loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 88 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i37.tinypic.com/2rnj687.png

سلام و عرض ادب خدمت شما کاربران گرامی. امروز برای شما دعوتنامه ی پرشین گیگ رو آوردیم که اگه کسی لازم داره و می خواد در این سایت عضو بشه به ما در همین جا خبر بده تا در کوتاه ترین زمان دعوتنامه ی سایت رو براش ارسال کنیم.
البته برای سهولت کاربران و دریافت سریع و بدون معطلی دعوتنامه قصد داشتیم آدرس مستقیم دعوتنامه رو اینجا بذاریم که فکر کردیم اگه نذاریم بهتره! چون ممکن بود مشکلی پیش بیاد. خب دیگه زیاد وقتتونو نمی گیرم.
بهنام علیپور بازدید : 76 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

gmail - منبع: www.parsviva.com

 

موتور جستجوي "گوگل" در بخش ارسال نامه هاي الکترونيکي خود موسوم به "جي ميل Gmail " گزينه جديدي تعبيه کرده است که کاربر اينترنتي در صورت ارسال يک نامه الکترونيکي اشتباه، پنج ثانيه فرصت دارد تا با کليک بر روي اين گزينه ارسال ايميل خود را لغو کند. يکي ديگر از کاربردهاي اين گزينه نيز اين است که زماني که کاربر قصد دارد ايميل خود را ارسال کند نيز از وي درمورد لغو ارسال ايميل سوال مي شود. به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، اين گزينه هنوز براي نسخه فرانسوي "جي ميل" فعال نشده است.

بهنام علیپور بازدید : 78 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i33.tinypic.com/v42jxk.png

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران مدعی شد: ارسال SMS زياد باعث سوختن سيم كارت مي شود!
سيم كارت ها نيز مانند كالاهاي مصرفي ديگر داراي تاريخ مصرف هستند كه سوختن آن به ندرت ناشي از اختلالات شبكه است.
دكتر زارعيان، مدير كل روابط عمومي شركت مادر تخصصي مخابرات ايران با بياناين مطلب اظهار كرد: سوختن سيم كارت معمولا ناشي از ارسال پيامك زياد،افزايش حجم اطلاعات، وارد كردن پين كد اشتباه و مواردي از اين قبيل است.
وي افزود: سيم كارت نيز مانند بسیاري از كالاهاي مصرفي داراي تاريخ مصرف است و سوختن آنها در دنيا امري طبيعي است.
به گفته زارعيان اگر سوختن سيم كارت ناشي از اختلالات شبكه باشد (كه به ندرت اتفاق مي افتد)، سيم كارت به صورت رايگان تعويض مي شود.

منبع: سایت شرکت مخابرات ایران
بهنام علیپور بازدید : 88 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

2000 ترفند  دنیای ترفند - منبع: www.parsviva.com

 


دوست دارید ویندوز خود را سفارشی کنید و هر تغییری به ذهنتان می رسد را روی آن اعمال کنید؟ سایت های مختلف را برای یافتن ترفندهای ویندوزی جستجو می کنید تا بتوانید تغییرات دلخواهتان را روی تنظیمات سیستمی اعمال کنید؟ نرم افزار X-setup به شما این امکان می دهد تا با استفاده از یک محیط گرافیکی زیبا و بسیار ساده ترفندهای فوق العاده حرفه ای و پیچیده را روی ویندوز خود به کار بگیرد.با کمک این برنامه که از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم دنیایی از ترفندهای قابل استفاده در ویندوز در اختیار شما قرار می گیرد و دیگر نیازی به جستجوی سایت های مختلف برای یافتن ترفندهای مورد نظرتان را نخواهید داشت. وجود توضیحات مفید در مورد هر ترفند، پشتیبانی از ترفندهایی برای اعمال در اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس و بازگردانی تنظیمات به حالت اولیه از ویژگی های منحصر به فرد این برنامه قدرتمند است. نرم افزار فوق روی تمام سیستم عامل ها حتی ویندوز ویستا قابل اجرا است و بیش از 2000 ترفند را در اختیار شما قرار می دهد. برای دریافت این برنامه به سایت زیر مراجعه کنید
www.x-setup.net
منبع: www.parsviva.com

کلمات کلیدی: ترفند ویندوز  2000 ترفند ویندوز  ترفندهای ویندوز ویستا  ترفندهای ویندوز xp   ترفندهای ناب ویندوز

 

بهنام علیپور بازدید : 88 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i38.tinypic.com/ohi6qa.png

XT2 IFS
 « مشاهده فایل سیستم لینوکس در ویندوز »
با نصب این درایور میتوانید پارتیشن های لینوکس را در ویندوز ببینید و از فایل هایی که روی آن ذخیره شده است استفاده کنید. این برنامه قادر به خواندن فایل سیستم های EXT2 و EXT3 میباشد.

