loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 104 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i36.tinypic.com/10paj6d.png

بازیجدید و فوق العاده Death Race : یکی دیگر از محصولات 2008 شرکت Gameloftبازی Death Race میاشد که بر اساس فیلم Death Race که خود محصول 2008میباشد . این بازی دارای گرافیک فوق العاده ای میباشد و به صورت جاواتولید شده و در موضوع مسابقات ماشین میباشد . برای تمامی رزولوشن های سونیاریکسون و نوکیا هم ساخته شده است.

دانلود با حجم


بهنام علیپور بازدید : 80 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

مجموعه 3 تم جدید و با کیفیت برای گوشی سونی اریکسون در سایز 240x320 - منبع: www.parsviva.com

 

3 تم جدید و با کیفیت بالا برای گوشی های سونی اریکسون با سایز 240x320 که یکی از تم ها متحرک می باشد.

 

دانلود | با حجم 1.36 کیلوبایت

رمز فایل : www.parsviva.com

به كوچك بودن حروف دقت كنيد!

منبع مطلب

 

بهنام علیپور بازدید : 81 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i38.tinypic.com/33c1wzl.png

در عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

ابتدا لازم به ذکر است این ترفند بر روی سیم کارتهای دارای سرویس GPRS عمل میکند. در نتیجه در حال حاضر تنها بر روی سیم کارتهای ایرانسل و در آینده ای نزدیک بر روی سیم کارتهای همراه اول قابل اجراست.
همچنین برای انجام این ترفند شما نیازمند گوشی با سیستم عامل سیمبین هستید.

برای اینکار:
از منوی اصلی به مسیر زیر بروید:
Settings > Connection > GPRS
سپس مطمئن شوید گزینه GPRS Connection بر روی When Available تنظیم شده باشد.

در این صورت شما در زیر قسمت نمایشگر میزان آنتن ، لوگوی کوچکی به شکل حرف G خواهید داشت (در بعضی گوشی ها حرف E و یک مثلث برعکس).
با فعال بودن این گزینه ، شما از اینترنت استفاده نخواهید کرد (نوعلم) ، تنها سرویس GPRS شما فعال است و طبعأ هزینه ای هم نخواهد داشت.
اما اکنون در صورتی که فردی با شما تماس بگیرد ، چند ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی و همچنین دریافت SMS ، روی علامت G یک خط کشیده میشود. (در اصل در فاصله بین فشردن دکمه سبز توسط فرستنده و زنگ خوردن در گوشی گیرنده).
 به همین سادگی شما زودتر از زنگ خوردن گوشی میتوانید دریابید که به زودی تماس یا پیامکی خواهید داشت.

بهنام علیپور بازدید : 89 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

فایل های خود را با 8 پشتیبان آپلود کنید! - منبع: www.parsviva.com

 

اگر به دنبال فضايي مي گرديد كه فايل خود را آپلود كنيد و از ارسال مجدد هر فايل براي ايجاد پشتيبان در سرورهاي ديگر خسته شده ايد، با سرويسي كه گازوپ به شما مي دهد، يك بار آپلود كنيد و از هشت پشتيبان مختلف آن را دانلود كنيد. براي استفاده از ويژگي هاي اصلي و كليدي گازوپ، پیشنهاد می کنیم که از این سایت دیدن کنید.

 

لینک سایت

منبع مطلب

 

بهنام علیپور بازدید : 70 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
به گزارش Tech Crunch شرکت اپل از واحد مونتاژ خود در تايوان درخواست كرده تا در هر هفته 800 هزار دستگاه iPhone توليد كند.

http://i33.tinypic.com/673vwp.png

Foxconnکه مسئوليت مونتاژ گوشي‌هاي iPhone شرکت اپل را در تايوان بر عهده دارداينک با چنان ظرفيت بالائي مشغول بکار مي‌باشد که نگراني‌هايي را از بابتمشکلات مرتبط با کنترل کيفيت ايجاد كرده است.

