عرش خداست ، خانه ی دوست در آن قلب پر از نور خداست و فقط دوست ، خداست...

----------------------------------------

در کنار ساحلت من قایقی شکسته ام... تو همان ساحل عشقی که بهت دل بسته ام...

----------------------------------------

هرگاه شادم یاد تو غمگینم می کند. هرگاه غمگینم یاد تو شادم می کند. پس هر دو را دوست دارم چون حکایت از تو می کند.

----------------------------------------

دوری جستن از انسانهایی که دوستشان می داریم بی فایده است. زمان به ما نشان خواهد داد که جایگزینی برای آنها نخواهیم یافت...

----------------------------------------

ویکتور هوگو میگه : اگه همه ی اون چیزایی که تو سرمه بگم 10 کتابه اما اون چیزی که تو دلمه بگم دو کلمه هست : "دوستت دارم"

----------------------------------------

پروانه به دور شمع گشت و پرش سوخت... من به دور تو گشتم جگرم سوخت...

----------------------------------------

تو مرا مي فهمي... من تورا مي خوانم و همين ساده ترين قصه ي يك انسان است. تو مرا مي خواني من تورا ناب ترين شعر زمان مي دانم و تو هم ميداني تا ابد در دل من خواهي ماند...

----------------------------------------

سكوتم صداي تو... هوايم هواي تو... دلتنگيم براي تو... تنهاييم بياد تو... زندگيم فداي تو...

----------------------------------------

آنقدر زير لبم نام تورا زمزمه كردم... كه لبم سوخت ولي نام تورا توبه نكردم...

----------------------------------------

اگر سنگ در رود زندگي نمي كرد ، صداي آب هيچ وقت زيبا نبود...!

----------------------------------------

خرج کن ولی ول خرج نشو... بخور ولی پرخور نشو... عاشق باش ولی دیوونه نشو... دوستت دارم ولی پررو نشو!!

----------------------------------------

هروقت پلک میزنی من یه نفس میکشم. پس به کسی خیره نشو که خفه میشم!!!

----------------------------------------

قصه ی عشق من و تو به قشنگی خیاله من و تو ماهی تو آبیم که جدائیمون محاله...

----------------------------------------

گفتي که دگر در تو چنان حوصله اي نيست گفتم که مرا دوست نداري گله‌اي نيست رفتي و خدا پشت و پناهت به سلامت بگذار بسوزد دل من مسئله‌اي نيست

----------------------------------------

روزی مردی نزد عارفی رفت و گفت ای عارف جمله ای بگو که وقتی ناراحتم خوشحالم کند و وقتی خوشحالم ناراحتم کند! عارف گفت : "این نیز بگذرد"

----------------------------------------

حال من خیلی عجیبه دوست دارم پیشم بشینی... من نگاهت کنم و تو تو چشام عشقو ببینی... اولش گفتم یه حسه یا یه احترام ساده... اما بعد دیدم که عشقه آخه اندازش زیاده...

----------------------------------------

به حق ساقی کوثر وجودت بی بلا باشد... سر دستت علی گیرد نگهدارت خدا باشد...


بهنام علیپور بازدید : 91 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/PhotoShopOnline.png

تمام تلاش دنياي رايانه در عصرحاضر آن است كه هر چيزي را ابتدا به اين دنيا وارد كرده و سپس آن را بهسمت وب و اينترنت ببرد. به اين ترتيب ابتدا هر كس همه چيز خود را درونرايانه‌اش مي‌بيند و سپس با ورود آن چيزها به اينترنت، شخص همواره بهامكانات مورد نياز خود دسترسي خواهد داشت.

فتوشاپمعروف‌ترين و يكي از توانمندترين نرم‌افزارهاي گرافيكي موجود در دنياست كهتقريبا هرگونه جادوي گرافيكي را امكان‌پذير ساخته است و امروزه به ابزاريتبديل شده است كه هر كس را به خود علاقه‌مند و به نحوي نيازمند ساخته است.اما ممكن است در جايي كه شخص به اين ابزار نياز پيدا مي‌كند، آن را دردسترس نداشته باشد بنابراين اگر امكاني باشد كه ابزارهاي آن در هر لحظه دراختيار ما قرار گيرد، بسياري از مشكلات مرتفع مي‌شود.

در پاسخ به اين نياز، اولين چيزي كه به ذهن مي‌رسد بردن امكانات به سمت وب است كه بتوان به آن در هر لحظه و از هر كجا دسترسي داشت.