اطلاعات بیشتر
دانلود - 356 کیلو بایت
سورس برنامه


بهنام علیپور بازدید : 70 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)


چندي پيش به علت انجام يك پروژه مجبور بودم هر هفته چندين فايل مختلف را از رايانه دوستم انتخاب كرده و آنها را در پروژه به‌كار بگيرم. ابتدا براي انتخاب فايل‌ها دوستم را راهنمايي مي‌كردم و فايل‌ها را از او دريافت مي‌كردم اما در عين حال كه دوستم از توانايي خوبي در كار با رايانه برخوردار بود گاهي اوقات فايل‌ها را به دليل تشابه اسمي يا قرارگيري در ديگر پوشه‌هاي ويندوزي به اشتباه در اختيارم قرار مي‌داد.


 براي رفع اين مشكل از قابليت كنترل از راه دور (Remote Access) كمك گرفتم. اما باز هم به مشكلاتي همچون ديواره آتش و تنظيمات امنيتي برخورد كردم و نتوانستم به‌طور دقيق به انتخاب فايل‌ها بپردازم!

شايد به نظر شما انتخاب و ارسال چندين فايل براي دوستانتان كاري ساده باشد اما اگر در عمل با اين كار مواجه شويد خواهيد ديد كه وجود فايل‌هاي مشابه در پوشه‌هاي مختلف و وجود تشابه در نام فايل‌ها چقدر كار را مشكل و پيچيده مي‌كند.

با وجود اين مشكلات تصميم گرفتم نرم‌افزاري را جستجو كنم تا به‌راحتي ليستي از محتواي پوشه مورد نظرم را در اختيارم قرار داده و پس از انتخاب فايل‌هاي مورد نظر از آن ليست، نتيجه را براي دوستم ارسال كنم تا دقيقا فايل‌هاي انتخاب شده از ليست را برايم ارسال كند.

اين روش در بسياري از مواقع كاربرد دارد. فرض كنيد مي‌خواهيد برخي از فايل‌ها يا برنامه‌هايي كه در هارد‌ديسك رايانه دوستتان موجود است را انتخاب كنيد. دوست شما نيز اجازه ورود به رايانه‌اش را به شما نمي‌دهد و ليستي از آرشيو خود در اختيار ندارد. حال اگر بتوانيد نرم‌افزاري را بيابيد كه ليستي از محتواي ‌ديسك سخت رايانه دوستتان ايجاد كند و با در اختيار داشتن آن ليست به انتخاب فايل‌هاي مورد نظرتان بپردازيد، خواهيد توانست به‌راحتي اين كار را به انجام برسانيد.

چاپ محتوا حال كه تا اندازه‌اي با موارد كاربرد اين‌گونه نرم ‌افزارها آشنا شده‌ايد، قصد داريم از پارس ویوا به معرفي يكي از آنها بپردازيم.

نرم‌افزار رايگان و كم حجم s Directory Printer ”Karen اين توانايي را دارد تا نام تمام فايل‌هاي موجود در يك درايو را همراه با حجم، تاريخ ايجاد و اعمال تغييرات، مشخصات، نام پوشه، پسوند فايل، حجم فايل در حالت فشرده، تاريخ آخرين دسترسي به فايل، نسخه فايل و ... براي شما چاپ كند.

از ديگر قابليت‌هاي اين نرم‌افزار، ذخيره فهرست ايجاد شده در يك فايل متني است كه به شما اين امكان را مي‌دهد تا با ارسال اين ليست به دوستانتان آنها را از محتواي فايل‌هاي موجود در هارد‌ديسكتان مطلع كنيد.

چطور و چگونه؟ براي چاپ محتواي يك پوشه كافيست پس از اجراي نرم‌افزار، روي تب Print كليك كرده و پوشه مورد نظرتان را انتخاب كنيد، در نهايت با انتخاب جزييات مورد نظر براي چاپ، گزينه Print را براي چاپ ليست نتايج كليك كنيد.