گزارشاتيکه در هفته گذشته منتشر شدند نيز با اعلام مشاهده برخي کاستي‌ها در کيفيتبسته‌بندي برخي مدل‌ها به ويژه مدل سفيد رنگ اين گوشي، مهر تأييد بر اينخبر مي‌زنند.

اپل در عرض تنها يکسال موفق گرديد 6 ميليون دستگاه از مدل اوليه iPhone خود را بفروش برساند.

اگرFoxconn با همين ظرفيت به توليد خود ادامه دهد تا پايان سال با برجايگذاشتن رکورد 40 ميليوني، بسيار فراتر از پيش‌بيني‌ها ظاهر خواهد شد.


بهنام علیپور بازدید : 82 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
حتما شما هم اين مطلب را مي دانيد كه هيچ گاه نبايد رمز حساب بانكي خود را كنار كارت عابر بانكتان قرار دهيد! اين توصيه براي حفاظت از رمز كارت شما هنگام مفقود شدن يا سرقت آن است.
مطمئنا همه شما اطلاعات بسيار مهم ديگري نيز داريد كه گاهي براي فراموش نكردن آنها مجبور مي شويد آنها را جايي يادداشت كنيد.
اگر مي خواهيد يادداشتتان در جايي امن ذخيره شود و همچون يك كيف پول كه هيچ گاه كسي نمي تواند اطلاعات موجود در آن را سرقت كند از آنها حفاظت كنيد مي توانيد از برنامه SBSH Safe Wallet كمك بگيريد. اين نرم افزار که از پارس ویوا به شما معرفی می شود، قادر است از اطلاعات محرمانه شما همچون اطلاعات حساب هاي بانكي، رمز هاي مختلف شما در شبكه اينترنت، كدهاي ثبت نام و ... محافظت كند. پشتيباني از الگوريتم هاي پيچيده رمزنگاري، بسته شدن خودكار نرم افزار پس از بازه زماني مشخص و امكان ساخت رمزهاي پيچيده براي شما از ديگر قابليت هاي اين نرم افزار است.

 

لینک سایت

منبع مطلب

 

بهنام علیپور بازدید : 95 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

پیدا کردن سریع فایلهای موجود در رایانه به همراه امکانات دیگر - منبع: www.parsviva.com

 

يكي از مشكلاتي كه افراد حرفه اي مدام با آن سر و كار دارند، جستجو به دنبال ابزارها و اطلاعات مورد نيازشان درميان صدها گيگابايت از اطلاعات مختلف است!
گاهي نيز آرشيو هاي عظيمي شامل بيش از صد عنوان سي دي و دي وي دي كار را براي يافتن يك فايل يا اطلاعات خاص بسيار دشوار مي كند. شايد بگوييد حافظه بسيار قوي اي داريد و محل ذخيره شدن هر فايل را به ياد مي سپاريد اما همانطور كه گفتيم اگر آرشيوي چند صد گيگابايتي از اطلاعات را در اختيار داشته باشيد شما هم با اين مشكلات برخورد خواهيد كرد پس بهتر است به فكر راه حل آن باشيد.
يكي از بهترين روش هاي مقابله با اين مشكل استفاده از نرم افزارهاي مديريت آرشيو اطلاعات است.
 Camel Disc Catalog نام يكي از اين گونه نرم افزارها است. اين نرم افزار که از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم، قادر است در مدت زماني بسيار كوتاه فهرستي دقيق و كامل از اطلاعات موجود در هارد ديسك و سي دي يا دي وي دي هاي شما را ايجاد كند و در مواقع نياز به يك فايل يا اطلاعات خاص نيز با سرعتي ده برابر بيشتر از خودتان محل ذخيره سازي فايل هاي مورد نظر را به شما نشان دهد.
روش كار آسان، دسته بندي اطلاعات در گروه هاي مختلف، برخورداري از قابليت جستجوي ساده و پيشرفته و همچنين پشتيباني از پوسته هاي مختلف براي نرم افزار از قابليت هاي ويژه اين برنامه است.

