loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 80 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)


گوگل در سرويس ايميل خودتغييري صورت داده كه امكان كنترل فهرست تماس‌ها را براي كاربرانش فراهممي‌كند. پيش از اين جي‌ميل نشاني تمامي آدرس‌هاي ايميل جديد را به‌صورتخودكار به فهرست تماس‌هاي كاربر افزوده مي‌كرد. اين ويژگي به آدرس‌هايايميل اجازه مي‌داد كه به هنگام نوشته شدن يك پيام جديد، به‌صورت خودكاركامل شده و كاربران را از به خاطر سپردن آن‌ها يا جست‌وجو در فهرست تماسهايشان راحت مي‌كرد.
 اماويژگي‌ اضافه شدن خودكار كه نمي‌تواند غيرفعال شود فهرست آدرس‌هاي ايميلكاربر را به‌سرعت پر مي‌كرد؛ به‌ويژه اگر كاربر ايميل‌هاي زيادي را ارسالو دريافت مي‌كرد.

گوگل اكنون دسته جديدي به نام تماس‌هاي پيشنهاديايجاد كرده كه در My Contacts  قرار مي‌گيرد و آدرس ايميل ارسال‌كنندگانايميل در تماس‌هاي پيشنهادي قرار مي‌گيرد و كاربران مي‌توانند به جي‌ميلاجازه دهند تا اين آدرس‌ها را به‌صورت خودكار به فهرست تماس‌هاي اصلي‌شانارسال كند يا نه. اگر كاربر تصميم‌گيري را به جي‌ميل واگذار كند، آدرسايميلي كه پنج پيام يا بيشتر از آن به كاربر جي‌ميل ارسال شده، در فهرستتماس‌هاي اصلي قرار مي‌گيرد.
بهنام علیپور بازدید : 101 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

تبدیل فرمت های ویدئویی به فرمت SWF و FLV برای نمایش در سایتها و وبلاگها - منبع: www.parsviva.com

 

استفاده ازسايت هايي همچون يوتيوب براي به اشتراك گذاري فايل‌هاي ويديويي مزاياي مختلفي دارد. تبليغات رايگان، ارائه اخبار تصويري از آخرين دستاوردها و... كه همگي به صورت كليپ هاي تصويري مي‌توانند به ميليون ها نفر در سراسر دنيا نمايش داده شوند برخي از مزاياي استفاده از اين گونه سايت ها است. اما تنها نكته‌اي كه قبل از به كارگيري خدمات اين سايت‌ ها بايد به آن توجه كنيد تبديل فايل‌هاي ويديويي مورد نظر به فورمت هاي قابل نمايش در اين سايت ‌ها است. نرم‌افزار ZC Video to FLV Converter يكي از بهترين نرم‌افزارها براي انجام اين كار است که از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم. با استفاده از اين برنامه مي‌توانيد اكثر فورمت‌هاي ويديويي خود را با كمتر از چند كليك ساده به فورمت‌هاي SWF , FLV تبديل كنيد. تقسيم فايل در بازه هاي زماني مشخص و اختصاص تگ هاي مورد نياز به فايل هاي ايجاد شده از ديگر قابليت هاي اين برنامه است. با كمك اين برنامه مي‌توانيد تمام كليپ هاي خود را به فورمت ‌هاي قابل نمايش در سايت هاي اينترنتي درآورده و آنها را براي ميليون ها كاربر به نمايش درآوريد.

سایت دریافت برنامه

منبع مطلب


بهنام علیپور بازدید : 119 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i36.tinypic.com/6steh0.png

سامسونگ I009 Omnia يكي ازبهترين گوشي‌هاي موبايل، بازار اروپا را تحت تاثير خود قرار داد. پخش رسميآن در اين هفته در ايتاليا آغاز شد. همراه اين گوشي يك بسته بي‌نظير همعرضه مي‌شود و آن چيزي نخواهد بود، جز كنسول Xbox كه به كساني كه از قبلسفارش داده بودند، داده خواهد شد. به‌طور كل هر كسي كه اين گوشي را ازتاريخ 14جولاي سفارش داده باشد يك كنسول Xbox نيز دريافت خواهد كرد.

