loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 80 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
مديريت افزونه‌ها: يكي ازنكاتي كه باعث مي‌شود فايرفاكس به يك مرورگر معركه تبديل شود، افزونه‌ها وتم‌هايي است كه مي‌توان به آن اضافه كرد. در اين ويرايش، شاهد بخشي برايجست‌وجو در ميان افزونه‌ها هستيم كه مي‌تواند بدون نياز به جايي ديگر درهمان قسمت مديريت به دنبال افزونه‌هاي جديد بگردد. در ضمن اين امكان اضافهشده كه برنامه‌هايي كه توسط ارائه‌كنندگاني جز خود موزيلا ارائه شده‌اندرا غيرفعال/ فعال كنيم.

http://i35.tinypic.com/2agupvk.png

خوش‌دست ‌تر:كلا مي‌توان گفت كه فايرفاكس خوش‌دست‌تر شده است. امكاناتي مانندبزرگ‌كردن قسمتي از صفحه يا باكس جست‌وجوي مناسب‌تر و بزرگ‌شده و ياتغييراتي در قسمت ناوبري، همه باعث شده بتوانيم رابط كاربري فايرفاكس 3 رابهتر از پيشينيان خود بدانيم.

حفاظت قوي ‌تر: فايرفاكس 3 در مقابلحملات مخرب مانند بدافزارها، سايت‌هايphishing، كوكي‌ها و ديگر ابزارهايبرهم‌زننده امنيت، بهينه‌سازي شده است. نكته جالب اين كه فهرست فايرفاكساز وب‌سايت‌هايphishing، مرتبا با فهرست گوگل از اين سايت‌ها، همسان‌سازيمي‌شود و از اين بابت، يكي از به‌روزترين فهرست‌ها را دارد.

مديريت بهبودداده‌شدن دانلود: ديگر از بابت اين‌كه دانلودهايي كه كرده‌ايد، كجا ذخيره شده، نگران نباشيد.
بهبودهايعمده در بخش مديريت دانلود فايرفاكس باعث شده بتوانيد در بين آخريندانلودها جست‌وجو كنيد، بتوانيد دانلودي را كه قبلا قطع شده بود دوباره پيبگيريد يا دوباره از اول دانلود كنيد و در نوار وضعيت هم مي‌توانيد وضعيتدانلود را ببينيد كه چه‌قدرش مانده است.

شكل سيستم‌عامل‌تان:فايرفاكسي‌ها قبلا اعلام كرده بودند كه تصميم دارند براي هر سيستم‌عامل،ظاهر مرورگرشان را مشابه كنند. يعني شما از هر مرورگري كه استفاده كنيدمي‌توانيد نسخه مربوط به همان ظاهر را استفاده كنيد. طبيعي است كه برايمثال دكمه‌هايي در سبك دكمه‌هاي مثلا ويستا با دكمه‌هاي لينوكس تفاوت دارد.

يادآوررمز به‌دردبخور: پديده «يادآور پسورد» هميشه در مرورگرهاي مختلف باعثبه‌هم‌ريختن اعصاب كاربران مي‌شود. اما فايرفاكس 3 با سيستم جديدش باعثمي‌شود كه خيال‌مان از بابت امنيت رمزها راحت شود. در فايرفاكس جديد فقطيك‌بار سيستم يادآور را تنظيم مي‌كنيم و اين‌طوري ديگر مجبور نيستيم هربار به سوالات گوناگون مرورگر خود پاسخ دهيم!

نشانه‌گذاري هوشمند:سيستم هوشمند نشانه‌گذاري Bookmark  در فايرفاكس به شما اجازه مي‌دهد كهبا سه گزينه «ديده‌شده‌ترها»، «تازگي نشانه‌گذاري‌شده» و  «برچسب‌هايتازه»، قدرت مديريتي و بهره‌برداري بيشتري از نشانه‌گذاري‌هاي خودتانداشته باشيد. البته امكان شخصي‌سازي هم وجود دارد. فايرفاكس با تحليلنشانه‌گذاري‌هاي شما، يك امكان كاملا تازه و به‌دردبخور براي‌‌تانپيش‌بيني كرده است.

