loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 77 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)


بسيارياز كاربران تمايل دارند تصاوير دوربين ديجيتال خود را علاوه بر چاپ رويكاغذ و نگهداري در رايانه، به‌صورت اسلايدهاي نمايشي در تلويزيون نيزببيند. در برخي موارد نيز اين تمايل وجود دارد كه اين‌گونه اسلايدها برروي وب قرار گيرد و به‌ديگران نمايش داده شود.

نرم‌افزار توانمندفتو دي‌وي‌دي ميكر (Photo DVD Maker) به شما كمك مي‌كند تا آلبوم تصاويرخود را به دي‌وي‌دي‌هاي قابل پخش در دستگاه تلويزيون، فايل‌هاي قابل نمايشدر وب و فرمت‌هاي قابل پخش در دستگاه‌هاي موبايل، PSP سوني و آي‌پاد اپلتبديل كنيد. در اين نرم‌افزار با استفاده از چند كليك ساده مي‌توانيدكليپ‌هاي نمايشي بسيار جالب را همراه با موسيقي زمينه و افكت‌هاي حركتيگوناگون ايجاد كنيد. فايل خروجي اين نرم‌افزار در فورمت‌هايي همچون DVD,SVCD, VCD2.0, MPEG, MPEG-4, FLV  قابل ذخيره‌سازي است و بيش از 360 افكتحركتي در آن وجود دارد. همچنين نوشتن متن دلخواه بر تصويرها، ضبط صدا وزمان‌بندي موسيقي مربوط به هر تصوير، از ديگر قابليت‌هاي اين نرم‌افزاراست. براي دريافت اين برنامه سايت زير را ببينيد.
www.photo-dvd-maker.com


بهنام علیپور بازدید : 300 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

با آموزشی بسیار ساده و در عین حال جذاب در خدمت شما هستم.
در این آموزش فقط کافیست مسیرها را دنبال، تا بکگراندی بسیار بسیار زیبا ایجاد کنید.

www.parsviva.com

 

دانلود | حجم ۳۵۵ کیلوبایت

پسورد فایل زیپ : www.parsviva.com

به کوچک بودن حروف دقت کنید!

بهنام علیپور بازدید : 81 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i38.tinypic.com/16878tl.png

اين روزها تب سريال‌هايتلويزيون حسابي داغ است. سريالPrison Break يكي از سريال‌هاي اكشن محبوباست كه طرفدار زيادي دارد. بازي موبايل آن هم با همين نام ساخته شده كهبرخلاف بازي‌هايي كه از روي فيلم يا سريال ساخته مي‌شود، بازي خوبي از كاردر آمده است. گرافيك بسيار خوب است و وقايع را از يك نماي تقريبا بالا بهپايين نشان مي‌دهد.

برايتمام كردن Prison Break روي گوشي موبايل احتياج به صرف انرژي زيادينداريد. بازي بسيار سر راست و ساده است اما به خوبي وقايع سري اول سريالرا دنبال مي‌كند.

علاوه بر صحنه‌هاي اكشن و بزن بزن، مينيگيم‌هايي هم در بخش‌هاي مختلف بازي سر راهتان قرار مي‌گيرند كه خستگيبخش‌هاي اكشن را تنتان بيرون بياورند. مشكل‌ترين بخش بازي، مرحله آخر استكه بايد در زمان معيني خودتان را به هدف‌هاي مشخص شده برسانيد. خوشبختانههر وقت گير كنيد با رفتن به منوي يادداشت‌ها مي‌توانيد از راهنمايي‌هايبازي استفاده كنيد.


بهنام علیپور بازدید : 100 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

انجام يک عمل روي صدها تصوير - منبع: www.parsviva.com

 

انجام يک عمل روي صدها تصوير مخصوصا براي کساني که مي‌خواهند از تصاوير خود يک گالري تصاوير ايجاد کنند، بسيار وقت گير است و به‌دليل تکراري بودن کارهايي همچون تغيير اندازه، اعمال يک افکت خاص، چرخش و ... به يک کار خسته کننده تبديل مي شود. نرم افزارهاي مختلفي وجود دارند که هر کدام از اين کارها را به نوعي براي شما آسان مي کنند. به عنوان مثال برنامه هايي که عمليات تغيير نام گروهي را در يک مرحله ميسر مي سازند و يا نرم افزارهايي که عمليات تغيير اندازه تصاوير در يک مرحله را ممکن مي‌سازند، اما نرم‌افزار BatchPhoto برنامه اي قدرتمند و منحصر‌ به فرد است که به همين منظور ساخته شده است. اين برنامه که ما آن را از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم، تمام کارهاي مورد نظر شما همچون: افزودن متن، تاريخ و زمان، مهرهاي آبکي متني و تصويري، تنظيم نور، شفافيت، کنتراست، تغيير سايز، چرخش، برش و اعمال افکت هاي مختلف روي تصاوير را در با يک کليک به انجام مي رساند. با کمک اين برنامه مي توانيد تمام تغييرات مورد نظر خود را فقط يک بار روي يک تصوير اعمال کنيد سپس با فشردن يک کليک ماوس، نتيجه را روي صدها تصوير ديگر مشاهده کنيد.

