loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 104 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
تم فوق العاده زیبای Cobalt یکی از زیباترین و نایاب ترین تم هایی است که تا به حال دیده اید. این تم از آیکون های جالب و قشنگی برخوردار است که به زیبایی های این تم می افزاید. امیدواریم از این تم لذت ببرید.

 

منبع: www.parsviva.com


قابل نصب روي گوشی های نوکيا:
3250/5500/E50/E60/E61
E62/E70/N71/N73/N75/N80
N80 IE/N91/N91 8GB/N92/N93/N95
و ...

دانلود - با حجم: ۹۰۹ کیلوبایت

 

بهنام علیپور بازدید : 98 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
ورژن جدید و کرک شده این برنامه بسیار جالب به شما امکانات متفاوتی از قبیل دیدن صفحه گوشی در کامپیوتر ، گرفتن فیلم از صفحه ی نمایش گوشی و حتی کنترل گوشی از طریق کامپیوتر را میدهد
پس از دانلود فایل مربوطه و اکسترک آن شما با یک فایل exe که باید در کامپوتر نصب کنید و یک فایل sis که برای نصب روی گوشیتان است و یک فایل skin مواجه میشوید.
پس از نصب آنها کافیست تا برنامه مذکور رو از داخل گوشی اجرا کنید و از منوی Option گزینه ی Connect via USB رو انتخاب کنید.سپس برنامه ای را که در کامپیوتر نصب کردید اجرا کنید تا صفحه گوشی خود را در کامپیوتر ببینید.
برنامه skin هم به شما پوسته های مختلف از گوشی های متفاوت رو به شما ارائه میکند تا بتوانید دسکتاپ گوشی خود را در کامپیوتر ببینید.

 

منبع: www.parsviva.com


قایل نصب بر روی گوشی های سری 60 و سری 60 ویرایش سوم
این برنامه کاملا کرک شده می باشد و پس از اجرا از منوی Register میتوانید با هر کدی که خواستید آن را ریجستر کنید.

 

دانلود - با حجم: ۴ مگابایت

 

بهنام علیپور بازدید : 85 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

منبع: www.parsviva.com

 

نرم افزار مکه همراه کاری از گروه مهندسی میثاق می باشد که به شما نقشه، هتل ها، اماکن زیارتی، مراکز خدماتی و... را در مکه مکرمه نمایش می دهد.

دیگر قابلیت های نرم افزار:
- نقشه شهر مکه
- جستجوی سریع و آسان هتلها به همراه اطلاعات هرکدام، اماکن و مراکز زیارتی
- قبله نما و جهت یاب مکه معظمه
- امکان نصب برنامه روی کلیه گوشیهای تحت جاوا
- قابلیت نصب ازطریق کابل، کارت حافظه ، مادون قرمز و بلوتوث


این نرم افزار به صورت جاوا و بر روی اکثر گوشی هائی که جاوا پشتیبانی میکند قابل نصب میباشد.

 

دانلود - با حجم: ۵۷۵ کیلوبایت

 

بهنام علیپور بازدید : 87 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
در عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.
همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:
Settings > Connection > GPRS
سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد.

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).
با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد (پارس ویوا.کام) ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.
 
منبع: ترفندستان
 
بهنام علیپور بازدید : 147 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

منبع: www.parsviva.com

 

این نرم افزار موبایل که وظیفه برش آهنگ را در گوشی موبایل به عهده دارد فایلهای MP3 را با طول زیاد دریافت نموده و آنها را به اندازه دلخواه شما برش داده و آنها را مناسب زنگخور موبایل می کند.

این نرم افزار موبایل رزولوشن 240x320 دارد و با فرمت جاوا تهیه شده است.