 

لینک سایت

منبع مطلب

 

 

بهنام علیپور بازدید : 86 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
شركتي اقدام به فروشرايانه‌هاي همراهي با قيمت 130 دلار كرده است كه ارزان‌ترين رايانه همراهدنيا ناميده مي‌شود و البته چنانچه بتوان برخي از محدوديت‌هاي سخت‌افزاريموجود در آن را تحمل كرد، معامله بدي به‌نظر نمي‌آيد. رايانه 9000 ImpulseNPX - يك صفحه نمايش 7 اينچي دارد و به سيستم عامل لينوكس مجهز است.
http://i37.tinypic.com/f265oo.jpg

همچنينداراي پردازشگر 400 مگاهرتز، حافظه 128 مگابايت، يك گيگابايت حافظه فلش وقفل سخت افزاري شبكه بصورت اختياري است. نرم افزار آفيس، مرورگر وب ونرم‌افزار چندرسانه‌اي نيز براي اين رايانه در نظر گرفته شده است. گرچهامكان مرجوع كردن كالا پس از خريد نيز وجود دارد ولي تاكنون فقط 100 قطعهبه‌صورت عمده فروخته شده است. رايانه مذكور از طريق سايت Alibaba.com توسطشركت تايواني كاراپلي (Carapelli)  به‌صورت آنلاين آماده فروش است.

ارزان‌ترينرايانه همراهي كه تاكنون شناخته شده XO از نوع يك رايانه به ازاي هر كودك(OLPC) بوده كه سال گذشته براي مدت زمان محدودي با قيمت 188 دلار عرضه شد.درحالي‌كه در عرصه فناوري محدوديت‌هاي سخت‌افزاري، مانند سرعت پايينپردازشگر و توانايي‌هاي گرافيكي محدود را به‌همراه داشت.

شركتچري‌پال ( Cherrypal ) نيز هفته گذشته اقدام به عرضه ميني دسك‌تاپي باقيمت 249 دلار كرد كه مشخصاتي نظير پردازشگر 400 مگاهرتز، حافظه 256مگابايت و 4گيگابايت فلش داخلي داشت. مدير سابق OLPC CTO  كه اكنون ادارهشركت Pixel Qi  را به‌عهده دارد، اظهار داشت تا سال 2010 قيمت رايانه‌هايهمراه به 75 دلار خواهد رسيد. وي پايين آوردن هزينه حافظه اصلي و اجزايسخت‌افزاري را راهي براي كاهش قيمت اين محصولات ذكر كرد.

رايانه همراه گران‌قيمت‌

با رواج ساخت رايانه‌هاي همراه مخصوص و زينتي برايخودروها توسط سازنده‌هايي چون فراري و لامبورگيني، اين بار بنتلي(Bentley) ، خودروساز مشهور انگليسي رايانه همراه جديدي را براي خودروهايخود طراحي كرده است. اين خودروساز انگليسي كه جديدترين خودروي آن در سالجاري مبلغي معادل 380 ميليون تومان قيمت دارد و به ساخت خودروهايي بااستفاده از جواهرات، چوب‌ها و اشياي قيمتي مشهور است اين بار در جديدتريننوآوري لپ‌تاپ ويژه‌اي را براي خودروهاي جديد خود ساخته است كه به كاربراين امكان را مي‌دهد علاوه بر اتصال به اينترنت و انجام ساير كارهاي مربوطبه رايانه وضعيت خودرو را نيز با استفاده از آن كنترل كند. اين محصول جديدكه با برند بنتلي ساخته شده است داراي 200 گيگ هارد، بلوتوث، سيستمموقعيت‌ياب، 2گيگابايت حافظه اصلي و يك سري امكانات جديد براي استفاده درخودرو است. اما تنها ويژگي مهمي كه اين رايانه دارد پوسته خارجي آن است كهاز آلياژ خاصي ساخته شده است كه بنتلي دستگيره‌هاي خودروهاي خود را با آنمي‌سازد. اين محصول 10 هزار دلار قيمت دارد. اما در مقايسه با قيمتخودروهاي اين شركت رقم زيادي به چشم نمي‌آيد.