سایت دریافت برنامه

منبع مطلب

بهنام علیپور بازدید : 90 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i34.tinypic.com/2md2g5v.png

هفته گذشته نسخه بتاي دانشنامهعمومي گوگل به نام Knol فعاليت خود را آغاز كرد. زماني كه دانشنامه عموميويكي پديا كار خود را با اعتماد بر خرد جمعي آغاز كرد، كمتر كسي گمانمي‌كرد روزي برسد كه اين پايگاه اينترنتي به مرجعي معتبر و پرارجاع دربررسي‌ها و پژوهش‌هاي عمومي تبديل شود و حتي بسياري از تحقيقات دانشجوييبر مبناي داده‌هاي اين پايگاه شكل اوليه خود را پيدا كند.

چنينپيشينه‌اي از دانشنامه‌اي عمومي باعث مي‌شود وقتي گوگل اعلام مي‌كند قصدراه‌اندازي دانشنامه‌اي عمومي دارد، اندكي تامل كنيم. مديريت گوگل وآينده‌نگري مديران آن، شهره آفاق است پس ورود اين شركت به بخشدانشنامه‌هاي آنلاين را بايد به دقت دنبال كرد. شايد همان‌طور كه گوگلشيوه تردد ما را در فضاي مجازي دگرگون كرده است بتواند دنياي بررسي وتحقيق را در اين فضا نيز تغيير دهد.

لري سنگر و جيمي والس، 2 بنيانگذار دانشنامهآنلاين ويكي‌پديا زماني كه ايده خود را مطرح كردند، بسياري از متخصصان وافكار عمومي با شك و شبهه به آن نگريستند. ايده آنها فراهم آوردن فضاييبود كه هر كسي بتواند مدخلي را در يك دايره‌المعارف آنلاين باز كرده يايكي از مدخل‌هاي آن را بدون آن كه نام يا نشانه‌اي از خود به جاي بگذارد،ويرايش كند.

بسياري بر اين ايده خرده مي‌گرفتند كه در اين صورت شمادروازه بزرگي را باز خواهيد كرد تا افراد بي‌صلاحيت بتوانند در ايندانشنامه دستكاري كنند و از سوي ديگر، برخي افراد خرابكار به وارد كردناطلاعات نادرست در اين مجموعه اقدام كنند، اما طراحان اين ايده ادعامي‌كردند همه چيز را همه كس مي‌دانند و اگرچه ممكن است چنين خطاهايي دراين سيستم پيش آيد، ولي خرد جمعي انسان‌ها و ويرايش افرادي كه علاقه‌مندحقيقت هستند در طول زمان باعث مي‌شود اين اطلاعات اصلاح و در نهايت محصوليقابل اعتماد ارائه شود.

زماني كه در 15 ژانويه 2001 اين وب سايتافتتاح شد، سيل مراجعه به آن فزوني گرفت و كم‌كم مقالاتي به زبان‌هايغيرانگليسي بدان افزوده و بخش‌هاي مختلف ديگري به مجموعه ويكي اضافه شد،مواردي از جمله لغتنامه ويكي، چند رسانه‌اي ويكي و... اما شايد خودبنيانگذاران آن نيز باور نمي‌كردند تنها 7 سال پس از آغاز به كار ايندايره‌المعارف آنلاين، در سال 2008 ميلادي بيش از 10‌ميليون مدخل مختلف به253 زبان در اين دايره‌المعارف قابل دسترسي باشد.