دانلود - با حجم: ۱۲۴ کیلوبایت

 

بهنام علیپور بازدید : 82 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
عرضه محصولات ويژه ماه مبارك رمضان در پورتال چند رسانه‌اي "ويترين" كه نخستين شبكه عرضه محصولات الكترونيكي از طريق تلفن همراه در ايران است، آغاز شده است. به گزارش سيتنا به نقل از روابط عمومي ايرانسل، مشتركين سيمكارت‌هاي دائمي، اعتباري و پيام رسان ايرانسل مي‌توانند با ارسال سفارش خود از طريق پيام كوتاه به شماره 8282 و يا پورتال ويترين به نشاني http://vitrin.irancell.ir محصولات ويژه اين ماه مبارك را از طريق پيام كوتاه و با قلم فارسي بر روي تلفن همراه خود دريافت كنند.

براين اساس در گروه پيام‌هاي ثبت نامي، مشتركين با ارسال كد ثبت نام SUB RAMF از طريق پيام كوتاه به شماره 8282 براي يك هفته هر روز ترجمه دعاي روزهاي ماه مبارك رمضان را دريافت خواهند كرد و با ارسال كد ثبت نام SUB RAMA براي يك هفته هر روز متن دعاي روزهاي اين ماه مبارك از طريق پيام كوتاه برايشان ارسال خواهد شد.
با ارسال كد ثبت نام  SUB RAMS به همين شماره براي يك هفته هر روز هنگام غروب مناجات شب‌هاي اين ماه مبارك و با ارسال كد ثبت نام SUB RAMP براي يك هفته هنگام سحر متن مناجات سحرهاي ماه مبارك رمضان به وسيله تلفن همراه براي مشترك ارسال مي‌شود. همچنين با ارسال كد ثبت نامSUB RAMN  به شماره 8282 براي يك هفته هر روز نمازهاي مستحبي اين ماه مبارك براي مشتركين ارسال خواهد شد.

هزينه ثبت نام و دريافت محصولات ذكر شده به مدت يك هفته 210 تومان است كه در سيمكارت‌هاي اعتباري از اعتبار مشترك كسر و در سيمكارت‌هاي دائمي به صورتحساب آنها اضافه مي‌شود. همچنين دريافت محصولات فوق با ارسال كد تمديد ثبت نام توسط مشترك قابل تمديد براي يك هفته ديگر است.

در گروه پيام‌هاي درخواستي با ارسال عبارت RAMF به شماره 8282 مي‌توانند ترجمه دعاي روز جاري و با ارسال عبارت RAMA متن عربي دعاي روز را از طريق پيام كوتاه دريافت كنند. با ارسال عبارتRAMS  مناجات شب‌هاي ماه مبارك و با ارسال عبارتRAMP مناجات سحرهاي اين ماه براي متقاضي ارسال مي‌شود. همچنين در صورت ارسال عبارت RAMH احاديث مرتب با اين ماه عزيز و با ارسال عبارت RAMN  به شماره 8282 نمازهاي مستحبي روزهاي ماه مبارك رمضان براي مشترك به وسيله پيام كوتاه ارسال مي‌شود. هزينه دريافت محصولات بالا 35 تومان به ازاي هر بار سفارش است كه اين هزينه شامل هزينه ارسال درخواست به شماره 8282 و ارسال محصول مورد تقاضا خواهد بود.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در خصوص خدمات و محصولات ويترين به پورتال اين سرويس به نشانيhttp://vitrin.irancell.ir  و يا بروشورها و اطلاعيه‌هاي ويژه اين سرويس مراجعه فرماييد.

 

بهنام علیپور بازدید : 108 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

منبع: www.parsviva.com

 
فراموشكاري در قرن 21 روز‌به‌روز در حال گسترش است و حتي جوان‌ها نيز به اين بيماري دچار شده‌اند. گاهي اوقات نيز آنقدر مشغله فكري افراد زياد مي‌شود كه كارهاي روزانه خود را فراموش مي‌كنند و نمي‌توانند به موقع به تمام آنها رسيدگي كنند. اگر خواندن مطلب فوق كمي نگرانتان كرده‌است بايد بگوييم نگران نباشيد! با پيدايش رايانه و نرم‌افزارهاي كاربردي آن براي هركاري نرم‌افزاري ساخته شده است!

