loading...
بهترین اس ام اس
بهنام علیپور بازدید : 149 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
آيا مي‌دانيد كه اين احتمالوجود دارد تا وقتي مشغول به كار با رايانه خود هستيد براي سرور سايتتانمشكلي به وجود آمده باشد و در دسترس نباشد؟ در صورت بروز چنين مشكلي جايهيچ شكي نيست كه در دسترس نبودن يك سايت به طور يقين مي‌تواند اثري كاملامنفي در كار و درآمد شما داشته باشد.

http://i37.tinypic.com/213n2b4.png

نرم‌افزار URL Monitoring Tool به همين منظور طراحي شده است. اين نرم‌افزارمي‌تواند در دسترس بودن سرور و سايت شما را بررسي كند. اين نرم‌افزار آدرسمشخص شده از سوي شما را در بازه‌هاي زماني مختلف مورد پردازش و بررسي قرارمي‌دهد و در صورت عدم دسترسي به اين آدرس شما را مطلع مي‌كند تا در كمترينزمان اقدامات لازم را به انجام برسانيد.براي دانلود اين نرم‌افزارمي‌توانيد به سايت www.softpedia.com مراجعه كنيد.



بهنام علیپور بازدید : 86 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

http://parsviva.parsaspace.com/parsviva-post-image/PorseshPasokh.png



من در سيستم خود با ويروسي مواجه شده‌ام كه درزمان استفاده از برنامه‌هاي ‌ ‌آفيس 97 (مثل ورد) يك كپي مخفي از اين برنامه مي‌گيرد. لازم به توضيح است كه پسوند فايل مخفي ايجاد شده توسط اين ويروس به‌صورت ‌$~‌ مي‌باشد در ضمن سيستم را هم با ويروس‌كش به‌روزي اسكن كرده‌ام ولي فايده‌اي نداشته است.


دوست عزيز، خوشبختانه اين فايل مربوط به ويروس نيست و فايل موقتي است كه توسط نرم‌افزارهاي آفيس بر روي سيستم ايجاد مي‌شوند.

در اين نرم‌افزارها، هر چند دقيقه يك‌بار از فايل نسخه‌اي تهيه مي‌شود ‌(Auto Save)‌ تا در صورت نياز از آن استفاده شود و پس از بستن فايل آنها نيز از بين مي‌روند. ‌ ‌

هنگامي كه مي‌خواهم وارد اينترنت بشوم با پيغام زير مواجه مي‌شوم:

‌There was no dial tone‌

‌ ‌در حالي كه سيم تلفن به مودم وصل است.


با توجه به زمان مشاهده اين پيغام و اين‌كه بر روي سيستم شما چه‌نرم‌افزارهاي جديدي نصب شده است، اين پيغام دلايل مختلفي مي‌تواند داشته باشد.

ابتدا از وجود ‌Dial tone‌ اطمينان حاصل كنيد. كابل تلفن، مودم و نسخه درايور مودم و تنظيمات مودم در ‌Device Manager‌ را كنترل كنيد. از اين‌كه در جاي ديگر خط تلفن مشغول نيست، اطمينان حاصل كنيد.

در بخش مشخصات ‌(Properties)‌ مودم، قسمت ‌Regional Setting‌ را كنترل كنيد كه كشور درستي انتخاب شده باشد و ‌Dial Tone Detection‌ را غيرفعال كنيد. ‌ ‌

فلش مموري من 8 گيگا بايت است. آيا مي‌توانم آن را ‌Defrag‌ كنم؟ اگر 2 يا چند آنتي‌ويروس روي سيستم داشته باشم، مشكلي پيش نمي آيد؟ و آيا مي‌توانم با آي‌دي ياهوي خود در سايت هات‌ميل هم همان آدرس را بگيرم؟

بله، براي دسترسي سريع‌تر سيستم عامل به فضاي روي فلش مموري مي‌توانيد آن را دفرگ كنيد. معمولا نصب چند آنتي‌ويروس بر روي يك سيستم، باعث پايين آمدن شديد سرعت سيستم و از كار افتادن آن مي‌شود.

البته آنتي‌ويروس‌هايي هم هستند كه با هم سازگارند، ولي در بيشتر موارد نصب بيش از يك آنتي‌ويروس بر روي يك سيستم توصيه نمي‌شود. جواب سوال آخر شما هم مثبت است، اما در صورتي كه با آي‌دي موردنظر شما هنوز كسي ثبت نكرده باشد.