توجه: چنانچه قصد داريد ليست نتايج را به‌صورت يك فايل متني در رايانه خود ذخيره كنيد، مي‌بايد از تب Save to disk  كمك گرفته و ديگر مراحل را همچون روش قبل طي كنيد. همچنين اين نرم‌افزار به شما اين امكان را مي‌دهد تا با انتخاب هر يك از پوشه‌هاي مورد نظر خود و كليك راست بر روي آنها، پس از انتخاب گزينه‌  Print with DirPrn  به چاپ محتواي پوشه انتخاب شده بپردازيد ( توجه داشته باشيد كه براي فعال‌سازي اين قابليت گزينه Display Print with DirPrn in Folder ‌ِ‌ Drive context menus  در بخش  Other Settings  در تنظيمات نرم‌افزار به حالت انتخاب درآمده باشد).

يك ترفند! نكته جالب توجه در استفاده از اين برنامه، به‌كارگيري آن بدون نياز به نصب است. براي انجام اين كار مي‌بايد پس از يك‌بار نصب نرم‌افزار به پوشه زير مراجعه كرده و فايل  DirPrn.exe  را كپي كنيد:

s Power Tools/Directory Printer”Program FilesKaren
از اين پس مي‌توانيد اين فايل را در حافظه فلش خود ذخيره كرده و در هر رايانه‌اي با اجراي آن به چاپ محتواي پوشه مورد نظر خود بپردازيد.

براي دانلود اين برنامه به سايت زير مراجعه كنيد:
www.karenware.com
منبع: www.parsviva.com


بهنام علیپور بازدید : 118 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i36.tinypic.com/efkqc4.png

PocketKelk چیست؟

PocketKelk (قلم جیبی) صفحه کلید فارسی مبتنی بر دستگاه های Pocket PC ، و سیستم عامل های Windows Mobile می باشد.

"کلک" کلمه ای پارسی است و معنای لغوی آن "قلم" می باشد و از این جهت نام نرم افزار "قلم جیبی" نام گذاری شده است. این نرم افزار به شما این امکان را خواهد تا در محیط های ویندوز موبایل از توانائی نوشتن فارسی بهره مند شوید.

PocketKelk پروژه فارسی سازی محیط Windows Mobile است و به صورت رایگان منتشر می شود.

چرا PocketKelk ؟

تفاوت عمده این محصول با نسخه های مشابه در سه موضوع قابل بررسی می باشد:

۱- این کیبورد به صورت رایگان منتشر خواهد شد. شما آزادانه و بدون پرداخت پول می توانید آخرین نسخه موجود را دریافت کنید.
۲- رابط کاربری استاندارد (Standard UI) ، برای سهولت هر چه بیشتر در استفاده از کیبورد توسط کاربر.
۳- بررسی و رفع اشکالات گزارش شده توسط کاربران و همچنین اضافه کردن قابلیت های جدید مورد نظر کاربران جزو برنامه ریزی اصلی به روز رسانی پروژه کیبورد فارسی خواهد بود.

بسترهای اجرای PocketKelk:

بستر اجرای کیبورد PocketKelk سیستم عامل های ویندوز موبایل (Windows Mobile) می باشد. شما قادر خواهید بود این نرم افزار را بر روی سیستم عامل های Windows Mobile ۵.۰، Windows Mobile ۲۰۰۳ SE و Windows Mobile ۲۰۰۳ نصب کنید.

دانلود:Pocket Kelk - Windows Mobile ۲۰۰۳
دانلود:Pocket Kelk - Windows Mobile ۲۰۰۵
مشاهده: روش نصب PocketKelk
مشاهده: سایت سازنده
 

بهنام علیپور بازدید : 98 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

پشتبیانی از پروفایل ها در مرورگر کروم گوگل - منبع: www.parsviva.com

 