اگر قبلا براي فراموش نكردن كارهايتان از ياد‌داشت‌هاي روي ميز، بستن نخ به دور انگشتان، علامت‌گذاري پشت دست و ... استفاده مي‌كرديد چرا حالا همين كارها را با نرم‌افزارهاي مخصوص اين كار انجام نمي‌دهيد؟

عملكرد اين نرم‌افزارها به اين شكل است كه ياد‌داشت، قرار ملاقات، اطلاعيه مهم و ... كه مورد نظرتان است در آنها وارد مي‌كنيد، تاريخ و زماني كه بايد به اطلاع شما برسند را مشخص كرده و ديگر اصلا به آنها فكر نمي‌كنيد! نرم‌افزار به‌طور كاملا دقيق و هوشمند قبل از فرا رسيدن كار مربوطه با انواع هشدارهاي متني و صوتي شما را مطلع كرده و قبل از اين‌كه دير شود كارهايتان را طبق برنامه براي شما پيش مي‌برد.

تقويم زنده‌

Active Desktop Calendar  يك تقويم نرم‌افزاري است كه قادر است تمام قرارهاي ملاقات، كارها، اطلاعيه‌هاي مهم و تماس‌هاي روزانه شما را به‌صورت يكپارچه و هماهنگ در تصوير زمينه دسكتاپ، مديريت كند!  همچنين اين برنامه امكان به اشتراك‌گذاري اطلاعات موجود در تقويم، ميان ديگر كاربران يك شبكه محلي را به شما مي‌دهد.

سازگار با ديگران‌

تقويم دسكتاپ  (Desktop Calendar)  مي‌تواند خود را با نرم‌افزار  Outlook  نيز يكي كند تا قرارها و كارهاي مشخص شده در آن را در دسكتاپ شما به نمايش درآورد.

طبق سليقه‌

تغيير در تنظيماتي همچون رنگ آيكون‌هاي تقويم، فونت‌ها و رنگ آنها، نشانه گذاري روزهايي از هفته و نشانه گذاري تاريخ‌هايي از سال با ياد‌داشت‌ها و اطلاعيه‌ها، برخي از امكاناتي است كه در اختيار شما قرار مي‌گيرد.
 همچنين مي‌توانيد نسخه فقط متني تقويم را بر روي دسكتاپ خود فعال كنيد كه در اين‌صورت انتخاب نمايش يك، دو يا سه ماه از تقويم نيز به دلخواه شما قابل تغيير است.

معمولي، خصوصي يا پنهان‌

تمام ياد‌داشت‌ها و پيام‌هاي هشدار در اين برنامه از قابليت خاصيت‌پذيري پشتيباني ‌مي‌كنند. يك پيام هشدار مي‌تواند به تنهايي اجرا شود يا يك ياد‌داشت را نيز همراه با خود داشته باشد. همچنين اگر قابليتinteractive desktop  براي شما فعال باشد مي‌توانيد از روي دسكتاپ خود بر كارها، ياد‌داشت‌ها و ... كليك كرده و آن‌ها را اجرا نماييد. طبقه بندي ياد‌داشت‌ها از ديگر امكاناتي است كه در اين برنامه در اختيار شما قرار مي‌گيرد. معمولي، خصوصي يا نمايش پنهان يك ياد‌داشت از خصوصياتي است كه مي‌توانيد به ياد‌داشت‌هاي خود اختصاص دهيد. قابل ذكر است كه ياد‌داشت‌هاي خصوصي به‌شكل يك يادآوري عمومي نمايش داده مي‌شوند و ياد‌داشت‌هاي پنهان نيز اصلا روي دسكتاپ به نمايش در نخواهند آمد.