‌من به يك آنتي‌ويروس قوي نياز دارم. ولي هر آنتي ويروسي نصب مي كنم، سرعت كامپيوترم را پايين مي‌آورد. آيا آنتي‌ويروس قوي وجود دارد كه سرعت را پايين نياورد؟

با توجه به پردازشي كه آنتي‌ويروس‌ها روي سيستم انجام مي‌دهند، طبيعي است كه مقداري از حافظه سيستم را به‌خود مشغول كنند. آنتي‌ويروس‌هاي قوي سعي بر اين دارند كه ضمن شناختن ويروس‌‌هاي جديد و پاك كردن آنها، سرعت كمتري از سيستم بگيرند. در هر حال با اندكي تفاوت بيشتر آنتي‌ويروس‌هاي قوي مقداري از حافظه دستگاه را اشغال مي‌كنند. آنتي‌ويروس‌هاي كسپرسكي و ناد32 تا حدودي در اين امر موفق بوده‌اند.

من از آنتي‌ويروس كسپرسكي استفاده مي‌كنم. بعد از مدتي براي آپ‌ديت شدن ‌ Activate key‌ مي‌خواهد. چگونه مي‌توانم آن را به‌روز كنم؟

چنانچه فايل را به‌صورت اورجينال تهيه كرده باشيد، كه اين كليد بر روي آن قابل مشاهده است. اما چنانچه از يك نسخه كپي استفاده مي‌كنيد، اين كليدها به‌صورت يك فايل متني در كنار فايل نصب آنتي‌ويروس قرار داده شده‌اند.

لازم به‌ ذكر است كه كليدهاي كپي در صورت كار كردن، پس از مدتي بي‌اعتبار مي‌شوند و در صورتي كه بخواهيد آنتي‌ ويروس را آپديت كنيد، نياز به ثبت در سايت كسپرسكي داريد.

آيا مي‌توان فايل‌هاي ويديويي را به ‌gp3‌ تبديل كرد؟

بله. براي اين كار مي توانيد از مبدل‌هاي فايل‌هاي ويدويي به ‌gp3‌ استفاده كنيد. اين نوع فايل‌ها قابل پخش بر روي بيشتر گوشي‌هاي موبايل هستند.

مدتي است فعاليت ‌ CPU‌ من بسيار زياد است و تمام سرعت كامپيوترم را گرفته است. در ‌Task Manager‌ پردازشي با عنوان ‌NMIndexStoreSvr.exe‌ 50 تا 100 درصد فضاي پردازش را اشغال مي‌كند و با ‌End Task‌ هم از بين نمي‌رود.

اين برنامه‌اي است كه در كنار با برنامه ‌Nero‌ نصب مي‌شود به نام ‌(Nero Scout)‌ و وظيفه‌اش، جستجوي هارد سيستم و طبقه‌بندي فايل‌هاي صوتي و تصويري شما براي پايگاه اطلاعات نرم‌افزار است كه در پس‌زمينه اجرا مي‌شود و معمولا پردازش زيادي هم دارد. براي رهايي از آن به‌راحتي مي‌توانيد از برنامه ‌Nero‌ آن را غيرفعال كنيد.

براي اين كار در ‌My Computer‌ بر روي گزينه ‌Nero Scout‌ كليك راست كرده و گزينه ‌Option‌ را انتخاب كنيد. سپس تيك گزينه ‌Enable Nero Scout‌ را برداريد.

سرعت كامپيوترم خيلي پايين آمده است. وقتي در ‌Task Manager‌ سربرگ ‌Processes‌ نگاه كردم، متوجه شدم كه پروسه‌اي به‌نام ‌ ekrn.exe cpu‌را مشغول كرده و سرعت را پايين آورده است. لطفا راجع به اين پروسه و چگونگي خلاصي سيستم از آن توضيح دهيد.

اين پردازش مربوط به آنتي‌ويروس شما ‌Eset Smart Security‌ يا ‌Antivirus 32Eset Nod‌ است. وظيفه آن گوش به زنگ بودن براي كنترل اطلاعات ارسالي و دريافتي از پورت‌هاي باز سيستم مي‌باشد. چنانچه اين پردازش سيستم شما را بسيار مشغول نگه مي‌دارد، مي‌توانيد به‌راحتي آن را از ‌Control Panel‌، ‌Uninstall كنيد.