رايانه كوچك‌

شركت دل (Dell)  اقدام به معرفي رايانه فوق‌العادهكوچكي كرده است كه ادعا مي‌كند 80درصد از استاندارد رايانه‌هاي فعليكوچك‌تر است. بنا به ادعاي اين شركت ميني‌دسكتاپ استوديو هايبريد (StudioHybrid)  نسبت به رايانه‌هاي شخصي معمول 70 درصد نيز مصرف انرژي كمتريدارد. از آنجايي‌كه امروزه فضا خيلي ارزشمند است، هدف از طراحي اين محصولتناسب آن براي هر مكاني چه در اداره و چه در منزل است.

در اينرايانه‌ها پردازشگرهاي دوهسته‌اي پنتيوم اينتل(Core2Duo)  نصب شده و حافظهاصلي آن تا 4 گيگا بايت و حافظه جانبي آن تا 320 گيگابايت قابل ارتقايافته و به شبكه بي‌سيم اختياري و اترنت گيگابايت  نيز مجهز بوده و سيستمعامل ويندوز ويستا روي آن نصب شده است. قيمت عرضه اين رايانه در 6 رنگبدون نمايشگر از 499 دلار و با نمايشگر از 689 دلار آغاز شده و شركت اولينفروش خود را از طريق وب سايت انجام خواهد داد كه البته فروش به‌صورت جزيياز اواخر سال انجام خواهد شد. گفتني است اين اولين محصول ميني دسكتاپ شركتدل نيست و قبلا هم XPS One  را تحت عنوان همه چيز در يك رايانه شخصي ارائهداده است.

بزرگترين تحليلگر بصري دنيا

موسسه فضايي ناسا بزرگترين سيستم تجزيه و تحليلاطلاعات بصري دنيا را راه‌اندازي كرد. ابر ديوار ناسا قادر است كه 250ميليون پيكسل گرافيكي را در لحظه رندر كند و از اين نظر لقب توليدبالاترين رزلوشن دنيا را به‌خود اختصاص دهد. اين سيستم كه از 128‌نمايشگرتشكيل شده 7 متر طول و سه متر ارتفاع دارد. براي نمايش تصاوير از 128 عددكارت گرافيك استفاده شده كه در مجموع از 1024 هسته پردازشگر جهت تحليلاطلاعات استفاده مي‌كند. مجموع قدرت پردازنده‌هاي اين ابرديوار(HyperWall)  معادل 74‌ترافلاپ است كه در يك مقايسه معادل قدرت 600 عدد كنسولبازي جديد است.

ناسا اعلام كرده كه از اين ابرديوار جهت تجزيه وتحليل اطلاعات و انجام كارهايي مانند بررسي حفره‌هاي سياه، بررسي وضعيتجهاني آب و هوا و يا طراحي سفينه‌هاي فضايي جديد و دسترسي سريع به آنهااستفاده خواهد كرد.


بهنام علیپور بازدید : 93 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

به جاي خواندن اخبار طولاني و غيرمفيد، اخبار پیشنهادی دوستانتان را بخوانید - منبع: www.parsviva.com

 

چندي است که وب سايت هاي ميکروبلاگ، از جمله توييتر، محبوبيت زيادي يافته است و از دل اين وب سايت ها، نرم افزارهايي با اهداف جانبي اي چون ميکرونقد نيز توليد شده اند. ميکروپلازا، جايي است که در آن، به جاي خواندن اخبار طولاني و غيرمفيد از منابع خبري، اخباري را مي خوانيد که دوستان تان توصيه کرده اند، آن هم بسيار کوتاه.

لینک سایت

منبع مطلب

تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 694
  • بازدید ماه : 694
  • بازدید سال : 5,140
  • بازدید کلی : 44,263