كم اما كافي

سايت www.Pixlr.com  يك محيط گرافيكي جذاب و مشابهنرم‌افزار فتوشاپ را براي كاربران فراهم آورده است تا بتوان در هر زمان،نيازهاي عمومي و امكانات پركاربرد را در اختيار داشت. البته شايد فراهمآوردن تمامي امكانات نرم‌افزار فتوشاپ به صورت تحت وب كار بسيار مشكليباشد، اما گاهي افراد نيازمند امور ساده‌اي هستند كه با اين سايت آن اموربراحتي تامين مي‌شوند. اين محيط گرافيكي با استفاده از توانايي‌هاينرم‌افزار Flash طراحي شده است و در كنار قابليت‌ها و ظاهر زيباي آنمي‌توان به كاربري ساده و حجم كم آن اشاره كرد. حجم اين فايل swf كه بههنگام مراجعه به سايت به رايانه شما منتقل مي‌شود حدود 100 كيلوبايت است وبه اين ترتيب براي استفاده از آن به اينترنت پرسرعت نيز نيازي نخواهد بود.

امكانات و ابزارها

با انتخاب گزينه new، محيط جديدي براي كار فراهممي‌شود. گزينه open، امكان باز كردن يك فايل محلي را در اختيار قرارمي‌دهد. با اين كار فايل تصويري به سرويس‌دهنده منتقل (آپلود)‌ مي‌شود ودر محيط گرافيكي باز مي‌شود. در انتها نيز پس از اعمال تغييرات مي‌توانفايل نهايي را با انتخاب گزينه Save در دو قالب PNG و JPG از سرويس‌دهندهدريافت (دانلود)‌ كرد.

بسياري از ابزارهاي فتوشاپ ازجمله ابزاركمند، انتخاب جادويي، سطل رنگ، بلور، اسفنج، قطره‌چكان، پاك‌كن و... وهمچنين امكانات لايه‌ها، چرخش عكس، فيلترها، انتخاب، امكانات رنگ وروشنايي و... نيز در اين محيط در دسترس است.پيش‌بيني مي‌شود اين سايت كهبه تازگي راه‌اندازي شده است، به مرور زمان امكانات خود را افزايش داده وبه سمت يك برنامه گرافيكي كامل آنلاين حركت كند.


بهنام علیپور بازدید : 78 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/Squeez.png

هميشه براي آنكه حجم جسمي را كمكنيم و آن را در فضاي كمتري جاي دهيم كمي زور و فشار لازم است! در موردفايل‌هاي موجود در رايانه نيز با اين تفاوت كه نمي‌توان با زور بازو اينفايل‌ها را جمع‌و‌جور كرد و حجم آنها را كاهش داد، شرط بالا برقرار است.پس براي فشرده كردن فايل‌ها و اطلاعات رايانه بايد به سراغ نرم‌افزارهايمخصوص اين كار رفت.

نرم‌افزار اسكوييز  (Squeez) نمونه‌اي جديد ازاين‌گونه نرم‌افزارها است. اين نرم‌افزار قادر است با استفاده از 13الگوريتم مختلف فشرده‌سازي به كاهش حجم فايل‌هاي مورد نظر شما بپردازد.فشرده‌سازي و بازكردن انواع قالب‌ها همچونQX, ZIP, ARJ, LZH, RAR, CAB,GZIP, TAR, UUE, ACE, JAR, BZIP,7Z  از قابليت‌هاي اين نرم‌افزار قدرتمنداست و محيط كاربري مدرن، سازگاري كامل با اكسپلورر، فشرده‌سازي خودكارفايل‌هاي ضميمه در مايكروسافت آوت‌لوك و پشتيباني از ويندوز ويستا ازويژگي‌هاي قابل ذكر آن به‌شمار مي‌رود.

اسكوييز را مي‌توانيد از سايت زير دريافت كنيد:
http://www.speedproject.de

بهنام علیپور بازدید : 78 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/AsusRogXgStation.png

اسوس به‌عنوان يكي از فراهمآورندگان راهكارهاي گرافيكي، به تازگي و براي اولين بار اقدام به معرفيكارت گرافيك به‌همراه يك مركزكنترل گرافيك مالتي مديا يعني ASUS ROG XGStation كرده است.

در طراحي اينسخت‌افزار به تمامي جزييات توجه شده است به‌طوري كه اين محصول در كنارقابليت‌هاي خاص خود توانست جايزه معتبر طراحي صنعتي Reddot در سال 2008 راازآن خود كند. اين محصول به‌همراه سري كارت‌هاي گرافيكEN0068GT/HTDP/652M ارايه مي‌شود و به كارت رابط PCI Express  نيز مجهز است. همچنين اين سختافزار به چهار پورت USB و فناوري دالبي نيز مجهز شده است تا قابليت صوتي وتصويري را تواماً براي كاربران به ارمغان آورد.