بهنام علیپور بازدید : 123 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
چرا در ليست برنامه‌هاي All Programs بعضي از برنامه‌ها رنگي هستند؟

زمانيكه برنامه جديدي را در ويندوز XP  نصب مي‌كنيد، اين برنامه در منوي Start با رنگ متمايزي نشان داده مي‌شود. براي خارج كردن ويندوز از چنين حالتي،روي دكمه Start  كليك راست كرده و گزينه Properties  را انتخاب نماييد.سپس روي دكمه Customize  از زبانه Start Menu  كليك كرده و  به قسمتAdvanced  برويد. حال
گزينه Programs HighLight newly   installed را غيرفعال نموده و OK  كنيد.

 

براي تغيير صفحه خانگي(homepage)  برنامه Internet Explorer  چه بايد كرد؟

براي تغيير صفحه پيش فرض در برنامه IE  به منوي Tools  رفته روي Internet Options  كليك كنيد.
درپنجره‌اي كه باز مي‌شود و در قسمت general  در زير home page  مي‌توان اينآدرس را تغيير داد. اگر مي‌خواهيد يك صفحه خالي صفحه پيش فرض در IE  باشدروي Use Blank  كليك كنيد. در غير اين صورت آدرس مورد نظر خود را در مقابلآدرس تايپ كرده و ok را فشار دهيد.

فايل‌هاي با پسوندiso  چه نوع فايل‌هايي هستند؟

فايل‌هاي iso تمام محتويات يك CD  را درون خود جاي داده‌اند.

برايدسترسي به اطلاعات اينگونه فايل‌ها بايد آن‌ها را توسط برنامه‌هاي ايجادCD  مانند Nero  روي سي‌ديWrite  كرد تا بتوان اطلاعات آن‌ها را ديد.البته به كمك برنامه‌هايي نظير  Virtual CD كه CD Drive  مجازي ايجادمي‌كنند هم مي‌توان چنين كاري را انجام داد.

مزيت ايجاد يكفايلiso  يا Image  گرفتن از CD در مقابل كپي كردن تمام فايل‌هاي آن، دراين است كه ممكن بعضي از اطلاعات (‌مانند اطلاعات‌  bootable بودن (‌CD در فايل‌هاي آن نباشد.

بنابراين فقط با كپي كردن و write كردن فايل‌هاي يكCD  كه خاصيت bootable  داشته باشد، CD  ايجاد شده اين خاصيت را پيدا نمي‌كند.

چگونه مي‌توان خط قرمز زير كلمات در برنامه  word را كه درست يا غلط بودن آنها را نشان مي‌دهد غيرفعال كرد؟

برايغيرفعال كردن غلط گير املايي برنامه Word  در منوي Tools  روي Options كليك كنيد. سپس در پنجره‌اي كه باز مي‌شود به قسمت Spelling ِ Grammar برويد. در اين قسمت علامت كنارCheck Spelling
as you type را برداريد و كليدok  را فشار دهيد تا غلط‌هاي املايي نوشته شما چك نشوند.

هنگام ورود به بعضيسايت‌ها نوار زرد رنگي در بالاي صفحه ديده مي‌شود و قسمتي بهنام  Information Bar باز مي‌شود. دليل اين امر چيست؟

دليلظاهر شدن اين نوار زرد رنگ اين است كه سايتي كه وارد آن شده‌ايد قصد اجراييك برنامه ActiveX  و در حقيقت نصب يك برنامه را روي ويندوز شما دارد.

برايجلوگيري از خرابكاري برنامه‌هاي مخرب مانند ويروس‌ها كه با رفتن بهسايت‌هاي مختلف، ويندوز شما آلوده نگردد، 2 service pack ويندوز xp  اجازهاجراي چنين برنام‌هايي را نمي‌دهد.

اگر به سايتي كه متصل شده ايداطمينان داريد با كليك روي اين نوار زرد‌‌رنگ و انتخاب گزينه مناسبمي‌توانيد به سايت مورد نظر خود اجازه اجراي برنامه را بدهيد تا بتوانيداز آن سايت استفاده نماييد. 