مديريت نشانه‌گذاري‌ها: اين امكان ديگرفايرفاكس 3 به شما قدرت استفاده از نشانه‌گذاري‌هاي‌تان را به بهترين شكلمي‌دهد. اين‌طوري شما مي‌توانيد با موتور جست‌وجوي داخلي سيستم، بيننشان‌گذاري‌هاي‌تان بگرديد و جالب اينكه مي‌توانيد براي دفعات بعد همجست‌وجوهاي‌تان را ذخيره كنيد تا همواره بتوانيد از نتايج جست‌وجوهاي قبليبراي جست‌وجوي كامل‌تر بهره ببريد.

بگو ف تا برويم فرحزاد: اين يكيديگر واقعا به‌دردبخور است! ممكن است هر بار وقتي آدرسي را وارد مي‌كنيد،نتايج اولي كه به صورت اتوماتيك فهرست مي‌شود اصلا با آن چيزي كه شمامدنظر داريد منطبق نباشيد. اين بار هم هوشمندسازي است كه به كار شمامي‌آيد و از بين سايت‌هايي كه شما بيشتر مي‌رويد، آن را كه بيشتر احتمالمدنظر شما بودن را دارد، به شما پيشنهاد مي‌كند.

 بهبود ديوانه‌واركارآيي: تيتر خود بيانگر اين است كه چرا بايد به فايرفاكس3 كوچ كنيم. درفايرفاكس 2، بدترين نقطه ضعف فايرفاكس در برابر رقيبان كه كم‌بودن قدرتهسته نرم‌افزاري است، به بهترين وجه جبران شده است.

فايرفاكس 3را امتحان كنيد! براي كاربران مك اين بهره‌وري از حافظه، 15 هزار باربهبود داده شده است. مهندسين فايرفاكس معتقدند كه در عين استفاده از جاوااسكريپت، اين مرورگر 7 برابر از اينترنت اكسپلورر و 7/2 برابر از فايرفاكس2 سريع‌تر عمل مي‌كند. اين يعني سه برابر سريع‌تر!



بهنام علیپور بازدید : 80 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/1/VinadeReminder.PNG

گاهي اوقات افكار مختلف آن‌قدرذهن انسان را درگير مي‌كند كه حتي مهم‌ترين رويدادها همچون سالگرد ازدواج،تاريخ تولد فرزندان، قرارهاي ملاقات و ... نيز فراموش مي‌شوند.

ازآنجا كه اين روزها رايانه در منزل همه افراد يافت مي‌شود و تمام كارها نيزبا كمك اين ابزار قدرتمند به انجام مي‌شود، راه‌حل‌هايي نيز براي رفع اينمشكل توسط رايانه وجود دارد. يكي از اين راه‌ها استفاده از نرم‌افزارقدرتمند و كاملا رايگان ‌Vinade Reminder‌ است.

اين نرم‌افزار قادر است تمام قرارها و اطلاعات مهمرا در زمان مشخص شده و بدون يك ثانيه تاخير يا عجله به شما يادآوري كند تامبادا رويدادي را فراموش كنيد!

از قابليت‌هاي ويژه و منحصر‌به‌فرد اين برنامهامكان ارسال پيام هشدار روي صفحه نمايش رايانه، ايميل شخصي شما و تلفنهمراه است. همچنين تكرار نمايش يك هشدار در بازه‌هاي زماني مختلف همچونساعتي، روزانه، هفتگي، ماهانه و ساليانه نيز از ديگر قابليت‌هايي است كهدر اين برنامه وجود دارد.

اگر مي‌خواهيد به جمع كاربران فراموشكار ايننرم‌افزار بپيونديد مي‌توانيد با مراجعه به سايت زير آخرين نسخه اينبرنامه را دانلود كنيد:

http://www.vinade.com


بهنام علیپور بازدید : 88 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
امروزه كمتر كسي پيدا مي‌شودكه از فلاپي درايو استفاده كند و با فلاپي به انتقال فايل بپردازد با اينحال هنوز هم نفراتي هستند كه به دلايل بسيار زياد از اين حافظه جانبي كمحجم براي انتقال اطلاعات استفاده مي‌كنند. يكي از بزرگترين مشكلاتي كه درانتقال به وسيله فلاپي وجود دارد صدمه ديدن سريع اطلاعات در آن است. گاهياوقات اطلاعات موجود در فلاپي در اثر تكان‌هاي شديد يا در اثر قرار‌گرفتندر مجاورت محيط مغناطيسي به هم مي‌ريزد و به هيچ عنوان نمي‌توان به آناطلاعات دسترسي داشت.

