loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 87 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
 
 

در مقاله امروز از آموزش‌هاي نرم‌افزارNero است قصد داريم ابزاري از اين نرم‌افزار قدرتمند را به شما معرفي كنيم كه با استفاده از آن بتوانيد به‌راحتي و در كمترين زمان ممكن فيلم‌ها و عكس‌هاي خودتان را ميكس و مونتاژ كنيد.

 
 

Nero Vision

 

ساخت فيلم در فرمت‌هاي مختلفVCD ,DVD ، تدوين و ميكس فيلم‌ها، افكت گذاري و افزودن جلوه‌هاي ويژه تبديل فرمت‌هاي مختلف تصويري به يكديگر و تبديل مجموعه عكس‌ها به‌صورت اسلايد شو‌هاي قابل نمايش در دستگاه‌هاي پخشVCD , DVD برخي از قابليت‌هاي كليدي اين نرم‌افزار است.

نرم‌افزارNero Vision در اكثر نسخه‌هايNero موجود است كه با توجه به هر يك از اين نسخه‌ها ممكن است داراي تفاوت‌هايي در امكانات و ابزارهاي داخل نرم‌افزار باشد. ما در اين مقاله به شرح امكانات و ويژگي‌هاي 5Nero Vision كه از سري نرم‌افزار‌هاي نسخه 8 برنامهNero است مي‌پردازيم.

پس از اجراي نرم‌افزارNero Vision صفحه اصلي آن را مشاهده خواهيد كرد كه داراي بخش‌هاي مختلفي است. هر يك از اين بخش‌ها امكانات مختلفي دارند كه در اين مقاله به اختصار به توضيح آنها مي‌پردازيم.دقت داشته باشيد كه كار با هر يك از اين بخش‌ها بسيار راحت است و با كمي‌آشنايي با رايانه خواهيد توانست از تمام بخش‌ها و امكانات اين نرم‌افزار قدرتمند استفاده كنيد.

 

Make DVD

 

اولين گزينه موجود در صفحه اصلي اين نرم‌افزار گزينهMake DVD است كه خود شامل سه زير شاخه است.با انتخاب هر يك از اين سه گزينه مي‌توانيد فيلم‌ها و كليپ‌هاي مورد نظر خود را در نرم‌افزار فراخواني كرده و از آنها بصورتDVD خروجي بگيريد. انتخاب گزينه اول در اين بخش عمومي‌ترين انتخاب براي كاربران است.

 

Make CD

 

اگر مي‌خواهيد فيلم‌هاي خود را تدوين و افكت گذاري كنيد سپس آنها را در فرمت‌هايي همچونVCD , SVCD , Mini DVD ذخيره كنيد مي‌توانيد از گزينه‌هاي موجود در اين بخش استفاده كنيد.

 

Record Directly To Disc

 

چنانچه مي‌خواهيد به‌صورت مستقيم از دوربين فيلمبرداري خود فيلم را گرفته و هم‌زمان آن را در حين انتقال به رايانه روي سي‌دي يا دي‌وي‌دي ضبط كنيد مي‌توانيد از اين گزينه استفاده كنيد. با انتخاب اين گزينه عملياتCapture از دوربين هم‌زمان با عمليات كپي اطلاعات صورت مي‌گيرد.

 

Make Movie

 

اگر قصد نداريد فيلم خاصي را ويرايش كنيد و مي‌خواهيد تكه فيلم‌ها و كليپ‌هاي مورد نظر خود را همراه با تصاوير و عكس‌هايتان به‌صورت يك‌جا و در يك فايل تصويري گردآوري كنيد مي‌توانيد اين گزينه را انتخاب كنيد.

 

Make Slideshow

 

براي مشاهده عكس‌ها در تلويزيون بايد ابتدا آنها را به فرمت‌هاي قابل پخش توسط دستگاه‌هايVCD , DVD تبديل كرد. اگر مي‌خواهيد عكس‌هاي خود را بدين شكل در آوريد و روي آنها افكت‌هاي مختلفي را اعمال كنيد يا پخش موزيك‌هايي را در حين نمايش آنها در نظر بگيريد، مي‌توانيد از اين گزينه كمك بگيريد.با انتخاب اين گزينه چندين زير شاخه براي شما نمايش داده مي‌شود كه هر كدام قادر است تصاوير شما را در استاندارد خاصي به اسلايد شو تبديل نمايد.

 

Capture Video To Hard Drive

 

دريافت فيلم از دوربين و ذخيره آن در رايانه توسط اين بخش قابل انجام است. با استفاده از اين قابليت مي‌توانيد فيلم‌هاي خود را به‌راحتي از دوربين روي رايانه ذخيره كرده و هر زمان كه بخواهيد تغييرات مورد نظرتان را روي آنها اعمال كنيد.