نحوه حذف كردن يك ID در ياهو را توضيح دهيد.

با رفتن به آدرس  زير  مي‌توانيدID  خود را در YAHOO  حذف كنيد.

https://edit.yahoo.com/config/deleteuser/ شمابا رفتن به اين لينك ابتدا سايت ياهو از شما User name  و Password  رامي‌خواهد و شما  user name و password  مربوط به ID  كه مي‌خواهيد حذفكنيد را وارد مي‌كنيد.
سپس در صفحه جديد، ياهو به شما هشدار مي‌دهدكه آيا مطمئن هستيد كه مي‌خواهيد ID  خود را حذف كنيد و شما با تايپ مجددpassword  در مكاني كه ياهو مشخص كرده است و با كليك روي گزينه yes مي‌توانيد براي هميشه ID  خود را در ياهو حذف كنيد.

نحوه فعال كردن زبان فارسي در ويندوز xp  را شرح دهيد.

براي فارسي كردن ويندوزxp  ابتدا وارد كنترل پنل شده سپس روي آيكون‌ Regional and language كليك كنيد تا پنجره مربوطه باز شود.

در اين پنجره روي برگه language  كليك كرده و در اين برگه علامت كنار عبارت install for complex script  را فعال كنيد.

در اين لحظه ويندوز پيغامي مي‌دهد، اين پيغام را با كليك روي گزينه ok تاييد كنيد. سپس روي دكمه ok  كه در برگه‌
 languageقرار دارد كليك كنيد. در اين لحظه ويندوز cd  نصب ويندوزxp  را مي‌خواهد.cd را در cd-rom  قرار داده تا ويندوز بتواند زبان فارسي را نصب كند.

بعداز اتمام فعاليت ويندوز و پايان نصب، دوباره در همان مسير بالا به سراغبرگه‌  language رفته و در اين برگه روي گزينه Details  كليك و در پنجرهجديد هم روي گزينه add  كليك كنيد.

در قسمت input language  زبان‌  farsi را انتخاب كرده و روي دكمه ok  كليك كنيد تا زبان فارسي فعال شود.



بهنام علیپور بازدید : 81 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
يكي از قطعات سخت‌افزاري كه در افزايش سرعت عملكرد رايانه تاثير بسيارزيادي دارد حافظه رم است. اگر مي‌خواهيد سرعت رايانه‌تان بالا برورد بهتراست براي استفاده بهينه از اين حافظه فكري كنيد!
نرم‌افزار ‌Memory Improve‌ ابزاري مناسب براي بهينه‌سازي و مديريت حافظهرم در ويندوز است كه براي شما اين امكان را فراهم مي‌كند تا به‌شكل مناسبيحافظه رم را ميان نرم‌افزارهاي مختلف تقسيم كنيد و در مواقع لزوم نيز بهپاك‌سازي ميزان حافظه اشغال شده توسط پردازش‌هاي بيهوده بپردازيد.نرم‌افزار فوق از سايت زير قابل دانلود است:

http://www.memoryimproveprofessional.com

بهنام علیپور بازدید : 120 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
با استفاده از نرم‌افزار پیام‌رسان فارسی شما می‌توانید پیامک‌های فارسیبا حجم حدود 200 کاراکتر را ارسال نمائيد. اين در حالی است که در حالتعادی و بدون استفاده از اين نرم افزار، پيامک های فارسی با حجم بيش از 70کاراکتر به چندين پيامک شکسته می شوند و اين مساله هزينه مضاعفی را برایکاربر تحميل می کند. بنابراين، استفاده از اين نرم افزار نه تنها امکاناتفارسی را برای ارسال پيامک های شما فراهم می سازد ، بلکه باعث صرفه جويیقابل توجهی در هزينه های شما خواهد شد.

http://i38.tinypic.com/2qu678p.png

لازم به ذکر است که اين نرم افزار امکان ارسال پيامک های فارسی در دو حالتفشرده و غير فشرده را دارد. در حالت فشرده گوشی تلفن همراه گيرنده بايدنرم افزار پيام رسان فارسی را داشته باشد تا پيامک دريافتي قابل خواندنباشد، ولی درحالت غير فشرده، پيامک ارسالی بر روی گوشی هايی که اين نرمافزار را ندارند نيز قابل خواندن می باشد.
برای مشاهده راهنمای استفاده از این برنامه و همچنین دریافت آن از لینک اصلی سایت همراه اول به آدرس زیر مراجعه نمائید:
www.MCI.ir