نرم‌افزارFloppy Zip Disk Rescue براي نجات اين‌گونه فلاپي‌ها طراحي شده است.ايننرم‌افزار قادر است با اسكن و جستجويي سريع در فلاپي سكتور‌هاي صدمه ديدهرا جدا كرده و در حد امكان اطلاعات موجود در تمام سكتور‌هاي سالم رادر‌هارد ديسك ذخيره كند.اين نرم‌افزار براي بازيابي فايل‌هاي صوتي،تصويري، عكس و متن بسيار مناسب است. براي دانلود اين برنامه به سايت  www.900soft.com مراجعه كنيد.

بهنام علیپور بازدید : 104 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
CSS‌ يك زبان استايل‌شيت‌(Stylesheet)‌ است كه براي توصيف شيوه نمايش فايل‌هاي متني نوشته شده بهزبان‌هاي مارك‌آپ ‌(Markup)‌ استفاده مي‌شود. زبان‌هاي استايل‌شيتهمان‌طور كه از نام آنها بر‌مي‌آيد، فرم نمايش فايل‌ها را مشخص مي‌كنند.مهم‌ترين كاربرد اين زبان ايجاد استيل و فرم براي صفحات وب نوشته شدهبه‌زبان ‌HTML‌ و ‌XHTML‌ است. با اين وجود ‌CSS‌ را مي‌توان در مورد هرنوع متن نوشته شده به زبان ‌XML‌ از جمله ‌SVG‌ و ‌XUL‌ اعمال كرد.

http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/1/cssCode.PNG

 ‌ويژگي‌ها ‌ ‌

از مهم‌ترين مزاياي ‌CSS‌ اين است كه كاربرانمي‌توانند رنگ، فونت، ساختار و ديگر وجوه نمايش متن را تغيير دهند. هدفاصلي از طراحي ‌CSS‌ جدا كردن محتواي متني فايل‌ها از شيوه نمايش آنهااست. محتواي متني فايل‌ها به زبان ‌HTML‌ و ديگر زبان‌هاي مارك‌آپ و شيوهنمايش متن با استفاده از زبان ‌CSS‌ نوشته مي‌شود. اين جداسازي مي‌توانددسترسي به محتواي متني را بهبود بخشد، انعطاف‌پذيري و كنترل روي مشخصات وويژگي‌هاي نمايش را افزايش دهد و پيچيدگي و تكرارمحتواي ساختاري را ازطريق ايجاد امكاناتي مانند طراحي وب بدون استفاده از جدول كاهش دهد. بااستفاده از ‌CSS‌ مي‌توان يك صفحه مارك‌آپ را به شيوه‌‌هاي ‌(Style)‌گوناگون و با شيوه‌هاي رندرينگ متفاوت نمايش داد. روش‌هاي مختلف رندرينگفايل را به اشكال مختلف مناسب براي كاربردهاي مختلف آماده مي‌كند.‌به‌عنوان مثال، نسخه‌هاي قابل چاپ، نسخه‌هاي قابل تبديل به صوت كه بامرورگرهاي مبتني بر صدا يا خواننده صفحه نمايش قابل خواندن هستند توسط‌CSS‌ آماده مي‌شوند. از مهم‌ترين ويژگي‌هاي ‌CSS‌ مي‌توان به امكانرندرينگ صفحه براي تبديل به خط بريل اشاره كرد. ‌ ‌

دستور زبان ‌CSS‌

دستور زبان ‌CSS‌ ساده است و از تعداد اندكي كلماتكليدي انگليسي تشكيل مي‌شود كه براي مشخص كردن اسامي مشخصات فرم‌هايگوناگون استفاده مي‌شوند. يك استايل‌شيت در حقيقت يك ليست از قوانين است.هر قانون يا مجموعه قوانين از يك يا چند انتخاب كننده و يك بلوكتعريف‌كننده تشكيل مي‌شود. بلوك تعريف‌كننده شامل يك ليست از تعريف‌هايجدا شده توسط سمي‌كالن‌(;)‌ است كه درون دو كروشه قرار مي‌گيرند. هر تعريفخود شامل يك مشخصه، يك كولون، يك مقدار و در انتها يك سمي كولون است. ‌ ‌