توجه داشته باشيد كه انتخاب هر يك از گزينه‌هاي فوق شما را به صفحه اي هدايت مي‌كند كه در تمام موارد داراي گزينه‌ها و بخش‌هاي يكساني است. تنها تفاوت هر يك از اين بخش‌ها در نوع استاندارد فايل‌هاي نهايي است كه براي شما ايجاد مي‌كنند.

با كمي‌تامل و دقت به‌راحتي مي‌توانيد از اين نرم‌افزار استفاده كنيد و بهترين نتايج را از آن بگيريد.



 

 

بهنام علیپور بازدید : 70 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

پایگاه اطلاع رسانی نوعلم امروز براي مخاطبان خود هديه ويژه اي دارد كه به وسيله آن هرشخصي مي‌تواند رايانه خود را به يك سرور تبديل كند.
اگر قصد داريد فايلي براي دوستان خود ارسال كنيد، شايد اكنون سادهترين روش براي اين كار آن باشد كه با استفاده از نرم افزارHTTP ServerRunner فولدر مربوط به آن فايل را انتخاب كرده و تنها با فشردن دكمهstart، آن فايل را در دسترس همگان قرار دهيد. البته تنها كساني كهIP شما رابدانند متوجه سرور خانگي شما خواهند شد و به‌اين‌ترتيب شما نيز به جمعسرور‌هاي شبكه جهاني اينترنت خواهيد پيوست.


ايننرم افزار امكان اسفاده هم زمان از 5 پورت مختلف را دارد. تنها شرطي كهبراي استفاده از اين نرم افزار بايد داشته باشيد آن است كه IP شما يكآدرس معتبر(valid) باشد.

بعد از فشردن دكمه start ، پس از چندثانيه ، دكمهIP  فعال مي‌شود كه با كليك روي آن، آدرس كامل سرور شما بهكليپ برد منتقل مي‌شود و اگر آن آدرس را در مرورگر paste و يا برايدوستان ارسال كنيد ، دسترسي به آن فولدر امكان پذير خواهد شد. نسخه ويژه ی اين نرم افزار را مي‌توانيد به طور رايگان از طريق لينك زيردريافت كنيد:


لینک دانلود




بهنام علیپور بازدید : 77 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
 

هديه ديگر ما به شما يك روبات است كه مي‌توانيد آنرا در ليست دوستان خود در ياهو مسنجر اضانه كنيد و از اين پس يك فرهنگ لغتمخصوص عبارات رايانه اي را هميشه در دسترس داشته باشيد . 

براياين كار كافي است كه آي ديpsdic  را در ياهو مسنجر add كنيد . اين روبوتبا جستجو در بيش از 121000 لغت و عبارت رايانه اي، شما را به سرعت براييافتن معني لغت مورد نظرتان راهنمايي مي‌كند. هر زمان كه اين روبوتآنلاين باشد به سرعت عبارت شما را معني مي‌كند و در صورت آفلاين بودن ،لغت شما را پس از آنلاين شدن معني خواهد كرد.


بهنام علیپور بازدید : 74 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

هنگامي‌كه در شبكه اي قرار مي‌گيريد ؛ يك آدرسIPبه شما اختصاص داده مي‌شود . اما اين آدرس ممكن است تنها در يك شبكه محليمعتبر باشد و به هنگام اتصال به اينترنت ، اين آدرس نامعتبر باشد .



اگرمي‌خواهيد آدرسIP خود را كه با آن به شبكه جهاني متصل هستيد(ExternalIP) بيابيد براي اين كار روش‌هاي مختلفي را در اختيار خواهيد داشت . نرمافزارHTTP Server Runner كه معرفي كرديم ، به شماIP  واقعي را مي‌دهد .همچنين نرم افزاري رايگان به نامShow my IP Software   وجود دارد كه علاوهبر تشخيصIP واقعي شما با سرعت زياد، امكانات ديگري نيز دراختيار شما قرارمي‌دهد .در واقع اين برنامه ابزاري براي در اختيار گذاشتن اطلاعات كامليدر مورد شبكه شماست . اين نرم افزار را مي‌توانيد از طريق آدرس زير دريافتكنيد :

http://roots.exofire.net/projects/smisoft.html


البته سايت‌هايي مثل show-my-ip.com  و whatismyip.com   نيز براي اين كار مناسب هستند .



بهنام علیپور بازدید : 103 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
 

كاربران gmail قابليت استفاده از نرم‌افزار‌هايارسال و دريافت ايميل را دارند. زيرا gmail امكان دسترسي به ايميل‌هااز طريق پروتكلpop3 را به كاربران خود مي‌دهد.اما سرويس ايميل ياهو اينامكان را در اختيار كاربران خود قرار نمي‌دهد و اين مساله باعث نارضايتيبسياري از كاربران ايميل ياهو شده است.