طي مراسم اعطايجايزه  معتبر Reddot با حضور بيش از 7000 محصول از 60 كشور جهان، براياولين باردرتاريخ اعطاي اين جايزه هيات داوران 137 محصول را واجد شرايطدريافت اين جايزه تشخيص دادند كه  يكي ازآنها محصول ASUS ROG XG و مهمترينشاخصه انتخاب آن نيز به‌خاطر طراحي منحصربه‌فرد آن دركنار قابليت‌هايش بود.

 اينمحصول آسوس ويژگي‌هايي دارد كه باعث افزايش توانايي‌هاي صوت و تصويرسيستم‌هاي رايانه‌اي مي‌شود.از آن جمله مي‌توان به‌كارگيري فناوري دالبياشاره كرد كه شامل هدفون دالبي، بلندگوهاي مجازي دالبي، سيستم DolbyDigital Live  و همين‌طور Dolby Pro LogicII است. علاوه بر اينها بابكارگيري اين سخت‌افزار به كاربران اين امكان را مي‌دهد تا برانجام عملياتاوركلاكينگ به‌صورت لحظه‌اي نظارت كنند و با استفاده از يك پيچ تنظيماتمربوط به فركانس GPU را انجام دهند. كاربران مي‌توانند با استفاده ازاينسخت‌افزار و  يك صفحه نمايش بزرگ از نوع LED به‌كار رفته درآن، به اطلاعاتضروري و تنظيمات لحظه‌اي سيستم رايانه‌اي دسترسي داشته باشند.
همچنينمحصول XG Station با استفاده از يك كنترل پنل اختصاصي به كاربران اينامكان را مي‌دهد تا تنظيمات مختلف را از طريق يك واسط گرافيكي انجام دهندو به آساني مي‌توانند تنظيمات را انحصارا در حالت رايانه همراه يانمايشگرLCD قراردهند.

XG Station اولين سخت‌افزار كنترل گرافيك استكه با فراهم‌آوردن يك اسلات استاندارد PCI Express در رايانه‌هاي همراهمي‌تواند كارآيي گرافيكيVISTA Premium  را براي كاربران به ارمغان آورد.اين سخت‌افزار همچنين قابليت سازگاري با انواع كارت‌هاي گرافيكي وهمين‌طور ارتقاي گرافيكي براي فناوري‌هايي نظير HDCP را دارا است. 
گفتنياست كه براساس آزمايش‌هاي انجام گرفته، رايانه‌هاي همراه با پردازشگرهايگرافيكي 945GM و965GM با به‌كارگيري كارت گرافيك سري ASUS EN0068GT بااتصال به اين سخت‌افزار توانسته‌اند تا به ترتيب 12 و 7/6 برابر سرعتگرافيكي را افزايش دهند.


بهنام علیپور بازدید : 98 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

www.parsviva.com



نرم افزار smsParspda نرم افزاری است برای تبدیل تمام اس ام اس ها فقط به یک فایل متنی واحد بدون نیاز به ساین. از قابلیت های این برنامه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- قابلیت تبدیل تمام پیامکهای اینباکس و سند شده به یک فایل متنی واحد
-قابلیت حذف تمام پیامکهای اینباکس و سند شده با یک کلیک

دانلود - با حجم 22 کیلوبایت - فرمت Zip

 

بهنام علیپور بازدید : 87 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/MaheKhoda.png

نرم افزار مهمان خدا برایاستفاده‌ آسان روزه ‌داران از متون دینی و مشاوره‌های تغذیه و تندرستی درماه رمضان و استفاده از زنگ‌ های یادآور برای بیدار شدن و آگاهی از اوقاتشرعی طراحی شده است. استفاده از این نرم افزار که ما از پرتال دانلود و خدمات الکترونیکی ایران به شما معرفی می کنیم رایگان است.

همچنین با توجه به اینکه این نرم افزار جاوا می باشد ، لذا در اکثر گوشیهای تلفن همراه قابل اجراست.