بهنام علیپور بازدید : 81 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
موبایل www.parsviva.com

امروز ما قصد داريم به شما كمك كنيم بتوانيد يك گوشي ايده‌آل و كار آمد را با صرف هزينه معقول خريداري كرده و مورد استفاده قرار دهيد. اين مقاله که توسط پارس ویوا در اختیار شما قرار گرفته است به شما كمك مي‌كند تا عاقلانه‌ترين تصميم را براي خريد يك گوشي بگيريد. ‌

ابتدا يك قلم و كاغذ تهيه كرده و ليست انتظاراتي كه از يك گوشي موبايل داريد را در آن ياداشت كنيد. اين انتظارات مي‌تواند شامل آنتن‌دهي خوب، خوش‌دست بودن، داراي سيستم عامل خاص بودن، داشتن امكانات متفرقه از جمله دوربين و ... و خيلي چيزهاي ديگر باشد. حال در زير آنها مبلغي كه شما مي‌خواهيد براي اين كار هزينه كنيد را ياداشت كنيد. اكنون براي پيدا كردن گوشي‌هايي كه مشخصات مورد نظر شما را دارند، بايد به سايت‌هايي مراجعه كنيم كه مشخصات كل گوشي‌هاي توليد شده و موجود در بازار را در خود داشته باشند. به سايت زير كه در حال حاضر از بزرگترين و معتبرين‌ترين سايت‌هاي موجود است، مراجعه كنيد:

www.Gsmarena.com‌

سپس برندهاي مختلف گوشي‌هايي كه با مشخصات شما همخواني يا نزديكي زيادي دارند را ياداشت كنيد. البته ذكر اين نكته ضروريست كه استايل و يا ظاهر گوشي نقش به‌سزايي در انتخاب يك گوشي دارد. گاهي يك گوشي با داشتن امكانات منحصربه‌فرد و بالا، به‌علت نداشتن ظاهري جالب و زيبا مورد توجه قرار نمي‌گيرد و گاه عكس اين قضيه اتفاق مي‌افتد. پس ترجيحا شما نيز گوشي‌هايي را انتخاب كنيد كه علاوه بر داشتن مشخصات مورد نظر، داراي ظاهري زيبا نيز باشند. ‌پس از ليست كردن بايد به‌سراغ قيمت‌هاي آنها برويد. بسياري از سايت‌هاي مختلف اقدام به گذاشتن قيمت‌هاي روزانه مي‌كنند، اما بايد توجه داشت كه هيچ كدام از اين قيمت‌ها واقعا به‌روز نيستند و نيز قيمت‌هاي وسايلي همچون موبايل روزانه تغيير كرده و كم يا زياد مي‌شوند. پس بهترين راه مراجعه به فروشگاه‌هاي موبايل است. هيچ‌گاه تنها با پرسش از يك يا دو فروشگاه، خريد نكنيد، مگر اين‌كه به قيمت‌هاي آن فروشگاه اطمينان داشته باشيد!

در ضمن نكات زير را نيز مد نظر قرار دهيد: ‌ ‌

1– هميشه به اين نكته توجه داشته باشيد كه خريد اين موبايل با اين مشخصات بالقوه واقعا ضروريست؟ آيا وجود اين سيستم عامل و يا اين برنامه و يا حتي اين كيفيت دوربين براي ما واجب است؟! چه بسا كساني هستند كه موبايل‌هايي را با قيمت‌هاي بسيار بالا تهيه مي‌كنند، ولي از خيلي از امكانات آن استفاده نمي‌كنند. شما بايد به اين نكته توجه كنيد كه واقعا از آن وسيله مورد نظر به چه ميزان استفاده مي‌كنيد؟

به‌طور مثال با گوشي‌هايي با دوربين‌هاي 5 يا 8 مگاپيكسلي چه ميزان عكس مي‌گيريد. آيا به ميزاني هست كه خريد شما را از يك گوشي با اين دوربين توجيه كند؟ پس هميشه ميزان توقعات خود را سنجيده و سعي كنيد از حد آن تجاوز نكنيد. اين كار جز اين‌كه هزينه شما را براي يك گوشي افزايش دهد، هيچ نتيجه ديگري در بر نخواهد داشت.