اگرچه در طولاين مدت برخي خرابكاري‌هايي در بعضي مقالات انجام شده است و نظارتي حداقليرا براي اين مجموعه ايجاد كرده، اما در نهايت مشخص شد ايده اوليهبنيانگذاران چندان هم بيراه نبوده است و مي‌توان به خرد جمعي مردم اعتماد كرد. امروز بسياري از بررسي‌ها و تحقيقات دانش‌آموزي و دانشجويي در اولينگام با بررسي ويكي پديا آغاز مي‌شود و در گام‌هاي بعدي با مراجعه بهاطلاعات تكميلي اين داده‌ها كامل مي‌شود.

پيشرفت سريع ايندايره‌المعارف بسياري ديگر را به فكر انجام ايده‌اي مشابه انداخت، اماكمتر كسي انتظار داشت پس از حمايتي كه گوگل از ايده ويكي كرده و جستجوهايآن را در فهرست ارائه نتايج جستجوي خود ارتقا داده بود، خود دست به كارشود.

به اين ترتيب گوگل كه داراي رده دوم مراجعه كاربران دراينترنت است، دست به ساخت دانشنامه‌اي زده كه بسياري آن را براي ويكيپديا  كه رتبه  هفتم  ارجاع را ميان تمام وب‌سايت‌هاي جهان دارد  رقيبيتازه مي‌دانند. 13 دسامبر 2007 گوگل به طور رسمي اعلام كرد مشغول طراحي وراه‌اندازي طرحي به نام knol و با شعار واحد دانش (Unit of Knowledge)است. سرانجام هفته گذشته نسخه بتاي اين دانشنامه در نشاني
http://knol.google.com  آغاز به كار كرد.

ايندانشنامه اكنون مانند روز‌هاي اول ويكي پديا مدخل‌هاي زيادي ندارد، امابسرعت در حال رشد و پيشرفت است. اگرچه در اولين نگاه بسياري اين دانشنامهرا رقيب گوگل مي‌دانند، ولي تفاوت‌هاي آنها باعث مي‌شود اين پديده رافراتر از يك رقيب ساده براي دانشنامه‌اي محبوب بنگريم.

بحران هويت‌

يكي از مهم‌ترين تفاوت‌هاي موجود ميان 2 دانشنامهاينترنتي مورد بحث، موضوع هويت نويسندگان مقالات است. ويكي پديا با تاكيدبر خرد جمعي و اين كه هيچ ميل شخصي نبايد عاملي براي دستكاري در متون شودو براي اين كه از اظهارنظرهايي كه فقط براي ابراز وجود و مطرح شدن نام‌هاممكن بود صورت بگيرد، هويت نويسندگان و اصلاح كنندگان مقالات را مخفي نگاهمي‌دارد و آنها را آشكار نمي‌كند. اما گوگل ايده متفاوتي را در knol درپيش گرفته است.

در اين ايده جديد، تنها اشخاصي حق نوشتن مطلب ياويرايش يا اضافه كردن نظر بر يادداشت‌ها را دارند كه قبلا در سيستم گوگلثبت نام كرده باشند و مشخصات و هويت آنها معلوم باشد. تمام مطالب با نامنويسندگان آنها در اين دانشنامه نشان داده مي‌شود.

طراحان ايندانشنامه بر خلاف طراحان ويكي پديا معتقدند ذكر نام و شناسنامه حرفه‌اي ودر دسترس بودن آنها باعث مي‌شود افراد به نوشته خود به عنوان سندي نگاهكنند كه معرف آبروي حرفه‌اي آنهاست، بنابراين با پذيرفتن مسووليت حرفه‌ايمطالب خود، چيزي بنويسند يا آن را ويرايش كنند. اين امكان اگرچه از يك نظرعملي حرفه‌اي به شمار مي‌رود، اما از سوي ديگر پرسش‌هاي زيادي را مطرحمي‌كند.

بسياري از مدافعان آزادي معتقدند مشخص‌شدن هويت افرادنويسنده مطالب اگرچه باعث مي‌شود آنها مسووليت حرفه‌اي عمل خود رابپذيرند، اما در عين حال ممكن است براي آنها مسووليت حقوقي نيز در پيداشته باشد، بويژه در حوزه‌هاي سياسي و اجتماعي خطر پيگرد برخي نويسندگاناز سوي گروه‌هاي مختلف وجود خواهد داشت و اين نگراني ممكن است باعث شودجريان آزاد اطلاعات خدشه‌دار شود.