 سفارشاز طريق فروشگاه‌هاي مديا ورد در ايتاليا انجام مي‌گردد و قيمت عرضه برايورژن 8 گيگ آن 499 يورو است. البته اين قيمت قطعي اين گوشي نيست. همچنينپيش از پايان ماه سامسونگ اين گوشي را به تمامي فروشگاه‌هاي معتبر اروپابراي فروش ارسال خواهد كرد.
اين گوشي مبتني بر سيستم عاملWindows Mobile 6.1 pro بوده و داراي صفحه نمايش 2/3‌اينچي با وضوح QVGA و همچنين يك ماوس نوري نيز همراه آن است. دوربين اين گوشي 5‌مگاپيكسل بودهو همچنين ورژن 16 گيگ آن در راه است با اين وجود اين گوشي از يك درگاهحافظه Micro SD نيز بهره مي‌برد.

بهنام علیپور بازدید : 2280 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

کلیپ گل دیر هنگام و قهرمانی پرسپولیس در برابر تیم سپاهان با فرمت 3gp (فیلم مردان پرسپولیس) - منبع : www.parsviva.com

 

کلیپ کوتاهی از مجموعه "مردان پرسپولیس" که در این کلیپ لحظات اوج نا امیدی بازیکنان و هواداران پرسپولیس و سپس گل دیر هنگام تیم پرسپولیس در برابر تیم سپاهان به تصویر در آمده است. این کلیپ دیدنی و پر هیجان را عادل فردوسی پور گزارشگری می کند و به صورت میکس شده و با کیفیت بالا و در فرمت 3gp توسط پارس ویوا جمع آوری و در اختیار شما قرار گرفته است.

دانلود | با حجم کمتر از 4 مگابایت
فرمت فایل دانلود: 3gp
مدت پخش: 1 دقیقه و 39 ثانیه
منبع: www.parsviva.com

کلمات کلیدی: فیلم مردان پرسپولیس، کلیپ مردان پرسپولیس، مردان پرسپولیس 3gp، قهرمانی پرسپولیس، کلیپ موبایل مردان پرسپولیس، کلیپ موبایل مردان پرسپولیس، کلیپ تصویری مردان پرسپولیس، محسن خلیلی، علیرضا نیکبخت واحدی، کریم باقری، شیث رضایی، افشین قطبی، کلیپ قهرمانی 87 پرسپولیس، کلیپ قهرمانی پرسپولیس در برابر سپاهان

بهنام علیپور بازدید : 123 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i33.tinypic.com/9jmzp3.png

دوست داريد هنگامي كه مشغولتايپ كردن هستيد، اين كار را با جذابيت بيشتري انجام دهيد و از آن خستهنشويد؟! نرم‌افزار فاني‌تايپينگ(Funny Typing) ابزاري كوچك اما جالب برايجذاب كردن كارهاي تايپي شما است. اين برنامه به شما كمك مي‌كند تا هر باركه كليد نشانگر موس يا صفحه كليد خود را فشار مي‌دهيد، صدايي جالب به گوشبرسد!

اين نرم‌افزارداراي 12 نوع صداي پيش‌ساخته است كه كاربر مي‌تواند با تلفيق اين صداها،صدها افكت و صداي جديد را ايجاد كند. فاني‌تايپينگ مي‌تواند همزمان بافشردن كليدها به‌دست كاربر، انيميشن‌هاي جالبي را بر صفحه نمايش به حركتدر آورد. در اين برنامه، همه چيز تحت كنترل كاربر است و به‌سادگي مي‌توانبا جايگزيني صداهاي دلخواه، از صداي آزار دهنده و هميشگي كليدهاي صفحهكليد خلاص شود.
براي دريافت اين نرم‌افزار به سايت
www.funnytyping.com  مراجعه كنيد.