‌CSS‌ داراي يك الگوي تعيين تقدم براي مشخص كردنتقدم قوانين فرم‌هاي مختلف است. زماني كه چند قانون مرتبط با يك استيلقابل اعمال هستند، ‌CSS‌ تقدم آنها را تعيين مي‌كند و سپس با محاسبه وزنيا تقدم هر قانون، اين تقدم را به آنها اختصاص مي‌دهد. اين عمل كه به‌Cascade‌ به معناي «آبشار» معروف است نتايج اعمال قوانين را قابلپيش‌بيني مي‌سازد. يكي از ويژگي‌هاي قابل توجه در ‌CSS‌ اين است كه اجازهمي‌دهد فرم و استيل يك فايل تحت تاثير چند استايل‌شيت باشد. يك استايل‌شيتمي‌تواند برخي از ويژگي‌هاي خود را از يك استايل‌شيت ديگر به ارث ببرد.اين ويژگي امكان ايجاد تركيب منحصر‌به‌فردي از انواع فرم‌ها را فراهممي‌كند. ‌ ‌

كاربرد ‌CSS‌

پيش از پيدايش ‌CSS‌ تقريبا همه ويژگي‌هاي نمايشياسناد ‌HTML‌ در كد ‌HTML‌ نوشته شده به‌زبان مارك‌آپ درج مي‌شد. رنگفونت، فرم و استيل پس زمينه، مرزها و اندازه‌ها و نيز نحوه قرار گرفتناجزاي مختلف نسبت به هم بايد به‌طور مستقيم و اغلب به‌طور تكرارشونده دركد ‌HTML‌ گنجانيده مي‌شدند. ‌CSS‌ به برنامه‌نويسان اجازه مي‌دهد كه بخشبزرگي از اين اطلاعات را به يك استايل‌شيت مجزا منتقل كنند و با اين كاركد ‌HTML‌ را ساده‌تر كنند و كارايي آن را افزايش دهند در حالي كه كدهايپيش از پيدايش ‌CSS‌ علاوه بر پيچيدگي زياد انعطاف‌پذيري اندكي داشتند ونگهداري كد نيز با دشواري و هزينه زياد همراه بود. ‌ ‌

تاريخچه

پيدايش استايل‌شيت‌ها به دهه 1970 باز مي‌گردد. درآن زمان اين نوع فايل‌ها ‌SGML‌ ناميده مي‌شدند. آبشاري كردن اين صفحاتبه‌عنوان ابزاري براي ايجاد يك روش سازگار و مناسب براي فراهما~ورياطلاعات فرم و استيل براي صفحات وب به‌وجود آمد. با گذشت زمان، رشد زبان‌HTML‌ آن را به يكي از مهم‌ترين ابزارهاي كار توسعه‌دهندگان وب تبديلكرد. هرچند اين روند تكاملي قدرت كنترل طراح بر ظاهر سايت را تا حد زياديافزايش مي‌داد، اين امر به‌قيمت پيچيدگي كد ‌HTML‌ و افزايش هزينه‌هاينوشتن كد و نگهداري آن تمام مي‌شد. گوناگوني در پياده‌سازي مرورگرهاي وبايجاد يك وضعيت ثابت و پايدار در ظاهر سايت را ناممكن مي‌ساخت و كاربرانكنترل كمتري بر شيوه نمايش صفحات وب داشتند و نمي‌توانستند در صورت لزومتغييري در آن به‌وجود آورند. ‌براي بهبود قابليت‌هاي نمايش صفحات وب، 9زبان مختلف به ‌C3W‌ پيشنهاد شد. از ميان اين 9زبان، دو زبان انتخاب شدندكه پايه‌هاي اصلي ‌CSS‌ را تشكيل مي‌دهند. اين دو زبان عبارت بودند از:‌CHSS‌ و ‌SSP‌. طراحي و توسعه ‌CSS‌ در سال 1995 آغاز شد و پيش از پايانسال 1996 رسما با نام ‌CSS‌ سطح يك منتشر شد. نسخه كنوني ‌CSS‌ به‌نام‌CSS‌ سطح 3 كه در سال 1998 پديد آمد، همچنان در حال توسعه است. ‌

پشتيباني مرورگرها

فيلتر ‌CSS‌ يك فن كدگذاري است كه هدف آن نمايش يامخفي كردن بخش‌هايي از ‌CSS‌ در مرورگرهاي مختلف است. با استفاده از فيلتر‌CSS‌ مي‌توان كدهاي ‌CSS‌ را به‌نحوي تغيير داد كه در مرورگرهاي مختلفبه‌درستي نمايش داده شود.