!YPOPs يك نرم‌افزار رايگان و كدباز است كه امكان دسترسيpop3 به ايميل شما را فراهم مي‌كند. اين نرم‌افزارمفيد با شبيه سازي يك سرور  pop3 به نرم‌افزار‌هايي چونoutlook, Eudora,thunderbird   و... قابليت دسترسي به ايميل ياهو مي‌دهد و به اين ترتيبمي‌توانيد ارسال و دريافت ايميل‌هاي خود را به‌راحتي و از طريق اين گونهنرم‌افزارها انجام دهيد. براي دريافت اين نرم‌افزار مي‌توانيد به لینک زيرمراجعه كنيد.

 


بهنام علیپور بازدید : 98 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

قفل نمودن وپنهان كردن فايل‌ها يا پوشه‌هاي موجود در‌هارد ديسك شما علاوه بر ممانعتاز دسترسي افراد غير مجاز به اطلاعات محرمانه اين مزيت را دارد كه چنانچهرايانه شما به هر دليل مورد نفوذ هكرها قرار بگيرد باز هم خيالتان راحتاست كه هكر نمي‌ تواند به اطلاعات محرمانه شما دسترسي داشته باشد و يا بهآنها صدمه اي بزند. نرم‌افزار Folder Lock نمونه اي از نرم‌افزارهايمخصوص اين كار است.




بهنام علیپور بازدید : 99 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

نرم‌افزار Multi PasswordRecovery با قابليت اجرا در ويندوز‌هاي 95، 98، 2000، اكس پي و ويستاقادر است تا رمز‌هاي فراموش شده شما را بازيابي كند.




نمايش رمز‌هاي پنهانشده زير علامت ستاره و ايجاد رمز‌هاي پيچيده براي شما از ديگر قابليت‌هاياين نرم‌افزار است.

 

لینک دانلود



بهنام علیپور بازدید : 73 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

همانطور كه با آغاز سال جديدميلادي حملات هكرها و انتشار ويروس‌هاي رايانه اي افزايش مي‌يابد، با آغازسال جديد هجري شمسي نيز همين اتفاق مي‌افتد.  انتشار ويروس‌هاي مختلف ازطريق ارسال ايميل در قالب پيام‌هاي تبريك نوروزي يكي از مهمترين عواملآلوده شدن سيستم‌هاي رايانه اي به ويروس‌ها و كاهش امنيت رايانه كاربراناست.




نرم‌افزار  2008 BitDefender Internet Security  از نظر كارشناسانبرتر رايانه‌اي مطمئن ترين نرم‌افزار براي تامين امنيت در رايانه كاربراناست كه مي‌تواند در مقابل انواع حملات ويروسي و فعاليت‌هاي خرابكارانه ازسيستم شما محافظت كند.

 

لینک دانلود



بهنام علیپور بازدید : 92 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

ضبط صدا، ساخت آهنگ و ميكسفايل‌هاي صوتي با يكديگر از جمله كارهايي است كه اين روز‌ها توجه بسيارياز كاربران را به خود جلب كرده است.



نرم‌افزارAdobe Audition يكي ازقدرتمندترين نرم‌افزارهاي مخصوص اين كار است كه با پشتيباني كمپانيبزرگ Adobe و با در نظر گرفتن تمام نيازهاي كاربران مبتدي و حرفه ايبعنوان قدرتمندترين و كاملترين ابزار براي اين كار شناخته شده است.


 
بهنام علیپور بازدید : 118 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://i33.tinypic.com/34ov4tl.png

انجام كارهاي حرفه اي همچون ميكس فيلم با استفاده از نرم‌افزار 11 Ulead VideoStudio چندان سخت نيست!
اين نرم‌افزار قادر است با محيط كاربري ساده و بهره گيري از امكانات و ابزارهاي قدرتمند خود، شما را در ميكس حرفه اي فيلم‌هايتان ياري كند. اگر مي‌خواهيد فيلم‌هايتان را خودتان ميكس كنيد؛ همين امروز استفاده از اين نرم‌افزار را آغاز كنيد.
از جمله ویژگیهای کلیدی این نرم افزار به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- ویرایشگر استودیویی ویدیوهای شما
- فیلم گام به گام که این ویژگی شما را همیاری میکند تا خیلی آسان پروژه خود را به اتمام برسانید
- تبدیل DV به DVD که فقط با چند مرحله بسیار ساده این کار را برای شما انجام میدهد
- نوار زمانی لایه ای با قابلیلت انبساط
- تنظیمات خودکار برای رنگ و فیلتر
- صدای Dolby® Digital 5.1 Surround
- بهینه ساز فایلهای MPEG
- انتشار DVD
- پشتیبانی از فایلهای قدرتمند و باکیفیت MPEG-4 و H.264
- برخوردار بودن از اجرا کننده های InterVideo و WinDVD در نرم افزار
- پشتیبانی از ویندوزهای XP و Vista
- و ...

لینک دانلود



تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 42
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 180
  • باردید دیروز : 126
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 306
  • بازدید ماه : 306
  • بازدید سال : 4,752
  • بازدید کلی : 43,875