بهنام علیپور بازدید : 663 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری و گام به گام نرم افزار Widows Movie Maker - منبع: www.parsviva.com

 

یکی از نرم افزارهای تدوین که می توانید آن را در همه ی رایانه ها بیابید، نرم افزار Windows Movie Maker است. ما در این کتاب الکترونیکی که توسط پرتال دانلود و خدمات الکترونیکی ایران "پارس ویوا" جمع آوری و ساخته شده است، تقریباً تمامی امکانات این نرم افزار را، حین عملیاتی که روی پروژه ای انجام می دهیم، توضیح داده و شما می توانید پس از خواندن دقیق این کتاب الکترونیکی و انجام این عملیات روی فیلم، خودتان جلوه ها و صحنه های دلخواه را فراهم کرده و فیلمتان را آنگونه که مورد نظرتان است، تدوین کنید. امکانات این نرم افزار شامل افکتها، جلوه های تصویری، مدلهای مختلف تیتراژ، صداگذاری روی فیلم و... می باشد که بطور کامل و به صورت تصویری توضیح داده خواهند شد.

لینک دریافت برنامه

منبع مطلب

بهنام علیپور بازدید : 88 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i33.tinypic.com/a0jqdl.png

در رقابت‌هاي موجود بينشركت‌هاي توليدكننده نمايشگر و تلويزيون، همواره تلاش بر اين است كهمحصولاتي منحصربه‌فرد و با كيفيت توليد شود تا هر چه بيشتر نظر كاربران رابه خود جلب كند. در اين راستا شركت سوني براي نخستين بار از تلويزيون27‌اينچيOLED خود پرده‌برداري كرد. در كنفرانس 6D آقاي هاوارد استرينگرمدير عامل شركت سوني به معرفي تلويزيوني پرداخت كه از يك ورق كاغذ همنازك‌تر است.

اين تلويزيونبا ضخامت فقط 3/0ميلي‌متر به‌زودي براي فروش ارايه خواهد شد. تلويزيوني كهنشان داده شد آن قدر باريك بود كه عكس گرفتن از آن مشكل بود، بنابراينعكس‌هاي واضحي از آن ثبت نشد. پيش‌بيني ‌مي‌شود با پررنگ شدن فناوريOLED به بازار بايد به فكر خداحافظي با پلاسما و ال‌سي‌دي طي چند سال آيندهباشيم. اما شايد خيلي‌ها هنوز با OLED  آشنا نباشند.

OLED  چيست؟

اين عبارت مخفف Organic Light-Emitting Diode است. و به نوعي LED  گفته ميشود كه به صورت ذاتي و بدون احتياج به نور پسزمينه از خود نور توليد مي‌كنند. اين قابليت سبب مي‌شود كه اين فناورينسبت به ال‌سي‌دي و پلاسما برتري داشته باشد و اين امكان فراهم باشد كهبتوان نمايشگرهايي بسيار نازك تر از قبل ساخت. برتري ديگر فناوريOLED نسبت به انواع ديگر، مصرف كمتر انرژي است. بنابراين استفاده از آنها دررايانه‌هاي همراه، موجب افزايش طول عمر باطري‌ها خواهد شد. نكته جالب ديگردر مورد OLED  اين است كه نور و رنگ ساطع شده از آنها ارتباطي با ميزانانرژي مصرفي ندارد. يعني در حالت نشان دادن رنگ سفيد روشن و سياه تاريك،به يك ميزان انرژي مصرف مي‌كند. كوچك بودن اجزاي تشكيل دهنده در اينفناوري سبب مي‌شود كه بتوان با استفاده از آن كنتراست‌هاي بسيار بهتريايجاد كرد. براي مثال قرار است كه تلويزيون سوني با كنتراست 1:1000000عرضه شود.

استفاده ازOLED‌ها به همين جا خلاصه نمي‌شود. ايده‌هايزيادي وجود دارد كه در آينده به‌جاي كاغذ ديواري خانه ازOLED استفاده شوديا روي لباس و اتومبيل‌ها نمايشگرهايOLED  قرار داد. اما مشكل بزرگفعليOLED  گران‌بودن آن است. به‌طوري كه فرايند توليد سخت و بسيارگرانقيمت آن فعلا اين فناوري را در دسترس عموم قرار نداده است.
اما به پيش‌بيني برخي از كارشناسان، ظرف 5 سال آينده خيلي از كاربران در خانه خود تلويزيون و نمايشگرOLED خواهند داشت.