محدوديت ها ‌ ‌

مرورگرهاي مختلف كدهاي ‌CSS‌ را به‌روش‌هاي مختلفرندر مي‌كنند. اين امر نتيجه اشكالات موجود در طراحي مرورگرها يا عدمپشتيباني برخي از مرورگرها از ويژگي‌هاي ‌CSS‌ است. به‌عنوان مثال ‌IE‌ كهاز نسخه 3 تاكنون نسخه ‌2.0 CSS‌ را پياده‌سازي كرده است، در اغلبنسخه‌هاي پيش از نسخه 8 بسياري از خصوصيات بسيار مهم مانند طول و عرض رابه‌درستي تفسير نمي‌كرد. اكنون اكثر مرورگرها با موفقيت بر اين مشكل غلبهكرده‌اند اما ‌CSS‌ هنوز نيازمند اعمال تغييرات زيادي است تا به ساختارقابل نمايش يكساني روي همه مرورگرها دست يابد. ‌ ‌به‌نظر مي‌رسد كه تادستيابي به ساختاري كه با دقتي در حد پيكسل روي همه مرورگرها يكسان نمايشداده شود، راه درازي در پيش است. عدم وجود عبارت‌هاي محاسباتي در ‌CSS‌انجام عمليات محاسباتي را امكان‌ناپذير مي‌سازد. اگرچه ‌CSS‌ براي انجاممحاسبات طراحي نشده است، اما در مواردي مانند تعيين حاشيه صفحه بر حسبتعداد ستون‌ها يا پيكسل‌ها انجام محاسبات ساده لازم است. ‌ ‌

عدم وجود متغيرها در ‌CSS‌ نيز از مواردي است كهبايد در مورد آن چاره‌انديشي شود. در زبان ‌CSS‌ تنها مي‌توان از مقاديرثابت استفاده كرد. به اين ترتيب وقتي مقدار يكي از ثابت‌هاي موجود در كدتغيير مي‌كند تنها با استفاده از دستور ‌Replace-all‌ مي‌توان مقدار آن رادر همه قسمت‌هاي كد تغيير داد. تغيير مقدار از طريق جابجايي چندان منطقينيست واغلب مشكل ايجاد مي‌كند. مثلا اگر بخواهيم برخي از مقادير ارتفاع راكه 50 پيكسل هستند، تغيير دهيم و برخي ديگر را ثابت نگهداريم، استفاده ازاين شيوه عملي نيست. انجام اين كار در ‌CSS‌ تنها از طريق عبارات منظمبسيار پيچيده امكان‌پذير است. بسياري از توسعه‌دهندگان كد براي حل اينمشكل از ‌PHP‌ براي كنترل و تغيير خروجي ‌CSS‌ استفاده مي‌كنند. امروزهبسياري از توسعه‌دهندگان كد معتقدند كه ‌CSS‌ نيازمند پياده‌سازي برخي ازالمان‌ها و ويژگي‌هاي زبان‌هاي برنامه‌نويسي است.

‌مزايا

با تركيب ‌CSS‌ با امكانات يك سيستم مديريت محتوا،مي‌توان سيستم را به‌نحوي برنامه‌ريزي كرد كه انعطاف‌پذيري سيستم افزايشيافته و قابل تطبيق با محتواي صفحه باشد. اين مساله به كاربران وبرنامه‌نويساني كه آشنايي زيادي با مفاهيم ‌CSS‌ و با ويرايش كد ‌CSS‌ و‌HTML‌ ندارند، كمك مي‌كند بدون ايجاد تغييرات زياد صفحات جديد را به فرمييكسان با صفحات قبلي ايجاد كنند. براي نمونه، نويسنده يك مقاله مي‌تواندتعداد ستون‌هاي مقاله را تعيين كند يا تصميم بگيرد كه كدام صفحات مقالهداراي تصوير باشند. اين اطلاعات به سيستم مديريت محتوا منتقل مي‌شود ومنطق برنامه اطلاعات دريافتي را ارزيابي مي‌كند و بر اساس تعداد مشخصي ازپارامترها تعيين مي‌كند كه چطور مجموعه‌اي از قوانين و كلاس‌ها را بهالمان‌هاي ‌HTML‌ اعمال كند. بنابراين مكان و فرم المان‌ها توسط سيستممديريت محتوا تعيين مي‌شود. ‌ ‌اهميت اين مزيت بزرگ زماني مشخص مي‌شود كهدر مقياس‌هاي خيلي بزرگ و با سايت‌هاي پيچيده سر و كار داشته باشيم.سايت‌هاي خبري نمونه بارزي از اين نوع سايت‌ها هستند، تعداد افرادي كه ايننوع سايت‌ها را به‌روز مي‌كنند و يا به‌نوعي به آنها اطلاعات ارسالمي‌كنند، نسبتا زياد باشد و اين امتياز بزرگ طراحي و نگهداري آنها را تاحد زيادي آسان مي‌كند. ‌ ‌