همان‌طور كه مي‌دانيد مرورگر كروم ابزاري جديد با روش كار ساده و سرعتي بالا براي مرور صفحات وب است كه به‌تازگي توسط گوگل ارائه شده است. اين مرورگر برخلاف ظاهر ساده و روش كار آسان، تمام امكانات و قابليت‌هاي مورد نياز كاربران حرفه‌اي را در خود جاي داده است كه يكي از آنها پشتيباني از پروفايل‌ها است. نقش پروفايل‌ها در مرورگر، ذخيره‌سازي اطلاعات كاربر و تنظيمات مشخص شده از طرف آن در حافظه مرورگر و استفاده از آن در اجراهاي بعدي مرورگر است. چنانچه بخواهيد اين پروفايل‌ها را مديريت كنيد، از آنها نسخه پشتيبان بگيريد و در هر رايانه‌اي تنظيمات خود را اعمال كنيد يا حتي براي يك مرورگر چندين پروفايل را ايجاد كنيد تا هر فرد به دلخواه خود پروفايلي براي خودش ايجاد كند و به تاريخچه سايت‌ها و اطلاعات مشاهده شده توسط ديگر كاربران نيز دسترسي نداشته باشد مي‌توانيد از ابزار  Google Chrome Backup  كمك بگيريد. اين ابزار بسيار كم حجم كه حجم آن به نيم مگابايت نيز نمي‌رسد امكانات و قابليت‌هاي متعددي را در مديريت پروفايل‌ها در اختيار شما قرار مي‌دهد كه توصيه مي‌كنيم قبل از استفاده از آن حتما راهنماي آن را نيز مطالعه كنيد. شايد كاري كه تا به حال به فكرتان نرسيده باشد هم توسط اين برنامه براي شما قابل انجام باشد!

سایت دریافت برنامه

منبع مطلب

 

بهنام علیپور بازدید : 121 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i37.tinypic.com/2yzlx1w.png

رئيس مركز مطالعات سازمان سنجشآموزش كشور اعلام كرد براي آگاهي داوطلبان از اطلاعات داوطلبان سال گذشتهنرم‌افزاري تحت وب طراحي شده كه در 150 رشته شانس قبولي داوطلبان را ارايهمي‌كند البته اين نرم‌افزار نمي‌تواند قبولي صددرصدي داوطلبان را تضمينكند.

به گزارش دكتركوروش پرند در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر با اشاره به اجراي طرحپژوهشي از سوي سازمان سنجش در رابطه با انتخاب رشته داوطلبان، اظهار كرد:اين طرح پژوهشي از طريق دريافت پرسشنامه از حدود 6 هزار و 600 داوطلبآزمون سال جاري، 143 مشاور آموزش و پرورش و يكهزار و 500 دانشجويدانشگاه‌هاي مختلف كشور اجرا و مشكلات انتخاب رشته داوطلبان تجزيه و تحليلشد. وي افزود معرفي رشته‌هاي تحصيلي و بازار كار آنها و معرفي دانشگاه‌هاو امكانات، نكات فني انتخاب رشته، ‌وجود سهميه بندي‌ها و تخصيص ظرفيت،نمرات خام، رتبه بندي دانشگاه‌ها و آگاهي داوطلبان از اطلاعات آماريسال‌هاي گذشته برخي از اين مشكلات بوده است.

به گفته او سازمانسنجش در اين رابطه راهكارهاي متعددي را پيش بيني كرده است. بر اين اساسويژه نامه سازمان سنجش به همراه سامان رشته و راهنماي انتخاب رشته تهيهشده و در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد.

وي با اشاره به محتوياتويژه نامه پيك سنجش كه از 5 مردادماه در سراسر كشور توزيع خواهد شد اظهارداشت: نكات فني انتخاب رشته، سهميه بندي‌ها، نمرات تراز، نمرات خام و غيرهبرخي از اين اطلاعات است. همچنين در سي دي سامان رشته 175 رشته دانشگاهيشامل 23 رشته گروه علوم انساني، 58 رشته گروه علوم رياضي، 51 رشته گروهعلوم تجربي، 24 رشته گروه هنر، 10 رشته زبانهاي خارجي و 9 رشته مشترك و635 دانشگاه و مركز آموزش عالي به صورت كامل معرفي شده‌اند.

همچنينبراي سال جاري كتابي با عنوان «انتخاب رشته، انتخاب آينده» منتشر شده و ازامروز در كتابفروشي‌هاي توزيع كننده كتب سازمان سنجش در اختيار داوطلبانقرارمي‌گيرد. اين كتاب شامل بخش‌هايي از جمله شناخت رشته تحصيلي، انتخابرشته، شناخت دانشگاه‌ها، چگونگي دستيابي به اطلاعات ضروري، نكات فنيانتخاب رشته، اطلاعات آماري سال‌هاي گذشته از جمله قبولي رتبه‌هاي برتر دردانشگاه‌هاي مختلف مي‌شود. همچنين براي آگاهي داوطلبان از اطلاعاتداوطلبان سال گذشته نرم‌افزاري تحت وب طراحي شده كه در 150 رشته شانسقبولي داوطلبان را ارائه مي‌كند. با اين حال اين نرم‌افزار نمي‌تواندقبولي صد در صدي داوطلبان را تضمين كند.