2– به اصل بودن يك گوشي توجه كنيد. قبل از خريد در بازار حتما راه‌هاي تشخيص اصل بودن يك گوشي موبايل را در اينترنت جستجو كنيد و سعي كنيد از فروشندگاني خريد كنيد كه به آنها اطمينان كامل داريد. ميزان قيمت يك گوشي تقلبي و يك گوشي اصل گاهي به 2‌،3 برابر نيز مي‌رسد. پس در خريد آن دقت كافي داشته باشيد. ‌ ‌

3– از لحاظ كمي و كاستي و ايرادات موجود در نزد خريدار گوشي را به‌دقت وارسي كنيد. هر گوشي شماره سريال خاصي دارد كه معمولا در قسمت بدنه گوشي، داخل سيستم عامل گوشي و هم چنين بر روي جعبه گوشي درج شده است. از برابر بودن همه شماره‌ها اطمينان حاصل كنيد. همچنين بدنه و صفحه نمايش گوشي خود را به‌دقت نگاه كنيد و از وجود نداشتن يك خراش كوچك اطمينان حاصل كنيد. همچنين از خراب و يا معيوب نبودن اجزاي ديگر مثل بلندگوها، ميكروفون و ديگر اجزاي موبايل نيز اطمينان حاصل كنيد. ‌ ‌

4– قبل از خريد با چند نفر كه اين گوشي را خريداري كرده‌اند، راجع به نحوه كاركرد آنها سوالاتي را مطرح كنيد. چه بسا ممكن است نحوه اطلاعات ارائه شده با نحوه كاركرد آنها تفاوت داشته باشد. اين‌ها تنها چند نكته درباره خريد يك گوشي موبايل بود. البته باز هم به اين نكته اشاره مي‌كنيم كه تمامي انتظارات شما از وسايل موجود در يك گوشي امري شخصي است و نبايد به اين مقاله به ديد يك اجبار نگريست. ‌

منبع: www.parsviva.com

بهنام علیپور بازدید : 82 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)

مشكلاتي كه براي هارد ديسك به وجود می ‌آيد اغلب اتفاقي بوده و يک باره رخ مي‌دهند. اما وقتي براي هارد مشكلي پيش آيد می تواند ضررهاي بي شماري براي شما داشته باشد كه يكي از مهم ترين آنها صدمه ديدن اطلاعات يا از بين رفتن آنها به طور كامل است. هيچ فكر كرده‌ايد در صورت بروز چنين مشكلاتي براي باز گرداني اطلاعاتتان چقدر بايد هزينه كنيد؟



نرم‌افزار ‌ActiveSMART‌ که ما آن را از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم، مي‌تواند از هارد ‌ديسك شما در برابر بروز اين‌گونه مشكلات حفاظت كند. اين نرم‌افزار لحظه به لحظه هارد‌ ديسك شما را بررسي كرده و ميزان سلامت و پايداري آن را مشخص مي‌كند. به كمك اين برنامه مي‌توانيد پيشگيري هاي لازم براي جلوگيري از وقوع حوادثي همچون از دست رفتن اطلاعات هنگام بروز خرابي در هارد ‌ديسك را به انجام برسانيد. براي دانلود اين نرم‌افزار مي توانيد به سايت زير مراجعه كنيد:

‌ http://www.ariolic.com‌

منبع: www.parsviva.com


بهنام علیپور بازدید : 96 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)
یکی از مشکلاتی که ممکن است برای بسیاری از SMSباز ها پیش آمده باشد ، ارسال SMS اشتباهی برای فرد دیگری است! بدین صورت که به فرض قصد دارید جوکی را برای یکی از دوستان خود ارسال کنید ، اما به دلیل شباهت نام دوستتان با رئیس شرکت و کنار هم قرار گرفتن نام این دو نفر در دفترچه تلفن گوشی ، جوک را برای رئیس خود ارسال کنید که طبعأ حالت خوبی به شما دست نخواهد داد چرا که پس از زدن دکمه SMS ، Send ارسال شده است و نمیتوان جلوی رسیدن آن را گرفت! اما در صورتی که اندکی فرز باشید به طریقی میتوان پس از ارسال SMS تا زمانی که هنوز به دست گیرنده نرسیده است ، جلوی SMS را در بین راه بگیرید ، به طوری که حتی پس از زدن دکمه Send نیز SMS به گیرنده نرسد و در بین راه متوقف شود.