وقتي ‌CSS‌ از ديدگاه ارث‌بري و ‌Cascading‌به‌طور كارآمد استفاده شود، يك استايل‌شيت يكنواخت و يك‌دست به‌دست مي‌آيدكه مي‌توان فرم و استيل آن را بر همه المان‌هاي سايت اعمال كرد. در صورتنياز به تغيير فرم و استيل برخي از المان‌ها، اعمال اين تغييرات بااستفاده از سيستم مديريت محتوا بسيار ساده و با استفاده از ويرايش تعداداندكي از قوانين امكان‌پذير است؛ در حالي‌كه پيش از پيدايش ‌CSS‌، اين نوعنگهداري از سيستم بسيار دشوار، پرهزينه و وقت‌گير بود.


بهنام علیپور بازدید : 99 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

كد نويسي با رايانه يكي از حرفه‌اي ترين كارهايياست كه هر روز برنامه‌نويسان با آن سر و كار دارند. نرم‌افزار‌هاي زياديبراي انجام اين كار وجود دارد اما بتازگي ويرايشگر‌هاي متني قدرتمنديطراحي شده است كه با استفاده از آنها مي‌توان به راحتي براي هر نرم‌افزارو به هر شكلي به انجام كد نويسي پرداخت. 

يكي از قدرتمندترين اينويرايشگر‌ها نرم‌افزار قدرتمند  E-TextEditor  است. اين نرم‌افزار با حجميدر حدود 7 مگابايت قادر است تا ساعت‌ها و حتي روز‌ها در وقت شما صرفه جوييكند. امكاناتي همچون تايپ خودكار كد‌ها، اضافه و حذف نمودن عبارتي ازابتدا و انتهاي چندين خط به صورت همزمان، پشتيباني از اكثر زبان‌هايبرنامه‌نويسي، قابليت سفارشي سازي محيط نرم‌افزار و استفاده آسان ازمهم‌ترين ويژگي‌هاي اين نرم‌افزار منحصر به فرد است.
نرم‌افزار  E-TextEditor  از سايت 
www.e-texteditor.com  قابل دانلود است.



بهنام علیپور بازدید : 183 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/1/operamini.PNG


مهم ترين ابزار براي كار با اينترنت و وبگردي ، يك مرورگر خوب و خوش دست است. در دنياي كامپيوتر مرورگرهاي متعددي يافت مي شوند كه رقابت آنها بسيار زياد است و مي توان از بين آنها اينترنت اكسپلورر ، فايرفاكس و...را نام برد. اما در دنياي موبايل و تلفن همراه اين مسئله به كلي فرق مي كند و تنها مي توان از يك مرورگر به عنوان برترين ابزار وبگردي در اينترنت نام برد و آن هم برنامه اي نيست جز Opera Mini.
اين مرورگر كه نسخه فارسي 4.2 آن از پارس ويوا در اختيار شما قرار گرفته است با وجود داشتن حجم بسيار كم از كارايي بسيار برخوردار است و امكانات آن به مراتب بهتر و بيشتر از مرورگرهاي پيش فرض خود موبايل است ، به طوري كه به كلي آن دو را از يكديگر متمايز مي سازد. اپرا ميني فارسي بسيار خوش دست بوده و متن هاي فارسي سايت هاي اينترنتي را به درستي نشان ميدهد و از آنجايي كه با استفاده از برنامه جاوا نوشته شده است ، قادر است بر روي بيشتر گوشي هاي موجود نصب و اجرا شود. ضمنا مي توانيد اين مرورگر را به طور مستقيم از اينترنت تلفن همراه خود از پارس ويوا دريافت نموده و آن را روي گوشي تان نصب و اجرا نمائيد.