در حالي كه در جايي مانند ويكيپديا شخص مي‌تواند بدون نگراني از فشارهاي اجتماعي و سياسي احتمالي، مطالبخود را بنويسد. بدين ترتيب به نظر مي‌رسد بحران هويت نويسندگاندانشنامه‌هاي آنلاين به موضوعي حساس بدل شود كه در سال‌هاي آينده ميزانموفقيت knol در برابر ويكي شايد بتواند پاسخي به اين پرسش دهد كه كدامايده درست است؟

آشتي ميان علم و ثروت‌

داستان علم برتر است يا ثروت، داستاني قديمي استكه هنوز هم ادامه دارد و شايد هيچ گاه هم به پاسخ نهايي نرسد. اين پرسشدرباره نگارش دانشنامه‌هاي آنلاين هم وجود دارد. بنياد ويكي‌پديا با توجهبه ارزش‌هايي كه بدان پايبند است، پرداخت به نويسندگان و همچنين استفادهاز آگهي‌هاي تجاري را در وب‌سايت خود ممنوع كرده است؛ بنابراين چون امكانسود مادي وجود ندارد نويسندگان تنها به دليل علاقه خود به مشاركت در توسعهدانش، در اين دانشنامه مي‌نويسند و از سوي ديگر براي حفظ جايگاه ايندانشنامه، از قبول آگهي هم خودداري مي‌شود، در حالي كه ميليون‌ها ارجاعروزانه به اين دانشنامه و جايگاه اين سايت ميان مردم كه در حال حاضر رتبههفتم  را دارد، مي‌تواند تعرفه‌هاي تبليغاتي وسوسه‌برانگيزي براي آن تعريفكند.

از سوي ديگر، گوگل كه رشد اقتصادي انفجارگونه آن نمونه‌ايمثال‌زدني در دنياي اقتصاد به شمار مي‌رود، كوشيده در دانشنامه خود الگوييپياده كند كه پيش از اين در موتور جستجوي خود از آن سود برده بود. در اينروش، دانشنامه تبليغات متني را از مشتريان دريافت خواهد كرد و بنا بر نوعمقاله‌اي كه شخص جستجو مي‌كند، آن را كنار صفحه نمايش مي‌دهد.

باتوجه به نياز احتمالي جستجوگر به داده‌هاي بيشتر، احتمال كليك كردن روياين تبليغات بالا مي‌رود. بدين ترتيب گوگل به ازاي هر كليك مبلغي را بهدست مي‌آورد و بخشي از آن را كه البته مقدار اندكي است به نويسنده مطلبمي‌پردازد. به اين ترتيب مطالب پربازديدكننده كه لينك‌هاي مناسب كنار آننمايش داده شود مي‌تواند مبلغ بالايي را نصيب نويسنده آن كند.

امادر اين زمينه هم بحث‌ها و جدل‌هاي زيادي مطرح است و درباره درست يا غلطبودن اين ايده صحبت‌ها و نظرهاي زيادي مطرح است كه در گذر زمان مي‌توانپاسخ تقريبي كارآمد بودن اين روش را يافت.

به هر روي Knol بااستفاده از ابزار ويرايش راحت‌تري نسبت به ويكي پديا (كه به نوعي نيازمنديادگيري كدنويسي ويژه‌اي بود) وارد بازار دانشنامه‌هاي آنلاين شده است.رقابت دانشنامه‌ها ادامه خواهد يافت، اما آنچه اهميت دارد اين است كه عرصهاينترنت و فضاي مجازي، بستر جديدي براي رشد دانش پديد آورده است كهمي‌تواند آينده آموزش و تحقيق را در سرزمين ما دگرگون كند.


بهنام علیپور بازدید : 952 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

نرم افزار ساخت آزمون هاي الکترونيک با امکانات منحصر به فرد - منبع: www.parsviva.com

 

کاربرد فناوري اطلاعات در عصر حاضر در تمام زمينه ها به اثبات رسيده است. در اين ميان بخش آموزش نيز از اين قاعده مستثني نبوده و روش هاي سنتي براي آزمون گيري و سنجش دانش آموزان جاي خود را به روش هاي مدرن و الکترونيکي داده است.

بدون کاغذ و قلم

در دنياي امروز، آزمون گيري به روش الکترونيکي يکي از بهترين و سريع ترين روش هاي آزمون به شمار مي آيد که نه تنها هزينه هاي بسياري براي تهيه کاغذ، قلم، فضاي آزمون را به دنبال ندارد بلکه براي تصحيح آزمون ها نيازي به صرف وقت طولاني نيست، بايگاني نتايج به دست آمده بسيار ساده است و فضاي کمي را اشغال ميکند، دسترسي به بايگاني به سادگي صورت مي گيرد و مشاهده سوالات و پاسخ آزمون در هر زمان و مکاني براي آزمون دهندگان و ديگر افراد مجاز، امکان پذير است. همچنين يکي از مهم ترين ويژگي هاي اين نوع آزمون ها عدم وابستگي آزمون دهندگان به زمان يا مکاني خاص است به عبارت ديگر آزمون دهندگان شما مي توانند افرادي از سراسر دنيا با هر زبان و مليتي باشند و برگزاري آزمون نيز مي تواند به طور همزمان با چندين ميليون شرکت کننده به انجام برسد!