این ترفند بر روی گوشی های نوکیا تست شده است در نتیجه روش آن بر روی این گوشی توضیح داده میشود ، اما امکان این کار در گوشی های دیگر نیز به روش هم شکل وجود دارد چرا که به سادگی میتوان SMS ارسال شده را متوقف کرد:

در صورتی که دکمه Send را زده اید ، ابتدا SMS شما به قسمت Outbox گوشی میرود ، در این مرحله ، SMS همچنان روی گوشی شماست و به شبکه ارسال نشده است و وضعیت آن Sending است. در نتیجه کافی است دکمه Power گوشی را زده و Switch off را انتخاب کنید تا گوشی کاملأ خاموش شود!

حال در صورتی که گوشی را مجددأ روشن کنید و به قسمت Messaging و Outbox بروید ، SMS خود را میبینید که به حالت Deferred درآمده ، یعنی برای ارسال به تعویق افتاده است و در آخرین مرحله متوقف شده و برای طرف مقابل ارسال نشده است.

حالا میتوانید با زدن دکمه SMS ، Options متوقف شده را با انتخاب Delete برای همیشه پاک کنید. یا حتی اگر دلتان خواست ، در زمان دیگری آن را با انتخاب Send مجددأ ارسال کنید.

به نقل از سایت ترفندستان


بهنام علیپور بازدید : 92 یکشنبه 16 آبان 1389 نظرات (0)


همانطور که اکثر کاربران در دنیای مجازی اینترنت می دانند سایت هایی هستند که با دارا بودن سرورهای قدرتمند فایل ها را میان کاربران به اشتراک می گذارند. یکی از این سایت ها که امروز و از چند سال قبل محبوبیتی فوق العاده بالا داشته است Rapidshare نام دارد. سایتی که مدت زیادی را برای محبوب شدن و به اوج رسیدن صرف نکرد. این سایت به دادن قابلیت های مهمی توانسته به معروف ترین سایت به اشتراک گذاری فایل ها تبدیل شود. اما محدودیت هایی را هم برای سرورها و فایل هایش در نظر گرفته است. کاربرانی که از این سایت اکانت خریداری نمایند بدون هیچ گونه مشکلی و با بالاترین سرعت ممکن می توانند فایل های مورد نظر را دریافت کنند. اما کاربرانی که قصد استفاده رایگان را دارند با مشکلاتی برای دانلود روبرو خواهند بود. نبود قابلیت Resume، یک دانلود در هر لحظه، پائین بودن سرعت دانلود و مسدود شدن IP ها تنها نمونه ای از این مشکلات است. امروزه Rapidshare به اوج خود نزدیک شده است. همانطور که می بینیم تقریباً 90 درصد سایت ها برای به اشتراک گذاری فایل ها از این سایت استفاده می کنند. بسیاری از کاربران برای دانلود از Rapidshare محدودیت هایی دارند. اولا شاید به صرفه نباشد برای دانلود در سطح چند کیلوبایت و یا نهایتا چند مگابایت اکانت خریداری شود و ثانیاً همه کاربران همیشه که قصد دانلود از این سایت را ندارند. این نرم افزار بسیار کم حجم که از پارس ویوا به شما معرفی می کنیم هیچ گونه نیازی به نصب ندارد بدون دردسر می تواند لینک های Rapidshare را دانلود نماید. از قابلیت های این برنامه: دانلود بدون درد سر از رپیدشیر و از بین رفتن بسیاری از محدودیت ها، بالا بودن سرعت دانلود، دانلود همزمان چندین فایل، از بین رفتن محدودیت مسدود سازی آی پی ها، قابلیت زمان بندی دانلود ها، حجم بسیار اندک، ابزاری بدون نیاز به هیج گونه نصب و به صورت پرتابل و ...

لینک دانلود
حجم: 50 کیلوبایت

منبع: www.parsviva.com


تعداد صفحات : 52

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 517
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 100
  • آی پی دیروز : 41
  • بازدید امروز : 172
  • باردید دیروز : 105
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 838
  • بازدید ماه : 1,197
  • بازدید سال : 4,318
  • بازدید کلی : 43,441