دريافت برنامه - با حجم 139 كيلوبايت


بهنام علیپور بازدید : 228 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
مي‌خواهيدسرعت باز شدن صفحات را در فايرفاكس افزايش دهيد؟ اگر به دنبال روشي برايانجام اين كار هستيد طبق مراحل زير پيش رويد تا سرعت بارگذاري صفحات وب دراين مرورگر قدرتمند افزايش يابد.البته قابل ذكر است كه با استفاده از اينروش، كمي مدت زمان كلي بارگذاري صفحات افزايش مي‌‌بايد كه دليل آن عدموجود وقفه در نمايش صفحات است.

1- مرورگر را اجرا نماييد.

2- در نوار آدرس عبارت  about:config  را وارد كنيد.

3- پنجره باز شده را تاييد نموده و در جايي از صفحه كليك راست نشانگر خود را فشار دهيد.

4- گزينه  New  و سپس گزينه  String  را انتخاب نماييد.

5- در كادر باز شده عبارت  nglayout.initialpaint.delay  را وارد كنيد.

6- در نهايت در پنجره جديد نيز مقدار  صفر (0)  را وارد نماييد.



بهنام علیپور بازدید : 92 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
با راه اندازي سرويس اينترنت بر روي موبايل ، توسط اپراتورهاي تلفن همراه كشور و نيز افزايش ضريب استفاده از اينترنت همراه توسط كاربران ، تصميم بر اين گرفته ايم كه از اين پس تا حد امكان ، فايل هاي مربوط به بخش موبايل سايت را بصورت فايل اصلي برنامه (بدون فشرده سازي) در پارس ويوا قرار دهيم. به این ترتیب کاربران می توانند به راحتی فایل های بخش موبايل را مستقیماً روی تلفن همراه خود دانلود و سپس آن را نصب کنند و دیگر نگران انتقال فایل ها از کامپیوتر به تلفن همراه خود نباشند.
بهنام علیپور بازدید : 123 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
نرم‌افزار Partition Table Doctor به گفته سازندگانش تنها نرم‌افزار واقعي براي بازيابي پارتيشن‌هاي از دست رفته در ويندوز است كه قادر است به تعمير و بازيابي اطلاعات از‌هارد ديسك بپردازد.

اين نرم‌افزار برنامه اي عالي براي حل تمام مشكلات مربوط به پارتيشن‌هاي‌هارد ديسك و ديگر حافظه‌هاي جانبي است و قادر است تا با ايجاد يك ديسك نجات براي شما حتي در صورت بروز مشكل براي سيستم عامل نيز به بازيابي اطلاعاتتان بپردازد.نسخه رايگان اين نرم‌افزار در سايت سازنده آن www.ptdd.com  قابل دانلود است.


بهنام علیپور بازدید : 97 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/1/yamee.png


با راه اندازي سرويس GPRS (اينترنت تلفن همراه) به وسيله اپراتورهاي تلفن همراه كشور ، افراد زيادي به استفاده از اين سرويس روي آورده اند و براي چك كردن ايميل ها ، مشاهده وب سايت ها و... از اينترنت تلفن همراه خود استفاده مي كنند. چت كردن با دوستان به وسيله موبايل هم يك لذت خاصي دارد. امروز از پارس ويوا قصد معرفي يك برنامه را داريم كه شما را قادر مي كند به وسيله تلفن همراه با دوستان خود در اينترنت به چت كردن بپردازيد. نام اين برنامه Yamee v1.3 است كه امكاناتي همچون ارسال شكلك ، ارسال BUZZ ، اضافه كردن يك آيدي به ليست و... را دارا مي باشد. فرمت اين برنامه جاوا بوده و قادر به نصب بر روي اكثر تلفن هاي همراه است. حجم اين برنامه بسيار كم بوده و مي توانيد آن را مستقيما به وسيله اينترنت تلفن همراه خود از پارس ويوا دربافت كرده و روي تلفن همراه خود نصب و اجرا نمائيد.


دريافت برنامه - با حجم 174 كيلوبايت


تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 28
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 147
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 813
  • بازدید ماه : 1,172
  • بازدید سال : 4,293
  • بازدید کلی : 43,416