دكتر ابراهيم خدايي معاونسازمان سنجش آموزش كشور نيز با اشاره به تلاش سازمان سنجش براي الكترونيكيكردن كل پروسه آزمون‌هاي اين سازمان گفت: در حال حاضر كليه مراحلآزمون‌هاي سراسري به غير از مرحله توزيع كارت اعتباري و گرفتن كارت ورودبه جلسه به صورت الكترونيكي انجام مي‌شود. با اين حال مرحله توزيع كارتاعتباري به دليل پاسخگو نبودن سيستم آنلاين بانك‌ها در حال حاضر از دستوركار خارج است. همچنين افزود: سازمان سنجش در حال انجام اقداماتي است تاكارت ورود به جلسه آزمون‌ها به صورت اينترنتي توزيع شود كه اين مساله براياولين بار در آزمون فراگير مقطع كارشناسي ارشد دانشگاه پيام نور در مردادماه امسال اجرايي خواهد شد كه در صورت مثبت بودن نتيجه به ساير آزمون‌هاتسري مي‌يابد. انتخاب رشته كنكور يكي از دغدغه‌هاي مهم سازمان سنجش است وبر اين اساس اين سازمان اقداماتي را انجام داده تا به انتخاب رشته صحيحداوطلبان كمك كند.

به گفته وي بر اين اساس اطلاعات پالايش شده، بهصورت صحيح و گذشته شده از فيلتر سازمان سنجش در اختيار داوطلبان قرارمي‌گيرد. بر اساس اين سيستم رشته‌هاي پيشنهادي و جايگاه داوطلب با توجه بهاطلاعات انتخاب رشته سال 86 در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد و مي‌توانيمادعا كنيم كه انتخاب رشته از اين طريق از كليه انتخاب رشته‌هاي صورت گرفتهاز طريق موسسات انتخاب رشته دقيق‌تر خواهد بود.

وي با بيان اينكهبا اين حال انتخاب رشته از طريق راهنماي انتخاب رشته سازمان سنجش نيزقبولي داوطلب را به صورت صد درصدي تضمين نمي‌كند، اظهار داشت: اين اطلاعاتبر اساس اطلاعات انتخاب رشته سال گذشته در اختيار داوطلبان قرار مي‌گيرد واز آنجا كه ممكن است در آزمون امسال ظرفيتي حذف شده باشد و يا تغييري درظرفيت كد رشته‌هاي مختلف صورت گرفته باشد بنابراين نمي‌تواند به صورت صددر صد قبولي داوطلب را تضمين كند با اين حال مي‌تواند به انتخاب رشتهآگاهانه داوطلب كمك زيادي كند.

معاون سازمان سنجش در خاتمه بااشاره به نحوه ورود به سايت و استفاده از راهنماي انتخاب رشته سازمان سنجشگفت: مجازين به انتخاب رشته مي‌توانند از طريق وارد كردن كد رهگيري وشماره پرونده يا مشخصات كارت اعتباري وارد سيستم راهنماي انتخاب رشته شدهو حداكثر تا دو بار از اطلاعات آن بهره‌مند شوند.


بهنام علیپور بازدید : 111 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

ویرایش حرفه ای تگها و وارد کردن اطلاعات دقیق به فایلهای صوتی - منبع: www.parsviva.com

 

اگر به‌طور حرفه‌اي با فايل‌هاي صوتي سر و كار داشته باشيد بي‌شك مي‌دانيد كه هويت اين‌گونه فايل‌ها توسط تگ‌هاي موجود در آنها شناسايي مي‌شود. اگر مي‌خواهيد به‌طور حرفه‌اي به ويرايش اين تگ‌ها بپردازيد و اطلاعات فايل‌هاي خود را به شكلي دقيق در آنها وارد كنيد، مي‌توانيد از نرم‌افزار قدرتمند Mp3Tag كمك بگيريد. استفاده از اين برنامه بسيار ساده است و امكاناتي همچون تغيير نام فايل‌ها بر اساس اطلاعات تگ‌هاي آن، جايگزين كردن كلمه يا كاراكتري به تگ‌ها يا نام فايل‌ها، ورود و استخراج اطلاعات تگ‌ها، ايجاد Playlist، ارتباط با اينترنت و گرفتن اطلاعات مربوط به تگ‌هاي هر فايل از جمله قابليت‌هاي اين نرم‌افزار است.

سایت دریافت برنامه

منبع مطلب

تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 51
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 206
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 357
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 483
  • بازدید ماه : 483
  • بازدید سال : 4,929
  • بازدید کلی : 44,052