چاپ آسان‌

اگر مي‌خواهيد تمام كارهايي كه براي نرم‌افزار مشخص كرده‌ و اطلاعاتي كه در آن وارد كرده‌ايد را بر روي كاغذ نيز داشته باشيد، مي‌توانيد از قابليت چاپ در نرم‌افزار كمك بگيريد. (امكان انتخاب بازه زماني مورد نظر نيز در اين بخش وجود دارد)

بيشتر و بيشتر

و اما ديگر امكانات اين نرم‌افزار به اختصار عبارتند از:

دفترچه تلفن: براي مديريت تماس‌هاي شخصي و كاري با قابليت پشتيباني از فراخواني تماس‌ها از ديگر نرم‌افزارها همچون  Outlook, Outlook Express وWindows Address Book

پشتيباني از تقويم گوگل: اين نرم‌افزار قادر است اطلاعات موجود در تقويم گوگلتان را نيز براي شما به نمايش درآورد.

ورودي و خروجي قدرتمند: براي وارد كردن اطلاعات يا گرفتن خروجي از آنها مي‌توانيد از  iCal  يا فورمت‌هاي  CSV  استفاده كنيد

ساعت جهاني: محافظ صفحه نمايش (Screen Saver) ساعت جهاني از ديگر امكانات موجود در اين برنامه است.
اين ساعت علاوه بر نمايش زمان رايانه شما، ساعت 5 منطقه مهم دنيا را برايتان به نمايش در مي‌آورد.

نشانه‌گذاري روزهاي تعطيل، پشتيباني از چندين نمايشگر، پشتيبان‌گيري خودكار از اطلاعات و وجود تعداد بسيار زيادي آيكون براي نشانه‌گذاري ياد‌داشت ها از ديگر امكاناتي است كه در اين نرم‌افزار به چشم مي‌خورد.

چنانچه مي‌خواهيد از امروز كارهاي خود را با نظم بيشتري پيش ببريد و هيچ‌كدام از آنها را فراموش نكنيد مي‌توانيد به سايت www.xemico.com  مراجعه كرده و نسخه‌اي از اين برنامه را دانلود نماييد.

 

بهنام علیپور بازدید : 89 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
نرم افزار مذهبی ذکر ایام هفته از سری نرم افزار های فارسی می باشد که تحت فرمت جاوا عرضه شده است. با استفاده از این برنامه می توانید ذکر تمامی روز های هفته را همیشه در کنار خود داشته باشید.

منبع: www.parsviva.com


قابل نصب بر روی گوشی های :

اکثر گوشی هایی که فرمت جاوا پشتیبانی می کنند

دانلود - با حجم: 303 کیلوبایت - فرمت: جاوا

راهنما: برای دانلود روی لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه Save را بزنید.

بهنام علیپور بازدید : 122 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
نرم افزار Light Control v.1.11 این امکان را به شما میدهد که نور صفحه نمایش و صفحه کلید گوشی خود را تنظیم کنید که برای گوشی های نوکیا سری 60 ورژن 3 عرضه شده است.

منبع: www.parsviva.com

قابل نصب بر روی گوشی های نوکیا:

N96 | N95 | N93 | N92 | N91 | N82 | N81 | N80 | N78 | N77 | N76 | N75 | N73 | N71
E90 | E70 | E65 | E62 | E61 | E60 | E51 | E50 | 6290
6220 | 6121 | 6110 | 5700 | 5500 | 3250

سامسونگ:
i560 | i550 | i520 | i450 | i400 | G810

دانلود - با حجم: 26 کیلوبایت - فرمت: سری 60 ورژن 3

راهنما: برای دانلود روی لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه Save را بزنید.

 
بهنام علیپور بازدید : 119 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
نرم افزار MemoryUp مقدار کلی رم و مقدار فضای اشغالی رم و مقدار فضای خالی رم گوشی را به صورت ثانیه به ثانیه به طور دقیق نشان میدهد که به صورت جاوا عرضه شده است.

منبع: www.parsviva.com

قابل نصب بر روی گوشی های :

اکثر گوشی هایی که فرمت جاوا پشتیبانی می کنند

دانلود - با حجم: 106 کیلوبایت - فرمت: جاوا

راهنما: برای دانلود روی لینک دانلود کلیک راست کنید و گزینه Save را بزنید.


تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 734
  • بازدید سال : 5,180
  • بازدید کلی : 44,303