فرم هاي خود اظهاري

آزمون هاي الکترونيکي کاربردهاي بسياري دارند. فرض کنيد صاحب يک شرکت بزرگ هستيد و قصد داريد از مشتريان خود يک نظرسنجي به عمل آوريد، يا فرم انتقادات و پيشنهاداتي آماده کرده و در ميان چندين هزار نفر پخش کنيد، و يا حتي پاسخ مردم در رابطه با يک سوال را به صورت جواب هاي چهار گزينه اي يا تشريحي جمع آوري کنيد، در تمام اين موارد مي توانيد فرم سوالات خود را به صورت الکترونيکي درآورده و يک آزمون الکترونيکي برگزار کنيد. دقت کنيد که آزمون الکترونيک تنها يک عنوان است و اين عنوان شما را مجبور نمي کند که آزمون هاي داراي نمره و امتياز برگزار کنيد، بلکه مي توانيد از اين روش براي کسب اطلاعات از ديگر افراد در هر زمينه اي کمک بگيريد.

شروع کنيد

نرم افزار QuizCreator، برنامه اي قدرتمند در زمينه ساخت آزمون هاي الکترونيک است که با امکانات و ويژگي هاي منحصر به فرد خود برگزاري آزمون هاي الکترونيک را براي شما به راحتي ممکن مي سازد. اين نرم افزار که از پارس ویوا به شما معرفی می شود، با ساخت آزمون ها و يا فرم هاي خود اظهاري در قالب فلش شما را قادر مي سازد تا از اين فرم ها در صفحات وب استفاده کنيد.

به هر شکلي که بخواهيد

با کمک اين برنامه مي توانيد آزمون ها و سوالات خود را به شکل هاي مختلفي ايجاد کنيد که برخي از انواع آنها عبارتند از:

• درست يا نادرست

• چند گزينه اي با يک جواب صحيح

• چند گزينه اي با چند جواب صحيح

• جاي خالي را با کلمه يا عبارت مناسب تکميل کنيد

• گزينه درست را از ستون چپ به ستون راست وصل کنيد5

• چيدن پاسخ هاي درست به ترتيب اهميت6

• از ميان کلمات موجود، جاهاي خالي را تکميل کنيد7

• پاسخ را روي تصوير مشخص کنيد8

• پاسخ تشريحي9.

منحصر به فرد

برخي از ويژگي هاي کليدي اين نرم افزار به طور مختصر عبارتند از:

- افزودن فرمول هاي رياضي به آزمون

- افزودن تصاوير به سوال و جواب

- افزودن صدا يا ضبط آن براي پخش سوال به صورت صوتي

- افزودن انيميشن هاي فلش به سوالات

- پشتيباني از قابليت لينک دهي در سوالات

- پشتيباني از پخش صداهاي مختلف هنگام کليک روي بخش هاي مختلف

- پشتيباني از ايجاد محدوديت در تعداد دفعات آزمون

- پشتيباني در ايجاد محدوديت در مدت زمان آزمون

- قابليت تعيين سطح پس از اتمام آزمون (به عنوان مثال: سطوح خوب، متوسط، ضعيف)

- پشتيباني از بانک سوالات و ايجاد آزمون هاي تصادفي

- پشتيباني از قابليت گردآوري تمام آزمون ها در يک آزمون

- کنترل آزمون دهنگان توسط نام کاربري و رمز عبور (مناسب براي ايجاد آزمون هاي غيررايگان همچون آزمون هاي آزمايشي آيين نامه رانندگي)

- بايگاني نتايج به صورت آنلاين و ارائه گزارش کامل هر آزمون به آزمون دهندگان.

چنانچه به استفاده از اين نرم افزار علاقه مند شده ايد و مي خواهيد نخستين آزمون خود را با استفاده از آن ايجاد کنيد و يا يک آموزگار هستيد و مي خواهيد مجموعه پرسش هاي امتحاني موجود در بايگاني خود را در قالب آزمون هايي با هزينه بسيار اندک در اختيار کاربران سراسر جهان قرار دهيد، مي توانيد نسخه اي از اين نرم افزار را دریافت نمائید.