امکانات نرم افزار :

احکام روزه شامل:
احکام و استفتائات مراجع مختلف آیات عظام (امام خمینی (ره) – مقام معظمرهبری – فاضل لنکرانی – مکارم شیرازی – نوری همدانی – بهجت و جواد تبریزی)در مورد روزه و ماه مبارک رمضان

ادعیه ماه مبارک رمضان شامل :
دعای آغاز ماه مبارک رمضان
دعای سحر
دعاهای افطار
دعای افتتاح
دعای هر شب
دعای یا علی و یا عظیم
نماز روزهای ماه مبارک رمضان
نمازشب های ماه مبارک رمضان
اعمال مشترک شبهای قدر
نماز عید فطر

»» لازم به ذکر است ترجمه فارسی ادعیه نامبرده شده نیز توسط نرم افزار مذکور ارائه می شود.

بخش مشاوره تندرستی :
این بخش شامل دلایل علمی و گفتگو با متخصصان مختلف ، برای فواید روزه درتندرستی می باشد.

بخش مشاوره تغذیه :
در این بخش راهنمایی های لازم جهت استفاده کردن یا عدم استفاده از برخی غذاها و خوراکی ها برای فرد روزه دارارائه شده است .

بخش زنگ های یادآور :
در این بخش قادرید تا با انتخاب شهر مورد نظر خود (یا نزدیک ترین شهر بهمحل سکونت خود) از ساعات مختلف اوقات شرعی با خبر شوید. نرم افزار با پخشاذان ، شما را از فرا رسیدن زمان ملکوتی اذان مطلع می سازد.

همچنین قادر خواهید بود برنامه را به گونه ای تنظیم نمائید که شما را قبلاز فرار رسیدن اذان صبح برای صرف سحری از خواب بیدار نماید. تنظیم این کهچند دقیقه یا چند ساعت قبل از اذان شما را آگاه سازد به راحتی قابل تنظیماست (حداکثر تا ۹۰ دقیقه قبل از اذان) .

توجه :

برای استفاده از زنگ‌های یادآور به روش زیر عمل کنید.
۱/ در بخش تنظیمات اوقاتی که مایلید صدای اذان پخش شود را انتخاب و ثبت کنید.
۲/ شهر محل سکونت یا نزدیک‌ترین شهر به آن را انتخاب کنید تا اوقات شرعی آن محل به صورت خودکار محاسبه شود.
۳/ در بخش ساعت بیداری مشخص کنید که مایلید چند دقیقه قبل از اذان صبحبیدار شوید. حداکثر فاصله‌ی پخش زنگ بیداری تا اذان صبح نود دقیقه است.
۴/ برای استفاده از امکانات زنگ‌های یادآور نباید از نرم‌افزار خارج شوید.برای پنهان شدن صفحات نرم‌افزار از دکمه‌ی «مخفی کردن» در منوی اصلیاستفاده کنید.
۵/ اگر از نرم‌افزار خارج شوید، زنگ‌های یادآور پخش نمی‌شوند و با اجرای دوباره‌ی آن نیازی به تنظیم مجدد ندارید.
۶/ حتما ساعت و تاریخ میلادی گوشی تلفن خود را تنظیم کنید تا اوقات شرعی وزمان پخش زنگ‌های یادآور درست محاسبه شوند. دقت کنید زمانی که ساعت وتاریخ را تنظیم می‌کنید باید از نرم‌افزار خارج شده‌ باشید و پس از تغییرساعت و تاریخ دوباره نرم‌افزار را اجرا کنید .

چون گوشی‌های موجود در بازار از تنوع زیادی برخوردارند نسخه‌های مختلفی ازاین نرم‌افزار تهیه‌ شده است که باید نسخه‌ی سازگار با گوشی خود را انتخابکنید.

دانلود نسخه‌ی ۱/۱ برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است و قابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. حجم: 817 کیلوبایت
دانلود نسخه‌ی ۱/۲برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها بالا است و قابلیتپردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. بنابراین اگر متن ومنوهای نرم‌افزار روی LCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید. حجم: 828 کیلوبایت
دانلود نسخه‌ی ۱/۳برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است وقابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را ندارند. اگر هنگامنصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید از این نسخه استفادهکنید. حجم: 800 کیلوبایت
دانلود نسخه‌ی ۱/۴برای گوشی‌هایی طراحی شده‌است که کیفیت نمایش LCD آن‌ها معمولی است وقابلیت پردازش توابع مربوط به محاسبه‌ی اوقات شرعی را دارند. اگر هنگامنصب نرم‌افزار با پیغام Unable to install مواجه شدید و نسخه‌ی ۱/۳ رویLCD شما کوچک دیده می‌شد از این نسخه استفاده کنید. حجم 814 کیلوبایت

در پایان امیدواریم در این ایام مبارک و پر برکت ما را از دعای خیرتان فراموش نکنید.