بهنام علیپور بازدید : 385 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

سری دوم آهنگ های جدید رضا صادقی 87 - منبع: www.parsviva.com

 

سه آهنگ جدید سال 1387 از رضا صادقی که توسط پارس ویوا جمع آوری شده و در اختیار شما قرار گرفته است...

یک لحظه خوشی | با کیفیت 128 کیلوبایت | با حجم 4.50 مگابایت
توی آغوش تو | با کیفیت 24 کیلوبایت | با حجم 881 کیلوبایت
خودش بود | با کیفیت 24 کیلوبایت | با حجم 694 کیلوبایت

توجه: لینک دانلود کلیه آهنگها در فرمت MP3 بوده و می توانید آنها را مستقیماً از اینترنت تلفن همراه خود دانلود و بر روی آن اجرا نمائید.
منبع: www.parsviva.com

کلمات کلیدی: آهنگ جدید رضا صادقی، تک آهنگ جدید رضا صادقی، آلبوم جدید رضا صادقی، رضا صادقی 87، آهنگ رضا صادقی 1387، تک آهنگهای 87 رضا صادقی، آهنگ یک لحظه خوشی رضا صادقی، آهنگ خودش بود رضا صادقی، آهنگ توی آغوش تو رضا صادقی، آهنگ های 87 رضا صادقی، رضاصادقی87، رضاصادقی

 

بهنام علیپور بازدید : 83 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

http://i37.tinypic.com/2zpum9g.png


وقتي استفاده از دوربين‌هايديجيتال در ميان كاربران رواج پيدا كند، بي‌گمان كاربرد نرم‌افزارهايمرتبط با تصويرهاي ديجيتال نيز رونق مي‌گيرد! نرم‌افزارهاي گوناگوني برايكار بر روي تصويرهاي ديجيتال و مديريت آنها وجود دارد، اما اگر به‌دنباليك نرم‌افزار جامع و كامل براي مديريت تصاوير گرفته شده توسط دوربينديجيتالتان هستيد، زونر فتو استوديو(Studio Zoner Photo)  را به شماپيشنهاد مي‌كنيم. اگر تا كنون چندين نرم‌افزار مشابه را براي اين كارخريده‌ايد و پس از آن متوجه شده‌ايد كه آن نرم‌افزار پاسخگوي تمام نيازهايشما نيست، حتما از از اين نرم افزار كمك بگيريد. با استفاده از اين برنامهمي‌توانيد گام‌به‌گام از مرحله استخراج تصاوير از دوربين به رايانه تاآماده كردن آنها براي سازمان‌دهي و در نهايت به اشتراك گذاشتن تصاوير خودبا ديگران به انجام امور مورد نظر خود بپردازيد. اين نرم‌افزار در سايت  www.zoner.com  موجود است.

بهنام علیپور بازدید : 100 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
این مجموعه، در بردانده نکاتی است که شاید به هنگام مطالعه در نظرتان بدیهی جلوه کند. اما اغلب بدون توجه به آن ، اقدام به برنامه ریزی تبلیغاتی و طراحی گرافیک می کنیم. این عدم توجه به ویژه در میان دانشجویان گرافیک که قصد ورود به عالم حرفه ای گرافیک و تبلیغات را دارند بیشتر به چشم می آید. مواردی که در صورت توجه آنها، مسلماً به خلق آثاری مناسبتر خواهد شد .
بدیهی است در تدوین این مجموعه فرض برآن بوده است که مخاطبین و مراجعین این مجموعه از سواد بصری و مبانی هنرهای تجسمی بهره داشته و الفبای گرافیک را نیز از پیش آموخته اند.

 

www.parsviva.com

دانلود  | با حجم ۱۴۳کیلوبایت

منبع: www.parsviva.com

پسورد: www.parsviva.com

تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 47
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 707
  • بازدید ماه : 707
  • بازدید سال : 5,153
  • بازدید کلی : 44,276