سایت دریافت برنامه

منبع مطلب

پي‌نوشت
1. True or False

2. Multiple Choice - Single Answer

3. Multiple Choice - Multiple Answers

4. Fill in the Blank

5. Matching

6. Sequence

7. Word Bank

8. Click Map

9. Short Essay

 

بهنام علیپور بازدید : 105 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

مجموعه اس ام اس های عاشقانه و جوک - منبع: www.parsviva.com

 

سری چهاردهم مجموعه پیامک های عاشقانه، که با طنز هم مخلوط شده و می توان آن را به عنوان پیامک سرکاری نیز به حساب آورد، از پارس ویوا در اختیار شما قرار گرفته است و می توانید آن ها را از قسمت ادامه ی مطلب مشاهده نمائید.


می خوام عکسمو به عنوان یادگاری بهت بدم
فقط یه شرط داره: وقتی بهش نگاه می کنی با چاقوی تیز پرتقال نخوری

-----------------------------

در حاشيه ی اصلاح الگوی مصرف !
لبهاي مرا از همه استثنا کن
يک ماچ حسابی به لبم اهدا کن !
اي دولت عشق در لبانت! لطفا
اصل چهل و چهار را اجرا کن

-----------------------------

آرزو میکنم بعد خواهت سالی با 7 سینه سل, سرطان, سرخک, سیه سرفه, سردرد,
سرگیجه, و سرسام همراه داشته باشند!!!
سال نو مبارک . . .

-----------------------------

یادت باشه:تعطیلات بزودی تموم میشه وبعدش سرکار رفتنه که انتظار تورو میکشه.
بازم 1سال کار و خستگی!
(ستاد کوفت کردن تعطیلات نوروزی)

-----------------------------

کاش تو چایی بودی و من قندون، من خودمو فدات می کردم تا تو تلخی زندگی رو احساس نکنی.

-----------------------------

در کوچه های عشق دنبال تو می گشتم / حقیقت شب بود ترسیدم و برگشتم!

-----------------------------

شرط دل دادن ٬ دل گرفتنه وگرنه یکی بی دل میشه و یکی دو دل !


منبع مطلب

بهنام علیپور بازدید : 96 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

http://i35.tinypic.com/9ixy5v.png



Driver Genius Professional  نام نرم افزاری می باشد که کاربران به کمک آن قادر به تهیه Backupاز درایورهای نصب شده بر روی سیستم می باشند. به عنوان مثال دیگر نیازنیست تا پس از نصب مجدد سیستم عامل بر روی کامپیوتر خود از ابتدا تمامیدرایورها را نصب نمایید ، تنها کافیست تا به کمک این نرم افزار از فایل Backup استفاده نموده و درایورها را بر روی سیستم خود Restore نمایید. این نرم توانایی بروز رسانی درایورهای نصب شده بر روی سیستم را نیز دارا می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت Driver-Soft Inc می باشد.

 

از ویژگی های این نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :

- تهیه Backup کامل از درایورهای نصب شده بر روی سیستم

- قابلیت restore نمودن فایل Backup تنها با یک کلیک

- ساخت فایل پشتیبان به صورت یک فایل اجرایی با پسوند EXE به منظور استفاده در سیستم عامل های نصب شده جدید بدون نیاز به برنامه اصلی

- پاکسازی درایورهای نصب شده ای که سخت افزار آن ها دچار تغییر شده و دیگر بر روی سیستم موجود نمی باشد
و ...


برای دریافت اطلاعات بیشتر و دانلود این نرم افزار از سایت سازنده اینجا کلیک کنید


بهنام علیپور بازدید : 94 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

براش زیبای رنگ به همراه  اشکال دایره ای - منبع: www.parsviva.com

 

براش زیبای رنگ همراه اشکال دایره ای که می توانید به طرح های خود جلوه های زیبایی بدهید که در طراحی پوستر، هیدر، بنر و لوگو می توان از آن استفاده کرد. کیفیت این براش ها عالی بوده و در سایز بزرگ می باشد...

دانلود فایل | با حجم 273 کیلوبایت

رمز فایل: www.parsviva.com

به کوچک بودن حروف توجه کنید!

منبع: www.parsviva.com


تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 43
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 83
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 692
  • بازدید ماه : 692
  • بازدید سال : 5,138
  • بازدید کلی : 44,261