منبع

بهنام علیپور بازدید : 84 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
منبع: www.parsviva.com  اس ام اس ماه رمضان  پیامک ماه رمضان

مجموعه ای از اس ام ای ، پیامک SMS ، Payamak پیام کوتاه ، ویژه ماه مبارک رمضان که از پرتال دانلود و خدمات الکترونیکی ایران برای شما آماده کردیم و امیدواریم از آن ها لذت ببرید.

به غضنفر مي گن نظر شما راجع به ماه رمضان چيه ؟ مي گه والا خيلي خوبه فقط يه ذره زولبيا باميه اش رو زياد کنن بهتر مي شه

---------------------------------------------------------------------

ماه رمضانه یه وقت جایی نری که پیدات نکنم . آخه دارم دنباله ۶۰ تا گدا میگردم !!!روتو حساب کردم!!!!!

---------------------------------------------------------------------

مناجات غضنفر باخدا : خدايا ماه رمضان را مانند المپیک هر 4 سال يک بار آن هم در يک کشور برگزار کن

---------------------------------------------------------------------

به دلیل استقبال بی نظیر شما روزه داران عزیز, ماه رمضان تا پایان مهرماه تمدید گردید

---------------------------------------------------------------------

توي آسمون دنيا هر کسي ستاره داره چرا وقتي نوبت ماست آسمون جايي نداره

---------------------------------------------------------------------

کاش در این رمضان لایق دیدار شويم. *** سحری با نظر لطف تو بیدار شويم

---------------------------------------------------------------------

عیدفطر مبارک ( رصدخانه ی اردبیل )

---------------------------------------------------------------------

به غضنفرمیگن پاشو سحره. میگه بزار بخوابم.خودم فردا بهش زنگ میزنم

---------------------------------------------------------------------

کجایی؟؟ همه دارن رو پشت بوم دنبالت میگردن

آخه ماه من میخوان ببینن فراد عیده یا نه

---------------------------------------------------------------------

 

غضنفر ماه رمضون ميره خونه دوستش مي خوابه


دوستش بهش ميگه سحر صدات كنم؟؟


تركه مي گه نه همون غضنفر صدام كني بهتره

---------------------------------------------------------------------

شب عید فطر حاجی میره رو پشتبام که ماه رو ببینه شلوارش پاره بوده از پایین داد می زنند حاجی ما دیدیم میگه هر کی دیده بخوره ما که هنوز ندییدم


بهنام علیپور بازدید : 102 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
همراه اول تنظیمات GPRS ، MMS ، WAP را برای مشترکان خود اعلام کرد
برای گرفتن این تنظیمات اینجا کلیک کنید و در مرحله ی اول شماره تلفن خود را وارد کرده که پس از اعلام کارخانه ی سازنده ی گوشی و بعد مدل آن پیامکی حاوی تنظیمات برای شما ارسال می گردد . که در مرحله ی بعدی طریقه ی انجام دادن تنظیمات دیگر را در گوشی مربوطه برای شما شرح خواهد داد .
در ضمن تنظیمات مربوط به هر گوشی متفاوت است.

منبع خبر
بهنام علیپور بازدید : 125 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/TelexyNetworksSymSMB.png

با استفاده از این برنامه فوق العده میتونید فایلها و کلا حافظه رو با پی سی و یا لپتاپ خودتون به اشتراک بذارید بدون نیاز به استفاده از USB و یا حالت mass storage
این نرم افزار گوشی رو به یک Map Network Drive تبدیل می کنه که می شه به صورت بیسیم با سرعتی بسیار بیشتر از بلوتوث با موبایل و کامپیوتر تبادل اطلاعات کرد
در این ورژن کرک شده امکان دسترسی به فولدرهای محافظت شده فراهم شده.
 
برای رجیستر این کارها رو انجام بدید :
(البته انگيليسي هست)
Install symsmb_s60_v350_22_hng.sis - Click on Register - Free trial registration - After registration completed delete c:PRIVATE2000204320002043_v350.activation - Install cracked file Note: you can acess phone from pc without any problem but due to added protection you can access pc from phone only if you set you phone date to the date shown in license properties(begines tab) +14 otherwise you will get"logon type not granted" - Enjoy

دانلود - حجم: 786 - فرمت: zip


تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 729
  • بازدید ماه : 729
  • بازدید سال : 5,175
  • بازدید کلی : 44,298